My Favourite Sport

Apr 6, 2010

Salam Dari Melz ,

Tertulisnya tajuk diatas , Sukan yang paling aku minat . Actually aku nie bukanlah suka sangat dengan semua sukan . Sukan² yang poyo² boleh la aku layan coz stamina aku kureng bai ! Ahahaha dan² sajer nak buat modal kalau memember ajak main bola la tuh :P Ceh padahal kaki bangku tak sedar diri kau melz ! Wakaka .

Ok Sukan yang aku minat , Golf ceh lagi la poyo an ingat kau kaya ke melz? HOI jangan ingat golf untuk orang kaya jer ok ! Kalau korang dah beli kayu golf tuh , takat Rm10 jer kot modal dia untuk 100 bijik bola . haa hayun la korang sampai patah tulang belakang takpun terseliuh kat bahagian pinggang korang wakakaka .



Korang tengok kayu golf aku , macho tak ?

Sukan lagi yang aku minat dan aku layan time aku kekecik dulu , sukan berbasikal BMX . Dulu² lepak kat skudai tengok member buat skill seronok jer , terus cakap ngan bapak aku . Mel nak beskal ! datang² kedai basikal terus bapak aku tunjuk kat aku basikal yang ada bakul kat depan . WTFISH! itu basikal pompuan aih. ahaha Tapi dek kerana semangat aku terus tunjuk basikal BMX itu ! Miahaha dapat beb! Anak manja bai mesti la dapat . Setart dari time tuh la aku ceburkan diri dalam sukan Flatland . Agak hensem jgak disitu ! Papepon sekarang dah pencen tapi aku still suka layan sukan tuh dalam TV jer la .


Cismore punya member !
amek gambar tak nampak muka aku!

Ok² Serious part ! Aku memang minat dari dulu sampai la sekarang main Bowling . Ini memang paling aku minat la sejak aku kecik , Cara balingan aku adalah HENTAM ! tapi mesti strike* Ceh tetibe plak an :P Actually Sukan Bowling nie sebenarnya untuk orang kay-kay jer an ? Tapi kalau sekali sekala tuh apadahal yetak ? So kepada yang berminat nak layan sukan nie ngan aku. Roger² jer takdehal anytime and anywhere and tupperware . eh tetibe*



Nie baru gambar jer nie , kalau rereal memang korang takut tengok skill aku!


Aku memang peminat Adidas yang tegar ! Ahaha

Suka ngan Entry ini ? Click [Sini] dan click like :) Sekian


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.


15 Comments:

Fakhrur Razi said...

hak2 majulah sukan utk negara

BeaN MorENo said...

aku dah hebat main boling...ade beran!!!lepas gatsby kita main boling...amacam?

hanna said...

x paham nape org bole ske main golf??
sampai skrng aku rse golf tu bukan sukan!
sampai skrng aku rse main golf x kuar peluh!
uh!uh!

Melz said...

Fakhrur Razi

yeap marilah kita sesama maju ahaha

bean :

Jom aku anytime. dengar citer kau nak belanja aku kan? Wahahahaha

hanna : sebab tak kuar peluh la mel suka ahahaha :)

golf tuh sukan sebab masuk ESPN LOL

YobSumo said...

Oh untuk project Alpha, sempat lagi ke aku dapat RM20 kalo buat? dah selasa ni.

weh, aku suka gila main bowling, tapi longkang pun suka gila kat aku. hehe.

Melz said...

yob . buat jer rezeki tuh .


longkang peneman kau la agaknya ahaha

Fathiha Zainal said...

Waaaa.. Gdluck melz! Heee.. Dpt rm20 tu leh blnje tiha men boling kn.. ;p

+akufobia+ said...

err.kenapa kurang stamina tu.haha.boo.

hanna said...

leyhh!!kalau x kua peluh baik xyah bersukan!!nyahahaha.

Eyriqazz said...

fuhh..melz bukan minat main basketball ke?tunggu kat jaring je...hik3...

x-po said...

hehe jom snuker la bro..

|arieza| said...

wahh kita pun suke bowling juga.. :) nnt leh main together2 :p

maslinamansor said...

ala... nuffnang dah cancel pasal RM50 tue... xde dah like2 nya... huhuhu

qasih nadira said...

bgus~bsukan tuk sihat.bu badan cergas n otak pon cerdas~ :)

syaitanirajim said...

bangga aku jadik org2 BELIA DAN SUKAN.. sah2 bro..kita serupa. serupa tang deodorant tu jer.. wakakakkaka!!.. ceh cam gay lak ayat aku.. meremang tengkuk tak?? whahahahhaha!!

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo