MelRomeo Reviews

Mar 6, 2010

Salam Dari Melz ,


Terima Kasih kepada yang telah Me'review' blog MelRomeo . Siapa yang telah review? Korang boleh usha kat bawah nie satu persatu yep ! Once again , terima kasih kepada yang telah Mereview ! Ku hargai sangat nie ! hehe

Blog yang berkonsep mesra pengguna memberi ilham kepada semua bloggers tentang berblog , bagaimana meningkatkan traffik melalui penulisan yang berkualiti . Boleh bertanya apa sahaja yang tidak difahami kepada AskMelz dan sudah tentu ada jawapannya . 5 Star Untuk Melz




Direview Oleh Farenova

Baca blog Mel kamu akan belajar lebih dari sekadar coding . Duduk,baca dengan tenang gaya pemikiran dia =]
[zara+stadium+JOHO+Muar.JPG]

Direview Oleh Shafaza-Zara

Blog yang penuh informasi dan tips-tips menarik terutamanya untuk new bloggers. Tidak lokek untuk berkongsi ilmu dan mencurahkan perasaan hati .Seorang yang cool dan sedia melayan karenah peminat blognya .Berpewatakan menarik dan menjadi pujaan ramai wanita cantik di luar sana .Indah khabar , indah rupa, itulah MelRomeo

[Eyriqazz.jpg]

Direview Oleh Eyriqazz

Blog banyak info nih.. Sesuai untuk newbies =)

http://ariffshah.com/wp-content/uploads/2010/02/blogariff125.png

Direview oleh AriffShah

tutorial beliau amat berkesan....huhu tertarik ngan artikel tntang cara penulisan dlam blog..aku praktikkan..dan ayat aku da jd skema giler...lol.hahaha anyway ayat skema tulah bantu aku thank to melromeo huhu....nice...nice...nice...-Heatzik


Direview oleh HeatZik

Terima Kasih aku ucapkan kat korang yang sudi mereview blog aku .Kepada yang ingin review blog ini . Korang boleh pergi ke laman web Alexa.com ataupun Gengblogger . Review dari segi Kritikan juga amatlah aku iginkan ! Sekian Melz

27 Comments:

Aus MeLankoLik said...

ok mel..
aku sedia kutuk kau...
kau sudi terime ke..
hahaha

Sendra said...

aku review kau tak masuk pun..elehh..

hahahaha..

Melz said...

@Aus MeLankoLik

anytime bro :)

Melz said...

hahaha yeke ? :P takde pun

Aus MeLankoLik said...

anywhere .

F I T said...

melz, tak dapat dinafikan kau memang power a hehe tanak guna domain name sendiri ke?apa perancangan sekarang?

Hadiah-Hadiah Terbaik Untuk Lelaki

Melz said...

@F I T

aku kurang sikit ngan blog nie sekarang . haha tengah focus naikkan infokami.com sebab tuh traffic blog nie tunggang langgang :))

neway soon Melromeo.com WP !

F I T said...

@1131535764898241760.0

oh aku baru tau je pasal infokami tu..menarik gak.. erm aku pun ingat nak buat blog .com a jugak.. nak melangkah setapak lagi hehe

Melz said...

@F I T

kalau ada perasaan tuh . go on jer bro :) jangan tangguh2 coz tangguh2 la benda tuh tak menjadi hehe

Emora Valeria said...

wah cam best!nak review gak!

Dak Wan® said...

Tahniah Melz! Teruskan usaha berblogging dengan info yang berilmiah sebegini. You good man!

samanosuke_04 said...

hehe, salam ziarah.. bestnye dapat review free2 camtue jer dari kengkawan.. mesti mantap blog ko nie..

Melz said...

@samanosuke_04

Terima kasih bro kalau ada masa bacalah entry lain

BeaN MorENo said...

dah puas dgn pujian...???sekarang bersedia untuk kutukan...

JacK said...

nub la mel..
hahaha...

Arra JaSmY said...

Salam..
Pergh,cool la bro.
ur blog terbaekk.:)

All the best k.:)

Eyriqazz said...

melz memang terbaik..hari2 saya mesti singgah blog melz sekurang2nya 3 kali sehari...mungkin lepas ni melz ble buat tutorial pula di blog melz..teringin nak blajar buat header,coding,template or etc..hak3....sharing is caring kan?

P/s:

1)melz bila mahu berpuisi lagi?aku rindu nak dengar puisi melz..memang kreatif..

2)Siapa pilihan hati melz skang?Miss Lolly or Cik Epal?

3)Next gathering...winduu nak tembak hang..

farenova said...

Terima kasih melz huhuhuh, sampai sekarang pun akak stil, rujuk balik pada posting2 lama melz mahupun yang baru untuk improvekan penulisan akak. Tq..

ZihNuN FaTiN said...

mel mmg hebat..(^_^)

puji ikhlas ni..hehehe

Frantz-Senpai said...

haha.. cun la blog nie.. jap2.. nak feed. ha.. dah siap feed. stiap kali dikau update blog, akan ku bagik komen (mintak2 sini ader dofollow)..

Melz said...

@Frantz-Senpai

sini tiada doFollow Frantz :)
tapi aku sumbat dalam Pengapit terbaik kepada siapa yang selalu keep update ngan aku . hehe

Jogger said...

bukan ker Melz dgn cik RIna.... kompius aku dgn melz nih... ramai bebenor aweks2

Melz said...

@Jogger

aiseh mana ada aih :P kontroversi la ang nie jogger :P miahahaha

ardinihumaira said...

infokami tu ape melz?

sarah said...

sara pun dah jadi skema..
hihi

bunga said...

aku suka blog kau melz. tak kasar mcm blog lelaki lain. aku tak follow byk blog lelaki. kau, ariffshah and classmates aku je kot aku follow. nice blogggggg! ( nada jerit)

Melz said...

@bunga

nasib baik ee cakap tak kasar :P
jangan cakap lembut miahahaha .
Neway thanks mate :)

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo