Quiz Melz 9 Sungguh Meriah !

Feb 6, 2010

Mekaseh kepada yang turut serta . Ahaks Neway mata aku dah nak jadi Buntang gara² melihat Email yang terlalu banyak ! Wakaka . Neway aku tetap cakap " Wa Mekaseh Kat lu Orang " haha sebab still support apa yang aku buat . Seriously apa yang aku buat nie untuk mengeratkan antara aku dengan visitor aku .

Atleast blog aku nie boleh jugak buat korang tersenyum , tergelak , Terterjah , terasa , tercute, dan segala terter yang tak mungkin korang ter ! Kepada yang tersedih akibat hati yang agak tacing dengan cara penulisan aku . Maaf aku pinta kerana aku bukan manusia perfect yang boleh buat korang tersenyum lebar sepanjang masa . Adakala kita Emo jugak kan ?


Buntang mata aku nak check satu² miahaha :P
neway korang still boleh membuntangkan mata aku untuk Join Quiz 9 Melz

Once again Terimas melz cakap kepada korang yang turut serta untuk Quiz 9 nie . Akan mel check one by one :P Miahaha Ok nak pergi beli tiket bas + gunting rambut + beli baju + makan + tidur ! Babai |

*Esok ada Gathering kat The Mines . Mekaseh BeaNova coz Invite aku !

17 Comments:

Eyriqazz said...

aku akan sentiasa menyokongmu Melz...

cik EPAL said...

aku harap aku memang...


(tapi tak masuk pon..haha)

Fathiha Zainal said...

Hoho! Memang terBaik! TerMeriah! Muahaha! Beli tiket bas nk g ane tuh??

noor afzan said...

saya tak join laggiii..
sempat gi tak?

ween said...

mel boleh join lg ke? ween nak gi main sekarang!

|arieza| said...

aik gunting rambut? adakah kerana ingin menjadi cute, ke nk jd jambu? hehe

bellar0ssa said...

hi melz.huhu... boleh join x?

@adlynna@ said...

wahahah..
name i aje dh de 4 kt situ..
semangat tol..
haha

mello said...

waa tingin nk pegi gathering tu.. tp masa x mengizinkan..huhu

LORD ZARA 札拉 said...

pergh~~

syiok tu!!!

isha said...

perhh ramai

ini blog wirdah said...

oho. dah buat janjitemu dgn rajoo si pengunting rambut eh.rambut baru ntk gathering la tuh..

aemyLina™ said...

mencabar giler bile up 1 level..
pening.. hahaha

y@n@ M!B said...

wish diri sendiri gud luck..yippiiee~ =)

* mEsSy * said...

mc besh jewp.. bole nyebuk?? ahkass..

:P

cikTi said...

quiz 9 tu kena main game ape,.
lemah btol akuh bab2 game nih

||| PöJìé PööH ||| said...

walaowehh!!
baru sekt tuh!!
aku naik bdarah mata aku nk cek 1 per 1..
haha..
nasib baik Melz merupakn blogger yg sgt komited!

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo