Rindu Pulak Nak Balik JOHOR

Mar 18, 2010

Salam Dari MelRomeo .

Rindu plak aku kat Johor weh , Miahaha sajer wat mood gedik time maghrib² camni . Oh kepada geng² aku kat sana , angpa semua masih ingat kat aku kah ? miahaha anytime jer aku boleh muncul depan ang semua na . Kita men guli , karok sampai berbuih , makan steambot sampai berjuir anak tekak, isap shisha sampai tingtong kepala hotak masing² , togak air coke tarik sampai bosan orang MCD tuh tengok orang sama jer Refill wakakaka . Papepon Aku taklah aku budak baik , semua aku buat ada limit dia tapi tang Karok sampai berbuih tuh ada la kot ! Miahaha


http://en.wikivisual.com/images/thumb/5/5a/Flag_of_Johor.svg/650px-Flag_of_Johor.svg.png
Bendera Johor - Merah - putih - Biru

Nak citer banyak tak guna , kang aku ngidam terus nak balik malam nie jgak karang ,ahh dapat jajan dan tujam gelabah cari tiket miahaha . Dan² plak time aku ngidam nak balik time tuh la nak dekat dengan Code hari aku "28032010" kalau angpa tatau nie la code kerajaan yang semua orang mesti wajib cuti! Kiranya kalau tak cuti memang ang seorang pekerja bangla yang hebat! wakaka. Atau nak kasi sodap lagi ( pekerja yang berwawasan ) Puh koma* ! Miahaha

Kalau aku balik , biasalah telur / tepung / roti gardenia / air ayam semua hinggap kat aku untuk diuli menjadi satu produk yang belum ada kat pasarmalam lagi ! siyes weh , kalau jual mau dapat untung ma ! Miahahaha .

Nak story panjang² pun bahaya , karang ada jugak geng² di Johor duk bahan aku sebab kalau aku cakap aku rindu kat depa dalam blog. Kompem! depa nak cari modal untuk aku dijadikan bahan yang sangat hebat ! Miahaha . Papehal aku tak declare lagi na yang aku rindu kat ang semua :) Ahhh lantak lah , aku nak story jgak yang aku Rindu kat Ang semua aih! :) Muntah darah*

Oklah nak mandi! Babai

30 Comments:

Nur Su'aidah Bachok said...

aku balik johor minggu ini !!! ;D
oyeahhhhhhhhh~

Epul Azimi said...

aku pon nk balik johor gk,tumpang mel...:)

nursarah said...

aku balik johor (muar) minggu depan, cousin kawin. yea! dah lama tak attend kenduri kawin sedara terdekat..mesti fun. weeee!

Melz said...

nur / Epul / sarah

tujam ramai2 balik JB wakakaka

jangan abes tiket aku suda! aku sumpit sorang²

Nur Su'aidah Bachok said...

nur sarah : kita pon org muar. oyeahhh.. hahaha ;D

Hezesuze said...

oooo org jb ye...huhu
dulu bf org johor tp xde jodoh maka kawin ngan org slgor...ahaks!

zikeryhassan said...

melz, tiket abez jln kaki la. ahaha

From The News said...

johor kat ner?

Melz said...

heze : aiseh awat lagu tu plak haha

zikery : Kompem berbuih kat tol sungai besi kekeke

FTN : skudai kat ngan UTM hehe

Ini Blog AnakPakWahab said...

sila la singgah ke uthm dulu...

hehe!

bole blanje nasi briyani kat batu pahat ni...

chokio_nia said...

aku br je balek dr johor..johor panas woh..haha

::cdot the dot:: said...

laaa...ko org skudai ke?? dah dekat dah...dekat dahhh....hidup org johor...

farenova said...

aritu baru ikut hubby lek Johor, suka benar hubby akak lek Johor, kita gie makan mee bandung Muar, sedapp

+akufobia+ said...

bila lagi nak singgah SRIHSMIH tercinta.

BeaN MorENo said...

weh mel...ko lupa eyh 27 ada gath n 28 tu aku tau code apa???

kak ina kl said...

salam mel...hb akak pun orang johor jugak..

LORD ZARA 札拉 said...

mel.

ko org JOHOR?!

OMG!

pensel kontot said...

org johor ke?

balik johor singgah la n9...

hehehehe

|arieza| said...

melz johor di manakah?

Mohd Shahrul Hafizi said...

Johor area mana?

Alimaz-Kembara Terasing said...

balik la baik2...jangan tunggu lama2 sat g johor lagi...hehehehe

ZIANA ♥ FARREL said...

aku pun nak balik skudai b4 aku repot duty kat kl ni.wei..nanti aku keje kl kite lepak sama2 dgn bean ek!hahahaha...
kod ape tu arr??aku tgk kat kalendar, tp mmg cuti ahad..konpius...

Ejamaria said...

laa org johor ek...

Nurul Harun said...

ang2 ni lorat johor ke? cm kedah je.

Melz said...

den campuq2 miahaha

kedah , ganu , johor , n9 buleh jak miahaha

ArmaniWhite said...

johor asyik "menangis" je beberapa hari ni.. mungkin rindu kamu.. :p

Melz said...

armani : ahaha mungkin kot ;P
u pun di jb eyh hehe

arezura said...

melz org johor ker..sebenderalah kite ek..

Melz said...

arezura : eh yeke.. area mana lak?

Ain Butterscoth said...

johor ke?
br tau
entry pon da lama
haha
br usha
:)

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo