Vlog | Sengal | TerSarapan Pagi Bersama Melz!

Mar 16, 2010

Sumpah sengal vLog kali nie . Aku dengan tak tidor lagi + dengan kekusutan yang melanda diri akibat takleh tidoq hahaha . Mak aku baca kompem kena Sumpit dari jarak 1KM . Wakaka , papehal Aku sajer nak kasi korang meleleh dengan Set 2 Mcd breakfast punya hahahaha terbaik wa cakap !

http://i236.photobucket.com/albums/ff79/sgoiler/Breakfast.jpg
Sila meleleh please! Miahaha

Cakap panjang tak guna , Jom gelakkan aku hahaha . Siyes gua tingtong sebab kepala tengah mengalami sindrom tak tidor . Selamat melayan gua dalam Vlog ini ! Miahahahaha Enjoy Mate



9 Comments:

Hazzy Ishak said...

sedapnye...

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

mcm da sasau da mel neh..hehe..tito2 la mel..

ciKeju said...

tangkap leleh

helena's said...

mel!!lama lah tak makan hashbrown..aduh teringin!!

Armyrule said...

ko menyiksa batin ku la mel tgk ko makan2 tu...mak ooo mak, nak duit...nak gi McD...

SweetyMui2 said...

uwaa...meleleh air liur basi ai..

Emora Valeria said...

serius ang sengal gila.haha..muke toya je tak cukup tido.
bro,kalau makan mcd big mac,komfem meleleh air liuq.best ah vlog nie.nak lagi bro!

fathiahRAIHANA said...

tetiba jewp ase lafar :D:D

Syida Shukor said...

nak sikit ! haha

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo