Bila Aku Sangap Mungkin Aku Akan Jadi Begini...

Feb 18, 2010

Aku rasa cam nak flying kick jer kat mamat nie Walaupun video ini diganti dengan aku ! Miahaha so aku flying kick kat diri aku sendirilah yep? Wekkkk Neway Enjoy This Video ! and Read Flyers kat bawah nun! Sekian



Nak Wat Cane ? Aku keto dorif takdo lagi aih..



Amacam Ada Bran ? Jom la 20 Februari 2010 nie! Aku ada jer Miahaha

Tajaan: Kementerian Belia & Sukan / FX Open Asia
Anjuran: Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS) & KartQuest
Sokongan: Feinto-D
Venue: Pintu 2, Malaysia Agro Exposition Park Serdang (MAEPS)/ MARDI
Tarikh: 20 Febuari 2010
Masa: 0900 (20/2/2010) - 0200 (21/2/2010)
Bayaran penonton: RM5.00
Bayaran peserta: RM200

RM5.00 jer apadahal ? Miahaha

27 Comments:

Hanif said...

LOL....... tak cukup nafas hahaha

Aus said...

kau boleh drift ke..
hahaha

DaHLia said...

5hengget tu betul ke ko yg letak ni Melz?

Melz said...

@DaHLia

betul ler :) hehehe

Mieza vs Rory said...

hahahaa....murah jah

epul azimi said...

Ini tak adil,nape yg nak jadi peserte tu mahal sgt....hurmmmm

fiD said...

ko datang ke melz?haha..

jangn ko tido sude...

F I T said...

hahaha kelakar gila a..lenguh mulut aku dok gelak ni..siot je perangai mamat tu hahaha pandai kau cari video ni melz.. :P

Pengacara Lagi Lawak Dari Peserta Raja Lawak musim ke-4?

wan fahmi said...

weh mel..kalau ko nk flying kick, aku pulak rase nk campak jer mamat nie kat laut..hahahahah..lawak siut

Emora Valeria said...

eh seronok..~
tuh da buleyh drift olok2 tuh ^.^

Jard The Great said...

aku nak jadi peserta

maisyara Pot! Pot! said...

RM 5.00 je? hehehe.. murah2..

noor afzan said...

ini iklan rupanya..

zack zukhairi said...

takleh blah ar video tu!
boleh plak napas tak sampai masa change gear!
LOL

redplasticbag said...

sakit jiwa r tengok video tu

aien_Raz said...

haha...
nice vidio... hak3

isha said...

jahanam dibuatnye kerete tu
bunyi tu kurang menjadi
klau jd td mesti dh percaye

joegrimjow said...

tengok sini free je kot

tambang je mahal

jom join contest weekend@sheffield
ada 2 hari lagi sebelum ditutup
true meaning of love atau unity through sportmanship
anda pilih!
klik klik

cik EPAL said...

jadi penonton bukan patut free ke?/ :D

helena's said...

rm5 jek..pedehal kan...boleh lah..hahaha

helena's said...

tp cikhel penaH naik kete drift nih masa kat cyberjaya..OMAIGOD gila takut!!

tapi seronok gilaaaaa..

atynska :) said...

ekekekekeke...
keter ta bgrak...hak3...munyik yo lobih :)

cikTi said...

kah3,.

mamat tu gila agknya,.
lame2,,hncur keta tuh,.

Matjoe said...

best. mcm lerr ler join. wa nk gi bengkel 20hb ni, nak tukau break pad

@nak_@ahmad said...

aik kene bayar??
sejak bila kene bayar ni..
setau aku free jek..
penah g hari tu free jek..

+akufobia+ said...

haha.semput siot macam ni nak buat suara tu.kesian.

Dr House said...

Power betui kereta dia. Sound effect dia yang mahai tu.

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo