Blogger Gathering The Mines ! Siapakah Mereka ? Part 1

Feb 13, 2010

the mines

Sorry Guys lambat gila aku update pasal nie coz gambar aku tarak ! Miahaha . Harap diampun la yep . Dalam entry nie aku rasa aku nak selitkan dua tiga part jer . Ok ? Miahaha aku akan ceritakan semuanya dalam entry Terjahan lembut oleh Melz .

Firstly Mekaseh kepada BeaNova coz invite aku untuk join gathering nie , serious smart dan sempoi jer ko manage na ! Miahaha . Papepon aku sentiasa sokong sapa-sapa yang nak buat gathering takdehal aku cakap . So siapa yang ada time tuh ?

BeaNova pasrah sebab kalah!


Dia nie dah kawen haha aku jer belum . Seorang blogger yang sempoi dan power berbahasa inggeris ketika menulis tapi noob bila bercakap ! Miahaha amekobat . Tak pandai main bowling tapi kalau strike mesti buat muka macho haha Korang usha la dia yep ~

Rina Salleh jadi ceti halal :P miahaha


Eh melz rasa mel update lagi lambat , Cam siput hehe miahaha neway dia nie korang dah kenalnyer haha . Nie kali ke berapa ek kita berjumpa ? Miahaha . Neway mekaseh Rina coz mel invite dan terus berdesub cakap "Saya Nak Join!" Miahaha Serious Mekaseh sangat-sangat dan siapa Rina ? Korang boleh usha Entry aku sebelum nie ( Click )

Eyriqazz tetap macho walaupun hensem . eh apakah ?


Dia nie aku terjah lagi sekali karang coz nak join contest dia Miahaha. Antara blogger yang relax dan cool . Dia ada misai cute jer . Seorang yang rajin dan mempunyai matlamat dalam blog . Dia ada buat Contest weh apa korang tunggu lagi tuh ? Miahaha pergi Terjah dan join Eyriqazz weh. Neway Mekaseh bro coz sudi datang hehe serious mekaseh

to Aus : ko tengok ! Aku publish gambar yang macho beb!


Seorang yang agak muda ? Ke bajet muda ko nie ? miahaha . First time aku jumpa Aus , seorang yang agak ceria dan senang berbual . Ingin menjadi seorang Photographer yang best tapi ntahlah bila nak best tah sebab time dia amek gambar aku jer kompem blur ! Wtfish sajer blurkan ke ? wekk faham² la yep miahaha.

DayDeck Si lelaki Photographer hehe . Mekaseh dayDeck :) Aku curik jer keje

Aku tatau nama penuh dia haha , DayDeck seorang yang slumber jer macam aku coz jerit support Bean time main bowling tak Ingat dunia ! Siyes syit aku nak baling bola bowling pun tak tentu arah dah miahaha :) Neway bro aku suka cara orang yang bersahaja cam ko ! Siyes tatipu miahaha Next gathering hope ko ada na sebab boleh aku curik gambar dari kau lagi Miahaha !

oraite guys tunggu part 2 :) Sekian dari Melz . Neway Pergi lew terjah dorang plak . Dorang seorang yang cool dan mudah berkawan serious :) !

Melz : Sorry gelak banyak sangat.. mungkin tengah ( S _ _ _ L ) selesaikan :)

29 Comments:

Aidi-Safuan said...

cis.buat kat the mines ke? nyesal lama xbaca blog anda. :(

Melz said...

@Aidi-Safuan

aku tak publish flyers pun kat blog ;)

nanti ada buat Paint ball ko join lew ;)

Fathiha Zainal said...

Waaaa.. Bestnye~~~ :DD

maisyara Pot! Pot! said...

aus mcm tersepit jep?! hahaha..

*mne melz? :D

Aus said...

hahahaha ,
mane lak macho..hahaha .

tol la..aku muda..hahaha.
plg muda eny..
ahahahaha .

Muhammad Safie said...

style gi mines..

Jawa a.k.a USERMODE said...

hu hu hu..best aje blogger2 Malaysia nih :D suke wat gathering. hahaha.aku aje yang pemalu tak pernah join XD

Matjoe said...

best korang gather. aku kenal aus, bean ngan daydeck. aku sorang jer x pegi. adeh rugi

|arieza| said...

dh boleh trace trademark blog mel..
1)miahaha
2)yoh

:p

bellar0ssa said...

hi melz! wah sangat galak meng'gath'kan diri.hehe...

hey mel.minta tunjuk ajar regarding my blog.tgor2 mane yg patot ye sifu. =D

cikTi said...

bes nye,.
kua.......

ni yg bila nih,.
yg skali ngn cikhel suma tu eh

kechixx said...

da lama x g mines:)

BeaN MorENo said...

beanova ye...hak2 sampai ati ko meletakkan status aku sebagai sorang yang tidak single...sedey..

Rina Salleh said...

i like! takde button like pulak nak tekan

Wanita Itu said...

gathering lagi..
tak tau pun huhu..
selalu tetinggal hee..

noor afzan said...

Meriah beb..
takpe la..
next time ada rezki saya join la..
uhuk2..

JAI said...

Waduhh..meriah bro...

helena's said...

oh akhir nye kamu update..lama tunggu nih!hehehe

Amir said...

sape yg organize? menarik ar. boleh jumpa blogger2 face to face.. hehe..

mira ellyna said...

wah happy gile la ek korunk..

aemyLina™ said...

bestnye.. hope one day aku leh join gak.. huhu

crayon said...

awek yang single2 takdak ka?? aku sunyi hidup kesorangan :(

░♥si lampu neon♥░ said...

hihi rajin2 bguslaaa ;)

Lady B said...

jeleshnye korang meet up~

Eyriqazz said...

komen dari melaka :hik3...gathering ni mmg best..kalau gathering yg melz anjurkan mmg aku akan sertai..tips2 melz mmg gempak...

||| PöJìé PööH ||| said...

OMG!
baru nk hupdate??!

daydeck86 said...

ahhahahaa
aku memang cam tuh orrang nyer slumber
orang tak kenal aku mesti depa cakap aku kuang ajaq
tapi aku ni suka memeriahkan majlis jer
ahahahhahahahhaa
lagi satu aku belum boleh dipangging photographer
miahhahahahhahaaa

e p i x ____ said...

dekat nye gathering nie :P kat mines je.seblah rumah.hahaha

Cindy said...

Waaaa.. Bestnye~~~ :DD

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo