MelRomeo New Header New Season

Apr 27, 2010

Salam Dari Melz

Semalam memang aku takdapat fikir apa siut untuk buat web design tuh . Cis idea kelaut weh ! Tapi akibat daripada takda idea nak buat web tuh , so aku pun apa lagi mulakan kerja-kerja menconteng bersama KedaiGambar [Photoshop] kesayangan aku la kan.

Conteng² 15 minit jer kot , dapatlah header baru . Takdalah lawa sangat tapi idea nie dapat tang aku tengok orang ramai² tengah borak-borak tapi aku taknak letak muka so dapatlah idea camtuh kekekeke.

So Sharing Is Caring Season, Lelaki dan Perempuan Season, MelBlogger Season, Where Real Bloggers Meet Season, ♥ To make Friends Season tuh semua dah lepas dah. Hak² so now mel ngan macho dan cutenya di pagi raya yang indah nie, aku nak announce la yep bahawa blog melromeo.blogspot.com akan bertukar season kepada WaTanyaLuJawab atau bahasa cantik dia "aku tanya, korang jawab" Season !


New Header New Style . Less QQ

Actually Season nie aku akan buat entry yang bertanyakan pendapat, cadangan, dan pandangan korang sesimple yang boleh. Don't Worrylah aku akan elaborate sikit2 pasal benda tuh semua so korang relax² jer. Oh ya tak lupa jgak, Season ini aku rasa korang pun boleh gunakan tajuk yang aku utarakan tuh untuk dijadikan entry. Coz kalau korang nak jawab comment aku tuh cam tak cukup ruang ke apa , hah amek ajer takdahal ;]

Contohnya Aku cerita pasal entry akan datang "Apa Hadiah paling chambest yang aku/korang pernah dapat? " Ini persoalan, so korang pun boleh jadikan persoalan ini untuk entry korang . Senang jer kan? kalau korang dah takda idea la yep hek².

Lagi satu jugak, dah namanya soal jawab kan? So sekali jalanlah aku jadikan kepada Xm Mode iaitu nama panjang dia Exam Mode LOL pendek jer. So aku sekali jalan jgak lah nak ucapkan selamat maju jaya kepada yang menduduki peperiksaan iyo!

So aku harap season kali ini dapat mengeratkan lagi blogger antara blogger yep ! itu jer aku nak hak² . Enjoy blogging and reading my blog ! Ok babai nak tidor O.o <--- cam panda dah ahaha

Regards
Melz

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo