Improve Your Blogshop With MelRomeo

Jun 18, 2012

Salam Readers

Ahha hari ni aku nak kobar sikit jer pasal Promosi yang sedang aku jalankan iaitu perniagaan web developer ( Ecommerce ) iaitu dengan lebih dikenali sebagai BLOGSHOP. Kebanyakkan orang mengunakan blogspot sebagai medium jual beli dan kalau korang tengok susah sebenarnya nak simpan data dan invois bagai. So dengan menggunakan khidmat aku ni semua korang dapat ;)

So kepada yang berminat boleh terus hubungi aku menggunakan email me@melromeo.com . Segala pertanyaan boleh dibuat ye don't worry aku takdahal lah bab menjawab soalan-soalan daripada korang semua. So segala butiran iaitu features yang bakal korang dapat dengan menggunakan servis aku ni . Sila rujuk poster dibawah.



Ahha macam poster ni ? keh keh keh Oh yea.. untuk platform ni aku akan sentiasa update dan korang akan dapat update terus menerus.

Aku ulang suara : Kalau berminat sila call 0177345540  //  email kan jer me@melromeo.com

10 Comments:

trica jus said...

waw so nice your content

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

pengobatan alami batu ginjal said...

Salam blogger,, setelah saya baca, artikelnya menarik dan bermanfaat..
^_^

pengobatan alami ayan said...

wah menarik sekali informasinya, jadi dapat inspirasi baru...
bagus lah

faizfakhirin said...

jejai ada tumblr gak.

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

Lisa said...

waw so nice your content

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

javediqbal said...

Title:
The Best High Returns on Best Investment
Content:
Welcome to Make Money Online with best investment in Hedge fund day trading with high returns on Daily Interest the world best revenue sharing program in which High withdraw is only $5 which is on daily basis.
For More Details click the link below:
Yield Investment Program, Best Hyip, Best Investment, Hyip Monitor, Forex Fund, Daily Profit, Monthly Interest, Monthly Profit, Earn Money Online, Money Maker Group, Dream Team Money and like this much more and you can withdraw the amount throw referral commission, eCurrency Invest, LibertyReserve, Alert Pay and SolidTrustPay as well. Get 200% profit within 150 days and the minimum
Web Link:
http://www.whatacash.com

Display Name: whatacash

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo