Din Beramboi Meninggal Dunia 12.30AM

Apr 2, 2010

Salam DaRi Melz

Melz nak ucapkan Takziah kepada keluarga Allahyarham Din Beramboi A.k.a Mior Ahmad Fuad Mior Badri . Allahyarham telah meninggal dunia pada 12.30AM 2 April 2010 akibat Demam Denggi berdarah di Hospital Selayang ICU. Allahyarham akan dikebumikan di Taman Ehsan, Kepong. Marilah kita sama² sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham. Melz sememangnya kagum dengan bakat yang Allahyarham ada. Tapi apakan daya , Ajal maut kita sudah tertulis .



Allahyarham Din Beramboi , Kau dalam Ingatan .

Antara bakat yang dipersembahkan dalam Spontan yang sememangnya menarik minat aku terhadap dia . [Click] Antara lawak yang dipersembahkan dalam AhhA yang juga menarik perhatian aku untuk terus menyukai cara dia berlawak dan menghiburkan orang ramai . [Click] Aku akan terus mengingati persembahanmu Allahyarham Din Beramboi !

Al-Fatihah .

Regards ,
Melz.

19 Comments:

x-po said...

tak sangka kan..baru je abis raja lawak aritu

Hidier said...

al-fatihah

Melz said...

tula bro , aku terkedu jab beb pukul 1.15am pagi tadi . hmm

Sharinginfoz said...

semoga roh ditempatkan bersama2 dengan org2 beriman

E-mail Akan Pupus????

Sedap Ke Makan McD????

Muhammad Adam Rayyan said...

innalillah..

semoga arwah tenang di sana..

green said...

al fatihah

Atiqah Adnan said...

al-fatihah..
semoga rohnya dicucuri rahmatNYA..

masih tak percaya akan kehilangan din beramboii.. T__T

[s][u][e][h][a][n][n] said...

alfatihah...tuhan lebih mengetahui..
x sangka raja lawak tu last tgk arwah :(

Hezesuze said...

suke dgr celoteh dia kt radia..

:: al fatihah ::

Hazzy Ishak said...

masih teringat muka arwah masa raja lawak hari tu

moga rohnya dicucuri rahmat

Ieda Al-Habsyi said...

Al-Fatihah...semoga roh nya dcucuri rahmat dan ditempatkan dengan org beriman...

sI tEDI said...

Al-Fatihah buat beliau dan Takziah buat seluruh ahlikeluarganya...

beLLa said...

innalillahi wa inna illahirajiun..

teringat smue gaye2 poyo dye kat raja lawak..huhu~

Nurul Harun said...

terkejut.

innalillahi wa inna illahirajiun.
semoga arwah ditempatkan dikalangan golongan org2 yg beriman, amin.

eyriqazz said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat...Al-Fatihah..

Mr Kamikaze said...

Apabila ajal kita dah sampai...tdk kurg sesaat pun malaikat mencabut nyawa kita....Ia akan dtg tepat pd masanya...

Al-Fatihah buat arwah...

qasih nadira said...

x sgka kita dah kehilangan nye.semoga roh nye aman d sne~

noor afzan said...

tak puas la gi sebenarnya mendengar lawak2 beliau..
rindu la bila pagi di ERA ke udara tiap2 pagi..
uhu~

+akufobia+ said...

rindu.

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo