500 Hari Dalam Satu Musim

May 13, 2010

Salam Dari Melz

hai guys ! Oh lambatnya 18/05/2010 . dah tahap bosan aku stay menanguk kat kolumpo nie wtf! . takpe mel . masa tuh kejap jer belalu macam entry yang akan aku bahaskan ini , ada kene mengena ngan masa tapi masa ini merujuk kepada 'Musim' . Apokobondo aih kau jang oi nak bebel pasal musim2 plak nie ? hahh jom teruskan membaca ;]

Bermulalah ceritanya .

Hehe relax kat kolumpo nie kalau takda benda nak buat memang bosan , so macam2 cara la nak cari untuk hiburkan kepala hotak yang kosong nie . Aku plak kalau nak bawak lappy dari Johor ke Kolumpo memanglah malas dan aku rasa korang toksah cakaplah coz aku memang pemalas nak bawak bag banyak2 ahaha .

Ahh teringat plak Dulu-dulu time 'musim' school pun aku bawak bag macam takda jer . yela buku teks semua bawah meja ahaha . Cikgu nak marah pun cam takleh marah sebab tak sampai hati nak marah miahaha .yela nak wat camne muka cute takkan nak marah nanti apa plak jadinya Ok takleh blah dah nie . Sila skip yang ini*


Lakonan yang sempoi , awek yang sempoi , jalan cerita pun sempoi ,
ops lepas nie ada AdnanSempoi ke ? Miahaha wtf

Okok back to entry lah kan . Camni , apa yang aku nak kongsi ngan korang pasal cerita 500 Days Of Summer . Woh cerita ini memang gempak , tapi kalau korang belom tengok, dont worry babeh aku memang takleh tolong yang tuh , pandai2 la korang cari. Miahaha

Actually cerita ini dah lama kot . Time 2009 tahun lepas lah kan so dah lama la tuh zzz . Aku rasa aku jer yang ketinggalan tiang/zaman apa lagi ? Lsit please miahaha okok serious!. Cerita ini aku layan relax2 jer kat lappy abang aku wakkaka tuh pun lepas bangun tidur pastu cambest plak coz memang bestlahkan ahaha . Babun jiwang jgak abang aku nie. tapi nak wat cane cerita ini memang gempak dan flow cerita dia menarik !

Flow dia cantik aku cakap sebab dia ada 500 hari bersama seorang perempuan dan korang kena fahamlah kenapa nombor iaitu hari itu berubah2 coz dia flashback kenangan lama bersama awek dia . camtuh la dari pemahaman aku . Tapi Overall memang terbaiklah cerita ini . aku dah tengok 3x kot . Ahh korang apa tunggu lagi ? gogo pergi download please . cari jer kat celah2 mana kat dalam Rapid4me.com

Oh ya , sekali jalanlah aku nak share lagu yang memang best gilak , aku dah tangkap cintan ngan lagu nie dan mungkin korang pun akan tangkap jgak bersama aku coz melodi dia yang sempoi lebih kurang macam lagu-lagu dari TheFray . Tapi aku tatau sapa nyanyi coz malas nak gali lagi miahaha . Korang enjoy jer la okeh



Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo