2 Petua Sengal Dari MelRomeo | Mesti Jangan Cuba!

Apr 29, 2010

Salam Dari Melz

Entry nie aku buat sajer² coz memang bosan tahap dewa² so aku harap korang layan la eyh dengan penuh rasa curiga dan penuh rasa sayang terhadap diriku ini kekeke. Aku yang bosan nie sengaja cari petua yang sememangnya tak boleh diterima pakai dalam akta 28 Kanun Keseksaan boleh dimandatori kejadah apa aku nak bebel nie pun aku tatau dah aih . Jom usha !

Petua Mewangikan Diri Anda Untuk 28 Jam.


Der gua ingatkan lagi nie , roger parent kau dulu sebelum buat petua nie
coz petua nie mujarab! hak²

Derr lu cite sikit kat gua pewangi apa yang boleh tahan 28jam ? Ada ? takda ke ada itu lu punya produk la kan , lu toksah bikin panas kat sini yoh ahaha . Poyyo giler kan ? Produk ini memang terbaiklah coz boleh hindarkan diri dari LIPAS , NYAMUK dan segala serangga yang boleh bikin korang panas! Sememangnya Produk ini 20 dalam 1 so boleh la try. Ini bukan iklan Racun Perosak ok! kalau nak try petua² nie , sila announce kat keluarga terdekat dulu dan sign surat² apa yang patut . WAKAKAKA

Petua Mendapatkan Lesung Twitter kat Pipi


Derr lu tekan dalam² sampai berdarah baru masyuk derr! keke

Petua nie petua main² so take note kat situ , jika pipi berdarah sila²lah lap ngan tisu yep Ahahah. Neway item yang digunakan untuk cucuk pipi tuh kalau makin tajam makin powa! Kelihatan aku menggunakan Pensel 2B ciptaan ApekCina. So kalau nak kasi tajam , apa yang harus korang buat ? Sharpen la dulu bai ! Ahaha ok Kalau kita gunakan hipotesis sains dulu² time sekolah kan ? Semakin tajam semakin dalam Lesung Twitter yang akan terhasil. Ecece dalam blog pro plak cipta hipotesis tapi kalau dalam kertas jawapan tak macam gagap plak kan ? cismore betol !

Petua Mencantikkan Kuku Tangan!

Ok² nie serious part la kan, aku pun tak hebat bab petua nie sebenarnya tapi korang boleh la usha kat sini [Click] Petua nie memang betullah kan sebab mak aku pun dah buat. Usha dan praktikkan , Save budget bai! Takyah nak beli pengilap kuku bagai tuh semua , buang kacing² jer semua tuh ahaha.

Oklah 2 Petua Mesti jangan Cuba dan 1 Petua Mesti Cuba! Hak² Kalau nak lebeh² lagi [eh lebih² plak dia nie] , korang usha jer la yep Infokami aku tuh , banyak lagi Petua yang mak aku nak tulis nanti ;] Kekeke

So korang nak petua dari aku lagi tak ?

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo