Gambar² Big Gathering Gatsby Nuffnang Part1

Apr 20, 2010

Salam Dari Melz

Gambar² yang aku nak pacak mestilah nak interframe gambar aku jerlah yep . coz kalau nak tengok semua gambar² yang macho² semuanya ada kat sini [Click] . Thanks Daydeck! Muah kamera kau wakakaka

First² sekali mestilah gua nak cakap yang gua masuk tv9 . ahaha tv9 jer , tv3 esok lusalah kot wakaka. Actually rasa macho jer kena temu ramah kan ? . Thanks to Jai untuk pic ini !


http://3.bp.blogspot.com/_WjmshqFfQwo/S8yWARtrCoI/AAAAAAAADSA/ACy4Qj73eRA/s1600/TV9-10.jpg

Second² gua bergambar ngan Bean . Ok Cam biasa aku ada mesti dia ada lakan ? Event camni takda mamat nie , kureng meriah la kot ;] . Bean nie dah kawen ngan AienSepet ,first time aku jumpa si AienSepet tapi tak bergambor plak , kang bean marah ahaha Poyo So sepet ! suruh jer si bean nie belikan .com . apadahal kan ? Neway senyum sokmo la kito yoh .

http://4.bp.blogspot.com/_vRW2h9VzeKY/S8z2LKPtY8I/AAAAAAAAECo/cdkH18LeDAY/s1600/DSC_1141.JPG


ini pulak JAI . Brother nie bawak anak dia , so anak dia la tukang amek gambor ahaha Salah seorang blogger yang akan meletup tak lama lagi , papepon buatlah yang terbaik untuk blog ok bro ;] So enjoy blogging and cari lagi ilmu pasal blog ok ! ahaks


Ok nie aku bergambor ngan Kakinakl . Hoho sudah berdotcom disitu , congrats untuk akak , harap dapat mood berblogging dengan lebih serious disitu ;] . Papepon kakinakl seorang yang sangat cool ahaks .


Menjeling² mata kita sama memandang . ahaha Poyyo ok ! Actually yang aku duk jeling nie , Emy . Seorang blogger yang pernah aku jumpa time Digi kat OU dulu . Now jumpa lagi dan kami berborak! Yoh Wassap yoh . Seorang yang tak kedekut ngan senyuman yoh ahaks . Tak tau single lagi ke tak , kalau nak tau gi la usha kat blog dia yoh !


Ok Hairi . Kau memang relax and cool kot ahaha nie dari pandangan aku lah . So dalam pape event pun kalau dia ada , mesti Fateha ada . Kekeke . Hairi yang tengah tuh bukan yang kiri sekali LOL . Kalau yang kiri sekali tuh CikHel . Orang yang memang gila vavi cool bila main bowling . mesti dia jer yang leading . Cis !

http://1.bp.blogspot.com/_vRW2h9VzeKY/S8sjCuIl9SI/AAAAAAAAD1w/XXVZmly5qVM/s1600/DSC_0896.JPG

oklah , sambung part 2 ok ? :] Enjoy this entry Hokeh ahahaha

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo