3 Blog Yang AKu Selalu Usha Part 1

Mar 17, 2010

Salam Dari Melz


http://gado2net.files.wordpress.com/2009/11/blogger-and-wordpress-differences-logo.jpg

Ada Wordpress Ada Blogger

Aku buat Part demi Part yeah , tapi blog yang aku usha nie mesti akan aku click walaupun depa semua tak update kenapa yeh ? ntahlah aku pun tatau . Miahaha tapi aku rasa aku dah terBookMark rasanya depa² nie . So here We go !

1. ZackZukhairi - Realiti Konspirasi

http://i909.photobucket.com/albums/ac292/zackzukhairi/headerakhir2.jpg

Aku SilentReader Sepenuh masa untuk blog ini . Kadang² part time lah jugak Miahaha . Serious ini adalah personal ! Oraite kalau angpa semua nak tau . Aku ada sekali panas ngan entry mamat nie sebab bikin aku touching kao² hahaha , So dari situ memang makan dalam lah kat aku kan. Tapi slow² aku ubatinya dengan kartun² yang memang superblah aku cakap . Kang cakap lelebeh kang kembang lak si zack nie wakakaka. Okeh malas nak story panjang² , sebab aku memang pemalas Miahahaha boleh terima tak alasan camni ?

Teguran Untuk Zack : Konsistenkan berblog bro :)

2. NadiaShariful - LietomewithStyle

http://2.bp.blogspot.com/_HYCcurJbLh4/SZ2yKZARvgI/AAAAAAAAAO8/K_eod2Jt6cs/S1600-R/blog.jpg

Blog dia nie cam tak kejarkan apa² dan sebab tuh aku suka baca kot .Angpa boleh la layan blog dia nie . Best dan ngancam bagi akulah dan aku makin pelik sebab aku taktau kenapa aku bukak blog aku dan aku akan terbukak blog dia ok aku tatau kenapa! Sapa² yang tau boleh ke kaunter pertanyaan Jusco berdekatan . Sekian mekaseh . URLnya LietomewithStyle ? Ok aku akan cuba tipu ang dengan style yang bergaya! Wakakaka Ok taknak cakap banyak kang kena sumpit .

Teguran untuk Nadia : Buang Verify Code pada Comment please ! Miahaha

3. Bang Nara - BerBlog Bukan Sekadar Untuk Wang!



Penulisannya yang sempoi dan kadang² makan dalam . Aku suka motivasikan diri aku dalam blog ini. Macam aku cakap kat ang semua la Aku suka cari blog yang matang dalam penulisan jugak untuk mematangkan lagi cara penulisan aku serupa jugak blog Eyriqazz . Macam aku cakap dulu, Tagline itu penting ! Berblog bukan sekadar untuk wang . Yeap aku jadikan ini sebagai motivasi terhadap diri aku sendiri , aku kerap berfikir tentang keikhlasan dalam blog . Aku tulis , aku sebarkan dengan satu niat - Berkongsi .

Teguran untuk bangNara - Try buat Header bro , First Impression itu penting bro .

Melz : Dulu aku pernah kena tegur dengan kawan blogger aku yang agak lama dah kecimpung dalam dunia blogging sejak Tahun 2000 kot . Start dia tegur ( Mel kenapa kau suka buat ayat SMS ? ) Ok start dari situ lah kebanyak penulisan aku terus penuh jer memanjang hahaha .

OK tunggu untuk 3 Blog yang Seterusnya ! Enjoy keh

37 Comments:

Nur Su'aidah Bachok said...

oyeahhhhh!! belog yg pertama tu setuju.. sgt besh !! ;DD

Melz said...

pantas ang comment haha . teruskan usha 2 blog tuh :) hehe enjoy

Emora Valeria said...

blog ang pun mantap gak bro~

n@m@n said...

tak boleh masuk blog ang sendiri ke?haha

~ ReD ~ said...

memang mantap;)

hisham said...

bro..masukkan blog gua skali...hahahha

Melz said...

EV : blog den biaso ajo ahahaha

Naman : tuh nanti gila kuasa lak miahahahaha

Red : tautape :P

Hisham : nie baru part 1 bro .hehehe

cikTi said...

daripada semua2,aku akan cuba belajar tulis penuh-penuh walaupon agak perit ,.

adeh,.,

cik EPAL said...

teguran untuk melz: "memanjang" tu bahasa sms juga. hahahaha.



aku dah agak blog picisan macam aku mesti tak tersenarai sebab tak matang. haha :D

ElyaElmo said...

owhh,,,,dak nadia tu dak mmu melaka rasaaanyaa tu...hua3

Melz said...

CikT : yang lain2 tuh ada bezanya

1 . personal , 1 layan2 , 1 serious

3 blog berbeza tuh! ahahaha

Melz said...

Cik Epal : alololololo kan ada part tuh syg oit ! miahahaha kan dah panggil syg . aku sumpit baru tau


yelah memanjang tuh bahasa sms .=.="

Elya : mungkin kot , mel tatau ahahaha

Hami Asraff said...

Salam bro. Nak juga diterjah! *ceh tak malu*

Fathiha Zainal said...

Selain blog Encik Zack, blog MelRomeo pun slalu sy usha.. Ngee.. :D

ardinihumaira said...

dni suka hendap blog... err.. blog.. mana2 blog. hehe.. :)

ZihNuN FaTiN said...

sy slalu usha blog melz..hheheehe..(^_+)

Pipi Muncet said...

melz punya blog lagi best :)

Epul Azimi said...

bahase sms kn bahase yg advance...:)

Nur Su'aidah Bachok said...

sudah ushar semua sekaligus !! hahaha.. besh besh beshhhhhh~

bellar0ssa said...

huhu selalu juga g blog zack.. sebab selalu touching tgk kartun2 tu..selalu gak nangis bace =P

beLLa said...

akupun slalu usha blog zack taw.
besh je bce..even dye xupdate.;p
melz pon besh jugak. ;)

Eyriqazz said...

blog first n second mmg aku silent dan tak silent reader..yg ketiga tu blom singgah lagi..kena singgah ni...hik3..

|arieza| said...

hahha i pun silent reader blog zack! hahahaha

wanes said...

Hai Melz, best nya baca entri2 melz. banyak aku nak belajar tapi tak dapat2. apa2 pun be happy...

Mohd Shahrul Hafizi said...

Mel:

Aku pun baca gak blog Zack tu. Tapi just silent reader ja. Hahaha.

From The News said...

blog no 1 tu..aku kenal sangat orangnya, siap pernah makan kebab sama2 kat jepun..tak sangka pulak skang dah jadi blogger popular.

hehehe

enyheartsdiamond said...

yg pertama setuju..tp lately dah lama tak baca..

+akufobia+ said...

terus menyinggah.nak tahu betul ke best.

-ROCKprincess- said...

zackzuhairi blog mmg best...
slame nie pown i jadik silent reader jerk...
pasnie nak jadik active reader arr plak...
huhu...

the other two I xpernah pg gik...
maybe I will...
thks to ur reviews..
huhu...

sarah said...

blog i melz?
haha..
x de apa pun.
menulis untuk diri sendiri..

helena's said...

err..nak kene masuk 3-3 nih..sebab tak penah lagi baca..

Nurul Harun said...

dalam 3,3 blog nih, blog bang nara je yg nurul masuk hari2..hehehehe.. :p

samanosuke_04 said...

zzzzzz... nie smua blogger otai.. aiseh mane blog aku nie? takpe2 aku tau ko simpan dalam part 2 kan? hahahaha!

nursarah said...

cool! tapi zack da jarang update blog. hurmm.cedeyy.

LORD ZARA 札拉 said...

selalu jengah Zack dan Bang Nara~

=]

chokio_nia said...

jap..nak try tgk blog2 ne..huhu

Wan Perlis said...

aku suka aenaz,justkhai dan denaihati

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo