Cikgu ! Selamat Hari Guru

May 16, 2010

Salam dari Melz

Cikgu! selamat hari guru mel ucapkan ahaks. cikgu selalu digunakan untuk sekolah menengah dan sekolah rendah. tapi dulu time aku kat ipta pun aku tersebut jgak Cikgu nak pergi toilet kat lect aku miahaha . nak wat camne kan dah terbiasa ! Cis


Credit Picture to [Click]

Sorry aku hanya ingat cikgu-cikgu aku time aku sekolah menengah jer , sekolah rendah aku ingat sorang dua jer tuh pun ntah cam ntah tak . tapi nama dia Cikgu Syahnizam . Dulu aku pindah sekolah dari sekolah rendah islam hidayah ke sekolah kebangsaan sri skudai . tak sampai 2 minggu aku dilantik menjadi pengawas wakaka . muka aku nerd la tuh kot :P

Cikgu Syahnizam la yang lantik aku time tuh , best seh jadi pengawas nie. Coz aku ingat lagi time tuh sajer lepak2 time rehat , cikgu semua dah suruh turun kalau time rehat . aku plak malas + memang malas la nak kuar time time camtuh miahaha . dan-dan Cikgu Shahnizam nie masuk kelas aku ngan budak-budak pompuan ngan lelaki memekak cam cilake . semua kena denda , tapi aku tak ! Wtf

Aku segan plak time tuh miahaha dan dan aku cakap aku pun join dorang nie ( eceh baik plak ) Tapi disebabkan aku jujur semua orang dalam kelas tuh TAK kena denda . hoho seb baik aku jadi hero time tuh ! nak plak ada awek yang aku admire tapi lepas tuh ntah celah mana dia pergi cis! dia meninggalkan aku tanpa kata! miahaha jiwang plak ....

Credit Picture to [Click]

Ok masuk jer sekolah menengah , aku disumbat ke dalam Sekolah Menengah Sri Skudai. So sesiapa yang macho dan cute , hello2 la aku yer . Erm kat sekolah nie aku ingat Cikgu matematik aku tapi aku lupa nama WTF! Cikgu nie suka kat aku , aku tau coz aku memang suka matematik Miahaha . Dia suka bagi keje sekolah guna buka teks , aku plak suka buat keje sekolah tuh sebelum dia mintak . Ada la kadang-kadang dia skip keje sekolah dalam buku teks tuh contohnya

TOPIK 1.2.2 - Aku buat tapi dia skip keje sekolah kepada TOPIK 1.2.3 . ahh macam mana tak tebal buku matematik aku ? Wakaka. Tuh semua kisah lampau memang gempak dan time tuh aku tau yang dia cikgu disiplin terbaik! First2 dia masuk kelas aku , bapak cuak dowh! muka tak bleh blah aku cakap tapi semua itu hanya pandangan luar ajer ! Miahaha papepon cikgu matematik aku memang terbaik !

Pastu aku dipindahkan ke Sekolah Menengah Desa Skudai , coz kediaman aku dekat ngan sekolah tuh , hoho bukan sebab aku jahat ok! jangan nak ngade2 cakap aku budak samseng yang kerap dibuang sekolah . aku bukan dibuang , tapi aku di pindahkan . terpinggir syit! Miahaha .

Kat sekolah nie macam2 jenis cikgu aku jumpa , tapi aku tabik spring class kereta kat cikgu Arba'yah coz dia memahami 'kami berdua' miahaha . walaupun cerita ini cerita lama tapi aku still ingat weh! jasa cikgu yang cute ngan senyuman hik hik . Ok sekarang aku nak cerita cikgu BM aku plak .

Cikgu yang sempoi dan smart jer kemana ! Cikgu Azmi bin Ahmad , tapi aku dengar sekarang dia dah naik pangkat kat pejabat kementerian . hoho terbaik! papepon cikgu Azmi memang sempoi dowh , kau ajak la dia main bowling kompem kau kalah sebab dia pro aku plak noob . wtf ! Cikgu erm bilalah nak payung den lagi aih!

Cikgu Norheza! Cikgu add math yang terbaik dari ladang , walaupun aku nie kadang2 tak pernahnya nak siyes time belajar tapi dia tetap sabar ngan aku , mungkin aku cute sebab tuh cikgu tak berani nak marah kan ? Miahaha Sokey . Cikgu terbaik yoh! raya ku datang , kuih kasi banyak please kekeke.

Oraite Cikgu


Credit Picture to [Click]

Cikgu Zailan , Cikgu yang takleh nak beta , kalau korang cakap 'Ayam kuar dulu dari telur' - kompem dia jawab benda2 sampai korang takleh jawab miahaha . Aku pernah bengang time tuh aku 4 orang ditahan sebab bawak motor masuk sekolah ahaha Kami ada Lesen Cikgu! kenapa cikgu kenapa ? miahaha . Akibat daripada itu , helmet kami disimpan untuk apa ntah , tapi setelah dipujuk akhirnya dapat jgak helmet tuh . hoho tapi time dia balik la dia bagi .cis ! sajer nak suruh kitorang teman ahahaha

Ok lah nie jer lah serba sikit pasal cikgu-cikgu aku yang mantol dan cikgu-cikgu aku yang terbaik dari ladang . walaupun dorang kadang2 mereng tapi dorang tetap cikgu aku yang cool . walaupun dulu aku kena sebat ngan Cikgu Rosnani. ahaha Akan ku kenang sampai bebila beb !

so papepon nak bebel sampai berbuih memang berbuih la jab lagi . papepon jugak la nak cakap sikit selamat Hari guru cikgu2 sekalian alam !Walaupun ada angpa yang tak ngajo pun aku nak ucapkan . don't worry kerana angpa aku mendapat ilmu , kerana angpa jgak aku mendapat pengalaman hidup yang berbeza. Terimas!

Once again : SELAMAT HARI GURU
Regards
Melz

2 Comments:

Nurul Harun said...

zaman sekolah mmg best kan! hahaha

Mooreuodi said...

zaman sekolah mmg best kan! hahaha

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo