Berita Semalam yang Hangat !

Feb 21, 2010


Selamat 9.45pm kepada semua hehah ( gelak baru aku kah ? ) erm mungkin gelak generasi ke -8 kot. tengok la cane nanti ehh kalau dah terbiasa means gelak baru la tuh miahaha ! Papepon trademark paling aku suka Uhuks dan Ahaks . Ntahlah main suka-suka jer actually ahaks tuh abang no 3 aku selalu la sebut , rasa patut ditembak dengan senapang gajah ada jgak coz kegedikan pabila dia menyebut ahaks ! Siyes syit . Hehah.

Neway semalam yang hangat tuh tajuk memang nak hangat coz aku pergi Maeps semalam best tengok drift ngan abang aku no 4. aku No 5 ( anak last yang paling cute dalam family aku ) miahaha best nyer puji diri ! siyes korang kena terai nanti yep .

Gila semangat aku ngan abang aku usha tempat drift tuh sampai sesat ke Putrajaya pastu masuk LDP pastu ntah kemana plak , agaknya kelaut plak miahaha .Dia tunjuk kat flyer Pintu 2 . Tapi tah celah mana ntah pintu 2 nyer zzz tapi hasil daripada naluri diri aku akhirnya sampai jgak tempat tuh haha ramai gila awek-awek yang dah ada line . Syit takleh nak masuk line ..

Tapi siyeslah weh korang kena gak pergi tengok drift nie siyes best gila kentang cam makan kentang mcd weh campur plak ngan air coke tarik , siyes korang kena try tengok . Ala Rm5 jer kan ? pengalaman dengar enjin dan tayar seret2 tuh bukan senang nak dapat dan takkan korang nak usha dalam youtube jer ? uish tak menarik kalau takda depan mata korang tau ! hehah ..



Header CY4.0
Gila terjah untuk dapatkan RM10 ! Senang jer kan ? hehah!

Neway ada satu lagi berita yang kakak aku ada satu laptop ! terbaik ke tak itu aku tatau la coz aku pun tak usha lagi . Papehal korang boleh usha dan teka laptop apa yang dia gunakan !3 Reader yang jawab betul dapat RM10 topup Hehah! Kaya kakak aku , murah rezeki boleh bawak aku makan piJja seraund dua miahaha . Boleh Usha kat sini CY4.0

Okehlah Calo tuh jer berita hari nie iaitu berita semalam yang hangat !

16 Comments:

fiD said...

hahahaa,, besh citer nie!

hisham said...

salam bro...lame x singgah sini...terhilanh link la...huhu...rm5 je drift tu ok gak...ade lg ke?

fitri oh fitri said...

nak duwet jugak!




http://fitridzulkifli.blogspot.com

Nabiel said...

wahh~cm menarik nie~hehehe

zool said...

Aku tak minat drift2 ni...
Bawak kete pun slow je...

Muhammad Safie said...

style..

Melz said...

@zool

ohpemandu.com :) miahaha

Emora Valeria said...

ade drift kah??

Aus said...

hahahha ,
entri bau tayar..
hahaha

Hanafana said...

wee...nak jugaaaa :D

cik bunbun said...

eh drift tu ape ehh??

sorilahh. org muda tak byk ilmu.

hehah.cmtu kan gelaknye?? sila beri tunjuk ajar.

hehahh. ape kes berjangkit ni. adoyy :D

cikTi said...

besnya,.,

bila la nk jadik rejeki ak ek,.

~ ReD ~ said...

akak mel beli laptop Vaoi tu kot.. (ntah betul tidak aku eja brand tu..haha)

wan fahmi said...

ko duk area mana mel..asyik area2 serdang, putrajaya jer..ada bila lagi drift ni..boleh join sekaki..

Melz said...

@wan fahmi

mai la join gathering 27 kalau ang mau:) hak hak

wan fahmi said...

tula..aku confirm nk join pada mula..tapi aku naik gunung tahan la time tu..adoi..rugi btol..aku ingat nk ajak ko wat gathering naik buki tbroga pulak..amacam..hahaha

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo