Sorry Bloggers Di Kuala Lumpur Dan Terima Kasih!

May 26, 2010

Salam Entry Panjang Dari Melz

Kesilapan mungkin berlaku samada dalam keadaan sengaja atau tidak sengaja. Aku manusia bukan robot yang boleh disetkan dalam diri ini untuk tidak menyakiti hati orang lain. Mungkin cara aku tidak dapat dijadikan pengubat ketawa namun korang anggap ia sebagai pembuat duka. Aku berblogging sudah 9 bulan dan telah ramai blogger yang telah aku temui. Ingin aku listkan beberapa blogger yang kerap atau telah aku jumpa didalam entry ini. Deeply Sorry Coz Curi Gambar Korang ahaks!


YnaaOhYnaa
p/s : cis mata nak lentiq Miahaha neway mana gambar lain daaa ?

First blogger yang aku jumpa , Blogger yang paling aku rapat dan blogger yang paling mudah untuk aku berborak. Dia seorang sangat mudah ketawa dan kadang² mudah serious, takut woh kalau dia serious miahaha.Okeh Papepon Sorry Ynaa kalau apa yang mel buat lawak ke apa ke yang mungkin boleh bikin panas or what everlahkan. Apa yang mel buat itu actually nak buat ynaa terhibur and once again pasal dulu² ada msg 'bodoh gilak' ahaha masih ada dalam ingatan tetapi tiada didalam nset ini! huhu Sorry about that once again yah! Biasa tekanan jiwa gitu keke


AjwinAjeera :
p/s : Alololo muka suci / sweet jer kan! Miahaha

Awin, Sejak kita berjumpa last dekat Uitm Segamat dan Sampailah sesudahnya kita tiba di TunHusseinOn . Itulah kali terakhir kita bertemu kan ? uhuks, Mungkin mel ada bergurau tak ingat dunia dan gurauan mel tuh mungkin bikin awin tersentuh atau sebaliknya, Mel mintak maaf. Oraite ? ermm


Aina :
p/s : Macam Biasa Aina! Aku suka Pic nie ! miahaha

Blogger yang sweet gile tapi susah sikit nak buat dia nie tersenyum ! Sokey aku akan cuba buat kau tersenyum dan aku akan cuba datang wedding kau! hoho dah nak kawen dah kau tapi aku harap blog jangan ditinggalkan , aku harap kau terus menulis okeh! Sorry babe aku lately busy giler sampai tak tegur kau kan? Aku tau kau perli aku kan dalam chatbox tuh? Cismore ahaks. nanti kau dah kawen , raya aku boleh la datang makan kueh raya kan ? miahahaha

Aus/Bean/Sendra/DayDeck :
Aus & Bean & dayDeck : Keep Cute 4 ever okeh
CEO Kuehtart : Jangan ketart sangat muka bila bergambar please! miahaha

Blogger² lelaki yang mantol dan bermasalah ahaha. Aku happy dapat kenal korang semua coz korang berempat ada style yang berbeza membuatkan aku tak jemu lepak ngan korang. So disebabkan 4 orang nie mantol , disebabkan itu aku campurkan sekali ahaha. Aku faham kadang² cara aku tak cantik coz bikin korang panas bila aku jarang sebut nama korang dalam blog kan? Ahaha bukan sebab aku lupa ke apa. Mungkin sebab aku sukar untuk 'describe' pasal korang ahaks! Sorry okeh walaupun bukan hari raya aku ngan rela hati minta maaf kat korang, aku tau kadang² aku tak 'terlayan' problem korang. Sokey aku akan cuba setelkan apa yang dah aku cakap hehe. To Deck : jangan bahan aku lagi ;( Tsk²



RinaSalleh
p/s : buntang mata mel cari kat profile , pic banyak sangat ekeke

Heyyoh RinaSalleh adalah blogger yang join semua event yang Melz buat di Kuala Lumpur selama 9 bulan ini. Thanks you So much Rina! Neway Congrats ngan Event RinaSalleh.Com masa tuh, walaupun bagi mel 'oklah' tapi Rina dah buat ngan terbaik! Cuba improve lagi untuk next event. 'standardlah eventkan'? nak buat 100% perfect memang takdapat beb haha. Mel nak mintak maaf if mel ada nyusahkan Rina time kita hangout ke apa ke. Kot² kalau mel ada salah tapi tak perasan kan? Salah faham ke time kita borak² kan? ahaha Sorry Rina!




Eyriqazz , Jai , Aie DarkBatMan
P/s : ngam² aku cari gambar kat google keyword : teratakarmo.com ahaha dapat 3jejaka nie!

Aku respect cara korang berblogging. korang ingin terus mencari ilmu blog tanpa rasa apa². Aku lebih muda dari korang dan korang tak kekok untuk menerima pengetahuan dari aku yang membuatkan aku senang bersama korang. Seorang blogger yang meningkat naik dan aku harap akan terus naik yep. Aku nak minta maaf coz mungkin ada certain things yang ingin aku buat tetapi mungkin time yang korang suruh tuh tak ngam² ngan masa aku nak buat. Tapi jangan risau setibanya aku di JB , akan aku buat okeh !

KakTash,CikHel,KakLily :
DayDeck : CEO Membahan orang
Kaklily : penolong membahan orang
KakTash : bendahari mebahan orang
Cikhel : Dibahan ahahaha

Ahaha 3 Orang sekali! sebab 3 - 3 tak lokek ngan senyuman . Tengok jer mesti senyum , 3 - 3 pun ada jer bahan nak borak. Aku jumpa 3 - 3 nie pun kat Gathering The mines! Ahaks. Memang layan beb coz dorang cool giler terbabas. Kalau korang tak caya korang pergila jumpa depa semua mesti korang enjoy abeslah kan! aku tatau aku ada buat salah ke tak , aku rasa takda kot kan kan kan ? ahahaha Neway mel enjoy giler kalau korang ada dalam event² ;) Serious


Nadia
p/s : I takut dia garang! grrr Miahaha

I mintak maaf yep Coz kalau i ada ganggu ke apa ke itu ke ini ke , Cam annoy coz salah jalan time nak gerak ke melaka ke .Ye I stone tahap Ke-14! Miahaha , pengakuan exclusive di blog sendiri! Wtf! hoho Neway kalau i pun dah lama hempas henpon coz payah benor nak explain jalan kan? . Kekeke

Kepada Semua Bloggers!
Huda , Carl , Syah , diana ,Jard , Kak ina , matjoe , Deya , Carl , Fazreen , Nurull , IntanFateha , Hairihassan , abe , Eyka , Hana , Puteribiru(sarah) , Lovelyemy , awek aus, CikCumey , GMT , SenyapSudehh ahaha , cikTi , Gadis , Anarm , MohdZaid , Fhad , Si kosong , , Dilla, Pojie , Shahir , AleenAvril , Ahfat , Ayong , Saffawati , Yiyin , Rara, (Team DIGI) Omaigod takleh aku nak listkan semua , abes dah memory aku ahaha + tadi termakan maggie so memory banyak dah hilang ngan Kuah Maggi Curry yang sememangnya sedap dan lazat!

Lastly Kepada semua blogger KualaLumpur yang telah aku jumpa atau belum jumpa, Maaf juga ingin aku pinta kerana aku perlu! Untuk Setiap perkara sekecil zarah , aku ingin meminta maaf sekiranya ada terkasar bahasa semasa kita berjumpa dan semasa kita berinteraksi . Mungkin cara aku tidak begitu sopan walaupun korang semua lebih muda atau tua. Mungkin juga korang tegur aku tetapi aku tak terlayan atau sebaliknya , mungkin juga korang cakap aku sombong kerana aku tak kenal korang , mungkin juga korang terasa hati dengan cara gurauan aku , mungkin jugak korang marah/sakit hati ngan layanan aku terhadap korang . Maaf Maaf itu yang ingin aku dahulukan.

Ok lah weh , aku Enjoy gila tahap dewa² ngan korang semua. Terbaik dan sporting dan boleh layan kepala aku time aku buat event ke apa ke . Wokeh Enjoy this entry and tunggu Esok entry Memory! Yeahhh dan kepada semua Bloggers. Majulah! kerana aku tau semua orang inginkan kemajuan! ahaks . Tunggu Entry Cinta Pentagon Dan Memoryku Di Kuala Lumpur!

Korang tengok macam ramai awek jer kan , alamak korang nie ! bagilah can kat aku sikit Miahahahaha . ok joke ja na , angpa semua cam tak paham² aku nie camna kekeke Ceh sapa la nak kat ang mel keke . Ok Semua gambar dikreditkan kepada tuanpunya gambar . kalau tak suka . Maaflah aku dah publish ! wakakaka

Bye² Kuala Lumpur! Hye² Johor Bahur!

37 Comments:

Anne Boleyn said...

aish macam sayu je baca entry neh~ hehe, hana mau mohon maaf juga sbb pernah secara 'sengaja' anggp mel sombong. haha. ape2 pon moga mel happy selalu. smile owez like this :)

Sendra said...

tang gadis2 cun2 tu kau kasi gambar besar..kawan2 lelaki kau letak kasi kecik je gambar,siap bundle kan lagi..hahha..

nway mel,size doesn't matter..yang penting keikhlasan kau..aku terharueww baca kau punya entry yang ni..bukan sebab ada aku,just sebab ayat kau ikhlas semuanya..aku tahu kau menulis dari hati kau..

pembetulan2..aku nak kau ingat,rumah aku kat pasir gudang,johor..means aku johorean juga okeyh!kau ada number aku,lepas ni kita boleh lepak selalu lah weyh..tak payah aku nak kena turun kl baru boleh jumpa kau..

pasal muka ketart..hahah..aku buat muka ketart sebab aku tak sekiut korang2 semua..haha..peace.untuk soalan kau tu,jawapan aku,"ye mel..terbaik!"

hazarimi ♥ said...

entry yang sayu =)
gd luck to u, mel

helena's said...

setuju dengan kata kata sendra bahawa yang cun cun di besarkan pic yg comel yg cikhel nih pic bundle jek.hahahahah comel katanya..ta buleh belah..

nyway mel cikhel terharu oh baca tak tipu nih mel mana ade buat pape salah patutnye cikhel nih ha mintak maaf asik2 menyusahlkan mel.ehh yeke?hahahaa

mel kau terbaik!~

BeaN MorENo said...

kenapa gambar aku yang memang kacak itu sekecil zarah...kasi besar sikit barulah market...hak3

INTANKUTERPILIH said...

melz..semua aweks2 blogger yg ko jumpa semua cun2 belaka,..meh jumpa aweks blogger yang tak cun plak kat jb nie...sape lagi?aku laaa...hahahaha

YnaaOhYnaa said...

teharu dengan entry ini.. siapa gambaq no 1.. hahaha gila malu i.

hahaha.. yela mel ynaa maafkan sume dose mel tehadap ynaa. ahahahahaha!

mel suke sentap and tudh ynaa bukan2 sehingga kan kite bergaduh perang2 di msg inbox fo facebook. tp x mengapa ynaa x simpan dlm hati..


lu hentam wa, wa hentam lu balek. lepas hentam wa x simpan dlm hati.. hahahahahahaha...


pape pun sonok dpt kenal ngn mel romen ni.. baik aja org nya..

syg mel ! =)

BeaN MorENo said...

ynaa - apahal mel romen?hak3

hydir said...

wah .. ke JB ya ..
saya pula dari Johor ke Penang bulan depan ..

dah tak jadi blogger johor lagi .. huhu

YnaaOhYnaa said...

bean : MEL ROMEN tu name manje dia =))

BeaN MorENo said...

macam tu i pun nak panggil dia mel romen...mel marilah bermanja2 dengan ku...hak3

||| PöJìé PööH ||| said...

Uikssss Melz dah blk JB kerr...
Alahai sedih dowwhhhh xdpt borak n lepak sama jer..
**cehhh macam Melz sudi jer.. wakaka!

Apa² pun all the best for ur future ahead..
Dun noty²..
Jgn lupa send kad jemputan, jgn tggu lama², melepas nti!
Daaaaa!

Love,
PojiePooh Abdullah

Epul Azimi said...

mel,ngan aku pon ko ade buat salah gak tau....hahahaha





aku pon nk mintak maaf kalo slalu kaco ko dan tanye pasal blog yg budak tadika pon lebih pandai dari aku(huh malunye sayer).......hehehe





sekadar ambik tahu:mel romen tu name jenayah so aku nasihat kan jgn sesekali dgr ckp ynaa dan tukar nama asal ko melromeo.....hahahak

cik eykameow :) said...

uitt, entry ape nie? macam rasa nak kuar kan air mata je bila baca. kikiki. btw, yang ada list kan nama blogger lain tu.. yang "eyka" tu.. aku ke? lalalala~

p.s : sumpah ingat kau sombong ! hahahaha

Eyriqazz said...

bye2 kuala lumpur?hik3..melz akan tetap di hati kami semua..melz blogger terbaik pernah saya jumpa....cool ,peramah, dan tidak lokek ilmu....memang terasa kerugian melz tidak di KL lagi..dush......melz...pulanglah....We miss u...

Yatre Hayati said...

welcome to jb !!

Loyar Lawa said...

kenapa semua gambar besao2 dan satu2 semua gambaq pempuan cntek??? huishhh tak aci neyh....kehkehkeh

Melz said...

salah satunya .sebab i takda gambar mereka.

dan keduanya .sebab i describe dorang dari pelbagai cara . ahaha

dan ketiganya . i pun tak tau kenapa gambar awek lelawa i besarkan.. demm

jap.. lawa ke? miahaha cute je kan ? :P

JAI said...

Gua cukup terharu,tak sempat habis berguru..ilmu masih pagerank 0, Baliklah KL kumerinduimu sayang..ahaks..ahaks..

Bro turun KL sound-soundlah..gua nak suruh lu bikin blog gua dan belajar bende-bende yang berfaedah dgn lu...Apa-apa hal lu memang mabelous...teruskan berblogging dan cari kawan seramai mungkin..

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.eh mel
.apesal buat entry mcmneh
.mcm lah jb tu jauh sgt
.haish =.="

Melz said...

intan : mel dah susah sikit nak datang kl . ekeke

Rara said...

ehem jom ah datingggggg! =) tengok wayang 7 july ni jommmmmmm mel!

Melz said...

Rara : ehem² marilah . 3 June lahh ada wayang best! miahaha

nEo.. said...

Nice one bro..Good job!!!

Nizam6281 said...

Eh2 takde link ke mereka3 ke..

Melz said...

nizam : memory aku problem . kekeke ang nak ke ?

ang bagi tau yang mana ahaha

CikLilyPutih said...

melz, k lily blk jb nanti kite jumep k!

oo penolong CEO membahan orang.. takper2 tunggu kolah kene bahan okeh! anyway all the best tau!

Rina Salleh said...

taching! eh mel, asal semua perempuan cantek2 dalam ni :p:P

Melz said...

k lily : ngaaa jangan bahan lagi . nanti naik pangkat ahahaha :P

Rina : ahahahaha ngaaaaaaaaaa no komen . lepas mel publish mel tengok a-ah pelik jugak

Dilakochan said...

Gambo si Ynaa memule tu, menggoda habis!
HAHAHA.

Btw, nk jugak rase jumpe mel. Event sblm ni xdpt join. Buat lah lagi event kt KL, insyaallah nk jugak menjoinkan diri.

Next time dilla turun JB, Leh r culik mel ek? HAHA

Rara said...

mel, ada lagi number rara tak? jom la hangout dekat JB ni :) wayang best LBS kan? rara tengok 7 jun! hihi.

Melz said...

Dilla : ngaaa menggoda ke ? ahaha :P

Erm oraite mel try . maybe time mel betul2 free lah kot

ngaaa nak culik ? jangann :P banyak kerja ahaha

Melz said...

Rara : yeahh lagenda budak setan! mel nak tengok sangat . Rara kat gelang patah kan ? mel kat skudai jer . tengok kat umall boleh sangat dah ahaha

Rara said...

aah mel. eh mana mel tahu eh? T____T kita pernah cakap ke? KAH KAH KAH, lupa. umall tu dekat mana? jusco tebrau ke city square ke tak boleh ke? :p

aemyLina™ said...

sayu je entry ni.. huhuh~
welcome home melz.. hehehe~

walau x pnh jmpa pn..
from blogging dh blh bygkan melz ni mmg peramah.. hehehe~

s h a f i q h a s h i m _____ said...

alamak mel.
sungguh merendah diri betul la ayat kat bawah tu. :) nanti aku tlg carikan sapa yang nak kat ko. hahaha XD berderet orang buat kan list :)


yes yes! cinta pentagon >___________<

daydeck86 said...

all the best bro... sorry baru sempat jengok & menuntut ilmu dari "rumah internet" ko nih


regards
Ketua Membahan
http://www.daydeck86.com

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo