Bila AKU Malas Dan Bila AKU Rajin

Apr 21, 2010

Salam Dari Melz



Time² Maghrib nie tetibe jer terasa nak buat 1 post yang agak tak best papepon kepada korang yang nak layan tuh aku just nak Share sikit ;]

Bila Malas time Blog - Nak tulis ( . ) baca Noktah pun malas
Bila Rajin time Blog - Fuh dah macam karangan STPM + SPM + PHD punya style dah panjang dia !

Bila Malas nak Belajar - Cam bese aku akan cari port untuk duk seblah member² aku yang belajar dan dengar apa yang dorang baca
Bila Rajin nak Belajar - Aku mesti Kunci pintu bilik , bukak kipas sampai 3 , pastu baca kuat² pastu record apa yang aku baca dalam Npon pastu dengar time tidor . Gila vavi siut ahaha

Bila Malas nak Kuar - Aku akan cari 1000010 sebab untuk tak kuar time aku betul² Malas !
Bila Rajin nak Kuar - Habis semua member² aku roger , kalau dorang malas cam bese la aku pancing [ aku payung la ] cilaka tol

Bila Malas nak Mandi - Aku akan tidur sepanjang hari la kot ahahaha [take note ini kalau kat rumah jerla kot]
Bila Rajin nak Mandi - 1 hari ada dalam 5 x kot aku mandi Omaigod , buang tebiat la tuh ahahaha .

Bila Malas nak buat Kerja - Nak angkat badan nie rasa cam 150kg plak padahal 65kg je kot , bapak slim kan aku ? ahahaha ;]
Bila Rajin nak buat Kerja - Fuh jangan cakap la kalau takat bikin network tuh tak sampai 15 minit kot WAKAKA

Bila Malas Nak kuar ngan Awek - Aku kalau dah ada perkataan Malas kat dalam kamus hidup aku , pergh memang payahlah tapi malas tak malas kena kuar jgak beb sebab hati dah Sayang .
Bila Rajin Nak Kuar ngan Awek - Fuh tang nie kalau dah rajin , sebelum subuh lagi aku dah tercegat kat depan rumah dia kot* ahaha

Bila Aku Rajin : Aku agak aku dah dengar lagu ini 150Juta Kali kot ;] [ Click ] Thanks to Hana

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo