Selamat Hari Pekerja Buruh Dan Selamat Menyambung Ketiduran !

May 1, 2010

Salam Pagi dari Melz,

Fuh pagi-pagi yang sememangnya belum lagi aku lelapkan mata nie . ceh nak wat camne aku suka kerja time pagi² buta . Ada orang tuh cakap kalau kerja hari sabtu dan tengah pagi buta bermakna orang itu sedang berada dalam keadaan (BM) Bangla Mode ? yeke dan siapa orang yang cakap tuh eh ? jabbb aku la Miahaha .


Beriya jer lebih kau kan mel ? ahaha

Okeh , pagi² lagi aku dah tanya mak aku 'ma ari ini hari apa ?' ceh menggedik padahal ada Calender kat desktop tuh , ada jgak kena hempuk tapi ma aku nie la bestnya , aku tanya soalan dodo pun ma aku jawab . muah kiri kanan ye ma ahahaha.

Okeh hari ini hari Sabtu ! dan hari ini Hari Buruh . Hari buruh itu apa ? hari buruh tuh hari pekerja . Pekerja yang terbaik dari ladang dan pekerja yang makan gaji buta serta pekerja² yang relax² tidor kat belakang opis dan pekerja² yang memang suka menular seperti diri ini ! ecece



Hoho pengalaman Praktikal aku Baper tahun lepas.

Aku ingin mengucapkan ! Selamat menyambung ketiduran dan selamat hari buruh serta selamat hari minggu ! Best kan ? Aku ini orang kerja ke tak kerja , kena kerja jgak beb sebab aku nie pekerja freelance yang termacho dari pasar malam . Hoho kena la buat kerja itu ini untuk bikin web² yang bakal aku hidangkan kepada client aku. ececece Client macam la ko dah ada company mel oiii . InsyaAllah suatu hari nanti siapa tahu kan ?

So kepada yang bekerja or tak berkerja , Aku ingin buat poll sikit menggunakan Comment . Ada berani ? Sila pilih yep . just nak tau jer ;]

POLL :AKU SEORANG !
A. Aku Seorang Pelajar
B. Aku Seorang Pekerja

C. Aku Seorang Pengangur terbaik dari pasar malam !

Best Regards ,
Melz

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo