Perkara Yang Aku Tak Suka Ketika Menaip Entry!

Aug 2, 2010

Salam dari Melz.

Ahaks.. lama betul aku menyepi dalam dunia blogging nie, rindu dah aku ngan angpa semua walaupun aku tau ramai yang tak rindukan diri ini ! Miahaha tacing lak malam² geni Dush² Actually entry kali ini ada kena mengena kenapa dah lama sangat aku tak update blog! Dan daripada entry ini jugaklah aku bakal kena tibai secara beramai² kerana aku dok mengata member aku walaupun dorang semua ada dalam bilik aku Miahaha. Oleh itu anda dinasihatkan supaya baca dalam keadaan relax dan tenang yep!

Oraite akibat daripada itu, kalau aku nak story dari A sampai Z memang panjang . Oleh itu aku dengan tak hensemnya akan menceritakan semuanya dalam bentuk point dan contoh.


READ MORE?

0 Comments:

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo