Contest | Aina Wedding Contest

Mar 19, 2010

Salam Dari Romeo! Miahaha

Oraite guys , nak join contest orang memang memerlukan otak yang penuh dengan nukilan . Dan² hari ini aku mempunyai otak yang sangat bernukilan . Nukilan itu apa ? Nukilan itu sejenis kuih adunan yang dicampur Felololosher ( maaf tak reti eja ) serta coklat KinderBueno ( sila meleleh ).

Story panjang² takbest lakkan sebab ini contest kene serious! Haip² pakcik serious time² camni . Ok tersebut la alkisahnya my fren dah nak kawen so sekali jalanla dia ada modal untuk buat contest yang sangat smart dan sempoi .

Aku boleh listkan jer la hadiah² yang macho untuk ang dapat pada hari perkahwinan ang nie . Kalau ang nak dari aku , memang aku kasi Jajan jer la ataupun stock maggie 2 bulan miahahaha tak pun! Grand sikit aku bagi barang 'baik' punya miahahaha . Ok aku duk bebel nie pun bosan jgak kan. Meh tengok hadiah² nya .

Tempat Pertama

http://www.vintagemobilephones.com/MyImages/8000x%204.JPG

Pergh henset nie Stock baling anjing boleh la nie miahahaha .

Kenapa? Boleh la ang roger2 dan defense

Tempat kedua :

http://img.mudah.my/images/63/6368717900.jpg

Komputer azimat

Kenapa? : boleh la ang duk online 24 jam berblogging

Tempat Ketiga :



pic diambil dari Eyriqazz -
saja jer ko kan . Bukan nak ajak aku seframe dua tengok LCD 80 inci ang miahaha

Kenapa bagus untuk ang ? :ang boleh la layan citer nie ngan dia



Dah kepada ang² yang berminat , boleh layan contest si Aina nie . Support memember buat contest weh , baru meriah miahahaha .

14 Comments:

mu'az said...

ingatkan ko yang join contest.hehe~

Cik aiNa said...

cam perli aku je tu..muahaha.
laptop sudah ade..dah bole blogging 24/7. aku nak tepon wat baling vavi tu..kiut..hahaa

Hazzy Ishak said...

xde idea lah melz
huhu

n@m@n said...

bekenan betul hadiah tempat pertama tu melz..

helena's said...

bagus tul yang tepon tuh!haha

Melz said...

mu'az : aku wat contest lambat sikit :P

CikAina : mana ada perli aih.. ok what komputer dari lappy miahaha

hazzy ishak : takpe pk slow2 nanti kompem ada..

bagi katel ke apa ke best what? :P

Naman / cikhel : best kan .. teringat henpon gini dulu2 :) miahahaha

Nurul Harun said...

tak pernah lagi join contest sejak berblogging, mungkin psl tak yakin kot. heheh.

yg ni boleh la dipertimbangkan. tgk la berat ke tidak.

ZIANA ♥ FARREL said...

hp baling hanjing tu zaman2 dulu sape ade kire dh grand sgt dah..kaya sgt dah time tu..wakkaakak..

chokio_nia said...

wah..blogger nak kawen..slamat kawen..dan ko melz, slamat menang kontes..haha

saya_arief said...

aku nak menang nombor 3..
xleh nombor 1 xpe..xsedih..haha..

|arieza| said...

wahh yg 1st tu best! hahahaha telefon tu klu dh rosak, leh buat batu bata bina rumah :p

Melz said...

arieza : hahaha binaan batu ? :P

epowerbiz2u said...

ajarin aku untuk jwb soklan cani..aku xreti..

ARC™ said...

tu enset ke botol air?hahaahha xpon tiang tepon

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo