Perhatian Kepada Awek-Awek Di Luar Sana !

Mar 16, 2010

Salam Dari Melz ,

Apsal tah mood blogging aku semakin menjadi-jadi lately , mungkin disebabkan aku terlalu busy dengan InfoKami kot So kerinduan terhadap MelRomeo ini menjadi-jadi! ahahaha lantak lah , Okeh Aku nak story panjang lebar pun malas tapi aku nak ucapkan SELAMAT HARI WANITA kepada Ang-ang semua yang digelarkan awek , makwe , wanita , makcik-makcik , mak-mak , janda , bibik , dan seangkatan denganya .

Cerita pasal Selamat Hari Wanita ini aku ada join 1 Event 3R AjwinAjeera 13 Mac lepas . hahaha Join plak aku ! Takdelah aku just menyebuk tengok awek-awek tiup wisel pastu bawak sepanduk tertulis "UNDI MELZ dan HANTARKAN ke 28032010" hahaha gila viva kan aku? Papepon takenote korang kena hantar hadiah kat aku ok ! alamat roger2 jer miahaha. Ok merepek!

Oraite Event yang dorang lancarkan pada 13 Mac 2010 tuh memang mengancam aku cakap ngan korang , kira terbaik dari pasar malam beb ! hak-hak sebab awek2 berkeliaran dimataku Wakakaka takleh blah ok ! Kompem kalau korang tengok aku pastu mesti korang rasa nak sumpit aku jer kan ?


Kelihat Jumpa berader nie dengan adik dia kat OneUtama , Sorry bro buat ang tertunggu na !Sapa bro nie ? nama dia AieSeiryue - Blogger yang sedang memuncak naik! good bro


Kelihatan : Nara , Cute , Rina , Awin


Nie team sokongan padu Ajwin gila'lah' esok buat baju Melz lak yep! miahaha


perghhhh Aizat siut ! nie la aku duk habaq kat angpa semua .
Sumpah sedap dia nyanyi! kalau bagi rating 9/10


Selina nie hot jgak kan ? Ok PUSH STOP! wakakakaka

ok Blogger yang support si awin nie !
yang Kiri tuh - Arina
Yang tengah tuh - Deya

Papepon Nak story panjang tak guna , Meehun aku dah kecut! wakakaka taleh blah okeh ! Oklah nak calo dulu miahaha . Papepon Dengarlah lagu nie , kalau Youtube korang sekat-sekat takpa cubalah belajar bersabar sebagai seorang perempuan ! [CLICK] teringin nak nyanyi kat korang hahaha .

PIC DICURI DARI AWIN! Sekian - pakcik takda kamera uhuks!

24 Comments:

Nabiel said...

bro~
cumel syiak awek ats nie~!
miahahah~:)

Melz said...

Nabiel : aisehmen blog aku bukan cari jodoh miahahahaha

ang usha tuh link aku dah bagi :))

kompem aku kena sumpit kalau buat blog cari jodoh

Ajwin Ajeera said...

BAPAK DENGKI.saje gila amik gambar kitorang yang tengah buruk tu eh?wakakakakakaa
asal tak amik gmbr yg sebelum event?wakakakakaa

btw,kirim salam kat Cute ye.hehe

thanks for joining.:)

nursarah said...

mana adik seiryu tak de gambo die ke..(tetiba)..

|arieza| said...

aik jmpe aie ngn adik dia? hahahaha

chokio_nia said...

awin lawa siot..eh2..aku str8 masih..haha

redplasticbag said...

woww, bestnya ! :D

Ariff Shah said...

giler ah. diorang jemput ko pg event tu ke?

Aus MeLankoLik said...

hahaha ,
rina mesti ade..
kekeke..

aku taw 28032010 tu amende.
hahahak..

mindbreaking said...

best do juper aizat...camat ari wanita to all wanita asli...huhuhu...

BeaN MorENo said...

ahaha...sorryla bro aku ada hal la hari tuh...

Melz said...

sarah adik dia segan2 .. coz adik dia jurugambar . boleh terima tak ? hahaha

Melz said...

chokio : aa-ahh lawa kan . kah kah kasi kembang :p

+akufobia+ said...

posing duduk tu macam lawak.da la kau tinggi.janggal duh tengok.lain kali jang posing duduk duh kalau ambil gambar.ngeri tengok.macam hantu raya pun ada.keke.(no hard feeling eh.gurau neh.)

Nurul Harun said...

seronok gila kot jumpa aizat..
rugi tak pergi. huh.

helena's said...

cute tu yang takleh blah rasanya..kemsalam eh kat cutetuh..hahaaha

Nazatul shima said...

wah...bez2..tpi,sy lngsung tak tau pasal hari wanita..haih..

Arina Hamzah said...

mcm mane gambar kitorang yg buruk bole terselit kat sini. haha.

cikTi said...

waa.,.

kulihat bangnara di situu.,.

Melz said...

Arina : kahkah ku curik dari awin , blame her ROFL

Melz said...

nazatul : cane leh tatau nie! kekeke

Melz said...

cikti : mel tatau lagi abangnara nie abebel lagi ke tak miahahahaha

Deya Zanial said...

pehh muka busuk lah yg di ameknye. muka yg tgh cantik cantik yg mekap masih lekat kat muka tk nk amekkk. pehh marah neh haaa wkakakaka -.-"

RaMa2UnGU said...

Hoho..tak tau plak psl program 3r ni..hehe.nampak sngt tak alert..heeeee

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo