Battle Of The Band MMU 18 April 2010

Apr 22, 2010

Salam Dari Melz

Fuh Tajuk takleh blah , dah macam nak layan SEO plak kan ahaha . Cis mana tau keyword nie orang duk cari oleh Student² MMU kan ? ahahaha ok poyo nak mampus kau mel! kekeke

Oraite² before aku sambung part 2 untuk Gatsby tuh . Aku ada 1 story line yang agak panjang dan story ini bikin aku blushing tak ingat dunia la kot . Takpe yang blushing tuh late² sikit la kan. Eh kau relax sudah ahaha

Jap² aku nak pergi toilet , buang air sat .......... Ok meh aku nak story satu-satu . Perkara yang agak terkujat pun ada la sikit , sikit jerlah ekelleh kau nie agak-agak lah kan .ahaha

First² aku nak kasi story kat korang yang aku pergi menjoinkan diri dalam Battle Of The Band yang kat MMU 18 April 2010 . Bukan aku join tapi just tengok dari belakang jer , band aku mana ada lagi semua dah terkubur kelaut cina selatan agaknya cilaka tol . Hoi geng meh la bikin reunion balik . eceh tetibe*



Ok Jom Start ! Baca macam baca paper ok ! Ahaha

Kuala Lumpur 18 April 2010 . Aku ngan machonyer memandu dalam keadaan yang agak skema dengan berdendangkan lagu-lagu hot balada yang sememangnya boleh bikin aku ngantok tak ingat dunia . Dan² terus aku tukar cd dan melayan lagu² Eminem . Dalam pemanduan ke Johor Bahru , aku mempunyai 2 dilema samada meneruskan ke Johor Bahru atau membelokkan kereta aku ke Melaka Ayer Keroh. Dalam dilema itu tetibe stearing aku tetibe berpusing ke arah kiri dan memasuki tol Ayer Keroh . So disitu aku pergilah ke Melaka .

Firstly , ada orang cakap aku 'stone' cismore betol coz aku tak tau jalan menuju ke MMU . Sumpah aku memang tak pernah jejak kot ke Melaka melainkan waterworld (eye ke?) Itu pun aku tidur coz abang aku yang drive . ahaha Sekarang amekobat rasakan penangan membawa kereta seorang diri dari KL ke Melaka dan Johor . Agak penat la jugak ahaha . Meh sapa nak urutkan aku nie . meh coki² aku bagi !

Dan² tepat jam menujukkan pukul 8.00pm . Aku sampai dalam keadaan yang agak macho coz sampai² ada parking . Lepas tuh aku masuk MMU dengan muka tak leh blah . Aku pun bertanya ngan Pak Guard 'Bang² agak² Estranged menyanyi kat mana eh?' ahaha . Cilaka berdekah plak dia , terus dia cakap . Oh kat sana incik. Berjalan aku seorang diri menuju ke Hall MMU , agak besaq la jugak port kat sana na . Ahaks

Masuk-masuk , ngan selamber aku duduk satu port pastu tengok jerlah show yang depa nyanyi . Dalam banyak-banyak group yang perform malam tuh . Aku sangat berminat ngan 1 Group ini . Nama group dia Second To None ! bapak gempak syit . Bak kata orang putih ' OMG WTF faking awesome babeh ' ahahaha . Dorang perform memang terbaiklah antara 6 group tuh semua .

Aku tak tau la dorang menang ke tak dan tak tau sapa yang menang dan sapa yang kalah coz aku balik awal kol 12pm. Kau gila ka apa nak stay lama-lama . Mata aku nie dah la rabun malam ahaha. So papepon Faculty of Rock memang gila babas Rock la syial ! Ahaha .



Gua relax² jer sorang , gambar nie pun gua cilok dari orang ahaha
mekaseh kepada jurucamera yep !

Sorang tak sorang la late² Fateha & Hairi datang jugak menemankan aku
THANKS . Oh ya Fateha aku kalau bukak blog kau memang sampai abes aku layan lagu i'm not single tuh ahahaha.

Babak Estranged tuh takmo la citer coz panjang sangat lah , dengan aku terus tetibe jer jadi tak betul. Record + Layan sekali . Sumpah suara aku sedap dari dorang ahaha.Puji diri itu best kan ?

Ok nie la yang aku nak story sangat-sangat. Giler teruja kot . Time aku menondowaykan diri balik ke JB . Aku singgah la Mcd beli makanan sikit coz aku tak makan dari kol 8pm tuh [Mak aku tau kompem kena bedil ngan otomik bom] ahaha .Time aku nak order tuh tetibe la plak ada seorang awek bernama Lina yang tegur " Awak nie Mel kan ? Blogger kan ? " Omaigod² terkedu cam syit aku kat depan counter tuh. Agak² kalau ada kencing manis terus jadi kencing masam kot ahahaha.

So perbualan sekejap jer kot coz ramai gila plak beratur time aku nak beratur , cismore betul kacau line okeh ! Ahaha

Aku dah cakap , aku nie tak reti nak cam muka orang . Muka si Lina nie giler cun la jugak ahaha tapi aku still tak recognize . tapi yang bodohnya aku plak , boleh tak tanya URL blog dia apa . Mungkin akibat teguran si cun membuatkan hatiku berdentum² ahaha poyo seh. So papepon Lina , kalau boleh u comment kat entry nie please tamo la jadi silent reader 24/7 i ahaha coz i dah puji u cun tuh miahahahahaha . tapi memang betul apa ? :]

Oklah itu jer kot nak story . Panjang tak ? ke biasa² jer ahaha Papepon Thanks Nadia coz Invite Melz ♥ Done!

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo