Lelaki Atau Perempuan Gila Sex ?

Feb 4, 2010

Selamat Pagi! tajuk berkenaan dengan sex nie sekarang dah biasa kedengaran , Kau gila Sex! Kau memang gila atau kau tergila dengan sex ? Haha cerita nie bukan nak aibkan sapa² tapi aku suka menulis suatu perkara dari pandangan aku dan aku suka berkongsi pandangan aku macam bro "Sharing is Power" Jom usha bro nie . Banyak info dia ! Haha


Gambar : Lelaki mengendap perempuan di toilet!

Neway Sex nie general lah kan ?Ada satu story yang takleh blah coz dulu² time aku kecik² lagi kena isi borang dalam bahasa inggeris . Ada perkataan "Sex" , so aku mati² ingat sex tuh , pernah melakukan hubungan sex ke? so aku taruk "No" wakaka takleh blah dowh! terus cikgu aku panggil nama aku .Dah korang jangan nak gelak! aku tau dulu kepala aku terejal dalam kelas miahaha . Papepon aku bisik je kat cikgu Rosma ! hak² Cikgu kalau ingat kita gi dating yep ! Gila hot cikgu nie! Siyes miahaha. dah² kelaut dah nie jom teruskan , karang marah Cikgu X-PO

So aku bagi pendapatlah Antara Perempuan dan Lelaki , mana gila sex ? Erm aku terus cakap Lelaki. Kenapa ? Erm mostly kalau antara perempuan dan lelaki duduk bersama , yang aku nampak lelaki lebih cepat ghairahnya terhadap perempuan . Neway seperti yang kita tahu , Perempuan mempunyai 9 Nafsu dan 1 Akal manakala lelaki plak mempunyai 9 Akal dan 1 Nafsu. So point aku disini dah macam terbalik plak hakikat Nisbah ini .


Result² nie menerangkan bahawa lelaki akan dicari oleh perempuan dan
perempuan akan dicari oleh lelaki . so apa kata korang ? hehe

Lagi contoh , Ramai lelaki yang dah Tua bangka tak sedo diri nak mamp! pun nak rogol cucu sendiri , adui bermasalah lah zaman sekarang nie! dan ada lagi contoh ramai lelaki sekarang dah menjadi Perogol ataupun perogol bersiri ! hak² aku dah taktau siri keberapa ntah :P wekk . Jarang aku dengar Perempuan jadi perogol bersiri . Aku bukan nak kondem mana² pihak , tapi aku ingin menyatakan pendapat aku coz aku pun lelaki jgak kan ? Miahaha.So kalau fikir betul² camne tuh ? Berikan pandangan korang yang sangat elegan , Lelaki atau Perempuan Gila Sex ?

65 Comments:

Cik aiNa said...

konpem la pmpuan sebab pmpuan ade 99 nafsu u..hahaaha. lgpun klo tengok statistik tu...konpem la pmpuan, sebab dlm dunia ni pn pmpuan laki ramaiiii dr lelaki..kan?

maisyara Pot! Pot! said...

pmpuan kowt..? zaman skang, pmpuan dah maju ttg bab2 ni.. dulu, kuno jep.. tk tau ape tu mlm ptma.. skng, jgn ckp.. mlm ptm sblom kawen! HOHOHOHO..

mudah2an ku tk tlibat dlm golongan gila sex ney.. eeeeuuuu!

ini blog wirdah said...

setuju.
memang lelaki salunye yg begitu tettt..
hoho.tapi tak semua la. certain2 je meh

Liyanaa. said...

fuhh seram betul daku nak mengumumkan pendapat daku HAHAHA

aku simpan dlu la pendapat aku :P

Amyleen Roxford said...

lelaki!

sbb lelaki ade 1 nafsu je kan...pompuan ade 9 nafsu...tp nafsu x bermakna nafsu sex je...ader nafsu tido...nafsu shopping...nafsu mkn... laki die ader satu nafsu je sbb tu die (sesetgh la) 'tergila2' dgn sex. haha

ila-ali said...

Gile sex? konpem lelaki tetap tempat teratas. Pompuan juga sex...tapi tak lah `gila' macam lelaki. rogol sana-sini, liwat sana sini...opss!

Melz said...

@ila-ali

ops terlebey sudah :P miahaha

cik EPAL said...

lelaki..



simple kan jawapan aku?? :D

touyakaruma said...

Aku klu boleh nak sangat jawpan dier perempuan .

mello said...

kenapa...lelaki cute..tak kua kt search result..tu.... *sigh

NuRul said...

uuuiks hot nyer tajuk hahaha
tentulah lelaki
adeker dgar pompuan gile sex...
selalunye tajuk dkt paper lelaki je hehe

-aTie- said...

bergantung pd individu kot.... kalo x xde la kes perempuan kene rogol o kes isteri curang...2-2 ade kekurangan tersendiri. bab sex o nafsu neh, biasanya bila x puas ngan pasangan bru org len jd mangsa...tp rasenye kalo dh xterkawal tu 2-2 pun same je

Khaizarien @ atie Blog

Nazatul shima said...

haahha..pndai2 je kajian nih..ish2..

Melz said...

@-aTie-

memang betul itu semua individu .

sebab mostly banyak kes berlaku sekarang disebabkan oleh lelaki :)

dan kalau kita ikut statistik pun lelaki lebih menuju ke arah gila sex

nand nasyari said...

hahaha..same je..
dah kate nikmat...~ hahahaha
gile kontroversi... :P

deusXmachina® said...

lelaki memang gila sex
biasa la bro, benda sedap
erk888
tapi beb...
apa kurangnya perempuan kan?

Badak Comel said...

base on my opinion la ek..
gurl la kot..
cube carik kat internet ade ke laki bogel? lelaki tunjuk ********, ade ke?
cube tuka perempuan boogel ke pakai bikini ke.
sampai pakcik google pun da xde nafsu cuz da bnyak stok website pasal gurl.
ekekeke.
jgn marah ha...

deusXmachina® said...

betul gak kata badak comel
erk888

..nOj.. said...

pompuan. hahahaha

Aus said...

ahaha, laki dan perempuan
aku rasa benda ni berkait .

Izz said...

emmm laki.
pmpuan pkai tdg labuh pon kene rogol.
letih2.

tapi skang xmustahil.
pmpuan skang kkdg lagi advance.
haha

NiNa' said...

lelaki kot..

sebab lelaki ni x segan sangat nak tanya menda2 macam ni..

zack zukhairi said...

pempuan walaupon ada 9 napsu, napsu die dipecahkan pada napsu shopping,napsu mekap,napsu makan sumer2...
tak seperti laki2, sapsu yg satu tu just hny utk sex je. haha.
so pada aku, laki lagi gile sex.

AiSHieY said...

Lelaki la kot...hu3...

helena's said...

saya jawab lelaki..

MisS Cinta_ati said...

huhu...
bagi ak sama jer kot..
hehehe

aLeen aVriL said...

ermmm.no komen ler melz..

takot ah nk ckp....
isu sensitip..

¶A.K.I¶ said...

no komen! hahahaa

x-po said...

aku jwb pmpn..sbb ramai je pmpn yg nak rogol aku..wakakakkaa

monica lok said...

x habis-habis kisah ini..=.=

Melz said...

@monica lok

kisah takkan pernah nak abes :)

sebab generasi baru juga ingin tahu

mekaseh

eyes143.. said...

lelaki..


so simple.. :D

Lady B said...

takutnye!

Dr House said...

Macam lebih kurang sama ja ni.

Mashii said...

haha!setuju!!lelaki kot..sbb klu bercerai..laki akan cari perempuan lain wlupon umur dah lanjut..tp lain pulak dgn perempuan,mereka la yg bela anak dan menjaga kebajikan keluarga..

||| PöJìé PööH ||| said...

Lelaki dan ppuan memasing giler sex nowadays..
Xkisah la yg kecik, besor, underaged, overaged sumer dah giler sex skrg, dgn pendedahan sana sini..
Cuma lelaki dia extreme sket bbanding ppuan yg masih mjaga kesopanan..
Tp bila dah btemu buku sama ruas, tuh yg keluaq video sana sini bagai, yg pakai tudung, pakai kupiah pun xkcuali..

~ ReD ~ said...

setuju dengan Amyleen..hehehe

malas nak cakap benda sama..:D

Matjoe said...

lelaki lerr. adeh kelakar laa baca search key word tu

Sharinginfoz said...

apa yang penting lelaki dan pompuan, kedua-duanya masing memerlukan antara satu sama lain... kalau tidak masakan kita ada hari ini kan.... sama-samalah kita berkongsi pendapat / pandangan ataupun informasi.. sharing is power....

by the way, thanks for introducing my blog to your visitors.. really appreciate it.....

Siapa Nak Promo Blog???

Bosan, Nak Buat Apa???

Seronok kan Tak ada Hutang???

Amyleen Roxford said...

@~Red~ tanx for agreeing with me! ;D

John01 said...

popuan = xnmpk sbb die malu2... org duk nmpk laki sbb laki glojoh... opppss

Qismina said...

melz.. camner plak kalau yg cari crite pasal lelaki tue adalah seorg yg gay?? gay dah byk kat malaysia... ahahahhaa..

menjawab pertanyaan.. bagi aku laa... dua2 pon sama.. cuma pompuan ble kawal .. kalu laki aku rasa susah kot nak tahan.. ahahhaa

Lady GaGa said...

Oh tidak !! Keyword Gay !!

ema.razali said...

lelaki ! hahha :D

bini orang skrg pun dah pandai 'makan luar' , oppsss ! hohho :B

Melz said...

@Qismina

lelaki gay ? erm menarik ! miahaha

Emora Valeria said...

dua2 same naek kut...

* mEsSy * said...

50-50.. fair n square gtue.. ahakss..

:)

MiD0ri said...

lelakiiiiiii.. kahkahkah.. ngeee.. meow meowww.. hahaha

Pisyek said...

tatau la nk ckp pe...

pasal munkin gak pompuan google pasal pompuan, laki google pasal laki...

hehe...

F I T said...

lelaki yang tak pandai control nafsu a gila sex..kita yang cool ni normal sex hahaha tapi girl ada yang gila sex ke? tak pernah jumpa pun..gila shopping ada a

P/s: perghh br aku ingat. kau guna konsep seo ek wat entry ni...nnti sah-sah orang search sex pastu keluar blog kau..hahaha sah-sah ramai pervert serbu blog ni nanti!

Melz said...

@F I T

ops terkantoi miahahaha

pastu yang pervert tuh kompem maki aku :P wekk

Melz said...

@Pisyek

itu gay dan les :P takleh wat apa dah miahaha

beLLa.boOlat. said...

adoi.
publisiti sgt blog nih. :B
senang cite equal la kot.
yela.pompuan nih pk malu.
so tade la cite jd progol bsiri.
hahaha.
tp boi nih pakai bedal je asal dpt.
ahakz.!
so renung2kan dan selamat bramal. (:

Melz said...

@beLLa.boOlat.

ini bukan publisiti :) Neway blog ini tak perlukan benda² camtu kot. just pandangan masing² kalau dikemukakan akan jadi lebih baik.

sebab ternyatanya Nisbah antara lelaki dan perempuan . Ia mempunyai percangahan antara benda sebenar dan teori , disebabkan itu entry ini wujud :)

Sekian , selamat beramal juga

noor afzan said...

huhu..
tak tahu..
saay bawah umur lagi beb.

|arieza| said...

dua2 lelaki & perempuan mgkn punya ghairah level yg sama. tp ikut cara masing2 handle. lelaki ni dh satu tu je nafsunye.. tu yg jd terlalu susah nk d control.. huhuhu. perempuan ada byk nafsu, so nafsu ke atas sex tu kena dkrgkn sbb nk kena jaga nafsu2 lain takut diorg masuk :p

annadzirah said...

hukhuk.
i'll say - equal.
masing2 ada karakter masing2.
(:

1tomyam said...

dua-dua gila seks..keh2

mohd said...

mgikut sesetengah pndapat, yang 9 nafsu 1 akal tuk puan tu bukan begitu. myb kesalahan mse terjemah pkataan tu dri bahasa lain ke bahasa melayu... terjemahan yg lebih baik adalah LELAKI 9 LOGIK, 1 EMOSI. GURL 9 EMOSI, 1 LOGIK... ni pn just kebanyakan n x smestinya sumer... peAcew!

Papa-Roq said...

hang confident ke yg search lelaki kacak, macho, bogel tu org pompuan... Tak hairan kalau lelaki jugak. Hu hu...

1tomyam said...

keh keh keh...bagi aku dua2 gila, sama je hahaha

Daus said...

Mengikut apa yang ustaz aku cakap...
Mmg Perempuan ada 9 nafsu tapi nafsu dibahagi, bukan nafsu seks semata-mata... nafsu nak shopping lah, nafsu nak cantik lah, dan sebgainya...

lelaki ada 9 akal tapi tak guna akal yg diberi Allah sbb tu lah pompuan lebih cerdik daripada lelaki... nafsu lelaki mmg satu iaitu nafsu seks... sbb tu lelaki cpt UP!...

Rujuk sumber yg sahih ye, aku cuma budak SMK form 4 je, huhu...

Anonymous said...

My name is Anna Ormiston I was browsing internet and found your blog. The author did a great job. I will subscribe to your RSS feeds. Thank you for your contribution. I am a web designer myself. And here some examples of the websites that I designed for cash advance cash advance company.

Anonymous said...

knp puan ad 9 nafu,.knp x lelaki?

Anonymous said...

apalagi kalau bugil sambil jongkok lutut dilantai sambil diusap usap, dada dikedepankan. bisa menyadarkan anda kembali siapa anda,menurutku meditasi terbaik.

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo