Aku Sayang Follower Aku ! Korang ?

Feb 24, 2010

Ini adalah entry pertama aku ucapkan terima kasih kepada Follower aku . Maaf ye aku terlepas pandang rasanya terhadap gadget nie . Papepon kali ini aku ucapkan ribuan terima kasih kepada korang yang terus menyokong MelRomeo.Com eh bila nak tukar nie!!! ahaha


Kalaulah Rombongan Meminang camni , kompem roboh rumah bakal bini aku
Neway Mekaseh aku ucapkan kepada korang!

Seriously aku sayang follower aku , tanpa korang jgak siapalah aku . Aku tau ramai antara korang Silent Reader blog nie . Sebab aku duk perati dekat Nuffnang Analytics ( Community New ) Ada jer follower aku terjah aku tapi tak cakap pape . Huhu at least suarakan sikit untuk bagi aku sokongan fizikal dan mental . Neway aku still nak ucap mekaseh , ada masa kompem aku terjah korang balik . Ini bukan isu terterjah okeh ! Ini adalah isu Follower yang aku sayang . hak²


Jangan risau aku tak reveal siapa kau coz aku tak suka nak reveal nama or Url blog orang :)

Ada Orang tanya , camna nak dapatkan banyak follower ? , ko guna konsep U follow i follow ke? . ERK!! aku memang panas orang cakap tak berlapik! . aku dah pernah cakap kat entry sebelumnya . Mungkin kau tak baca entry aku yang lepas takpa korang boleh baca kat sini [Click] . Kalau kau cakap aku guna konsep U follow i follow kenapa i follow nie jer ?


Aku harap kau puas dengan apa yang kau tanya tuh okeh ;)

P/s : Kepada semua Follower aku dan bukan follower aku . Bagilah aku sedikit sokongan kerana sokongan korang amatlah aku perlukan untuk meneruskan penulisan dari satu ke satu entry . Kalau rasa cam tak best tuh . Boleh direct kat sini , atau kalau ada tajuk yang rasa best² tuh nak aku olah boleh direct kat aku jer [ Click ]

Melz : Last sekali FolloweRku! Report here! Ahaks.

72 Comments:

sasha* said...

i br je sing up jd followers u.terselit gmbr i hehe.sama-sama la support and paling penting keep in touch :)

sasha* said...

sign up tersilap plak ehe

Melz said...

@sasha*

a-ah baru perasan :)
neway mekaseh sasha !

elmO E.P. said...

gambar sy takde kat situ..huhu
nway, keep it up kawan baru..!
i love........ friendship.. :)

Melz said...

@elmO E.P.

you too my friend :) hak²

cik EPAL said...

aku pon follower blog ni gak :D

Liyanaa. said...

oh baru aku sedar ko dh tak follow belog aku T_____________________T

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

sy budak baru belajar oh~~ sebab tu kena follow blog yang otai2 ni. hehe.

helena's said...

saya sentiase support anda,,hahah

kamu kan sifu kita..hahhaha

tanpa kamu siapalah aku..

ehh ape cikhel merepek nih!


haha!

Melz said...

@Liyanaa.

lama dah..lepas aku munasabah diri aku untuk entry pertama tuh lagi haha

Cik aiNa said...

i mmg sayang followers aku..tapi aku x sayang kau. hahaha.

melz..kite x kumpul follower kan..tapi setiap orang yang follow blog kite, kite hargai dan sayang mereka!! yeahh!!

idop followers..i lebiu all!

nah amek kiss sorang satu~

milimilo said...

i dont have follower gadget..seriously i love subscription using google reader more..can unsubsribe any blog any time. btw, i subscribe blog ni, x follow =)

maisyara Pot! Pot! said...

biar roboh, janji dpt mkn makanan percuma! nasi minyak! xD

RaMa2UnGU said...

waaaweee....tahniah berjaya achive seramai itu follower...

teruskn berblogging

NuRul said...

saye ponw follow blog sdiri ahaks..blajo dr mel lah..biorlah mel mulut org.tu namanyer jeles nk buat mcm ne tutup pun nanti dia bebunyi lg...jd amalkanlah "ade aku kisah..jadi ko tak yah kisah kalau aku ramai follower.tu namanyer rezeki"(dialog dongeng)

sumijelly said...

erkk..nama sumijelly ada x?? miahaha....eh silap gelak lak..muahahaha.......

lupa la dh follower ker lom..hehehe

http://sumijelly.com

Akif Mazlan said...

ehh,, gmbr blogku ada arr kt image tuh, hahaha

green said...

aku pun syg gak..huehue

nursarah said...

ok melz! aku datang ni bagi sokongan padu kat ko. weee! ramai da follower! pheeeewwwitt!

mekasih sebab sayang aku sebagai follower. ekekeke

Alimaz-Kembara Terasing said...

tahniah ramai folower awak...

Melz said...

@nursarah

kang aku sayang lebih2 karang miahaha dush² Romeo dah mari :P

farenova said...

sapelah yg bagi email mcm tu kat melz, huhuhuhu, sian die...

ape2 pun melz terbaek, akak dah follow kan, sendiri lupe..akak cek skrng

Alyssa Villamor said...

wah ramai nye la followers dia..
congrats yek..
teruskan usaha ^^,

Jijahh @ f.k said...

teruskan usahamu gabann ;) ... heheh

FaTiN said...

melz,

aku terasa la ko cakap pasal silent reader. mmg aku silent reader ko selama ni tapi hari ni baru aku terasa rajin nak revealkan diri aku.

ohhh, dah tak jadi gadis misteri lagi T_T

Ayda Munir said...

Jawapan: Sayang gilerrr! hehe

Khairi said...

Sapa tu? sangap gile soklan haha. Aku lupa aku folo ke tak. Entah. Tapi kat blog aku ada link kau, jarang2 sekali aku datang tgk pada tajuk hehe.

Aini said...

lama sudah follow..huhu Sy pun syg follower sy walaupun tak beribu cam kat sini..hehe =)

DaHLia said...

aku pun sayang gak follower aku laaaa....
tanpa diorang, siapalah nk psiko bakal2 follower aku yang lain...

"follower yang ramai ni boleh menyebabkan psikologi sesorang tu terganggu...bila tengok ramai yang follow, otomatik mesti rasa nak tengok apa yang best sangat kat blog ni "..kata2 dari Akumi DaHlia San :P

honestly, dulu masa baru berjinak2 merpati, memang bila orang ckp "i follow, u follow" aku pun follow laa orang tu balik (jujurnya ai)..balas budi beb...hehe..(ayat baik skit dr nk kata beli Follower) tapi skrg ni bila dah matured sket (sket jer) xpercaya dah mende tu semua...siap UNFOLLOW balik Blog2 mana yang xsesuai nk follow...esp blogshop (apa kes nak follow?) dan yang xberupdate berzaman..Kes? "Orang ada belog, korang pun nak ada belog"

yangyuyu said...

mel, akak follow ko sebab ko suke bg info dan tips,
tp cerita ko gathering bla2 akak tak baca..

haha pengakuan ikhlas..tapi kan mel, kalau ada kengkawan akak yg nak jd blogger tegar, akak mesti rekemen dia baca blog ko..hehe

anyway thanks for the ilmu2..tak salah yg senior macam akak belajar dari yg muda macam mel..

F U N F A B U L O S I T Y said...

dex antara ribuan follower blog ini-keep in touch-peaceeee ;D

ZihNuN FaTiN said...

daku pun follower kamu..jrg sgt dh leh komen entri2 mel sbb wireless uia sengal!wuwuwuuwu..

takpe,janji baca entri2 mel...=)

Redbloodsnow said...

yeahhh melz, same to me. aku pun syg kat followers aku...hehehehe.

eiy_Da said...

hey u....i salu sokong u..walopon da agak jarang i masuk blog u?..entah la knp...huhu..
i da follow u ke belum yer?..heheh..
all de best buat u...;)

Billet-DOux said...

Report : Follower melz lapr diri tuan.

huhu.. sya pun syang followers saya.

Melz, ko inspirasiku..hoho

eqbalzack said...

wah...pic gue kat dalam entry ni....confirm tak tido mlm ni!

tq2...

dayangredzuan said...

mari lah kite saling sayang menyayangi antara 1 same lain...
heheh

zool said...

Eh aku bukan silent reader tapi tak follow..
Ko tak sayang aku ke..
Wek.. jgn sayang aku...
Nanti aku lari wooo..
huhuhuhuhuhuhuhu

~ ReD ~ said...

memang gila follow blog sendiri...heheh

tu mesti kes masa awal2 blogging dulu kan tuh???heheeh

Melz said...

@~ ReD ~

actually just nak tau update dah ada kat Blogger.com/home atau pun tak jer :P hehe

bunga said...

baru follow ko.tu ada gambar aku terselit. haha. keep on blogging!

redplasticbag said...

ehh ehh. terharu ada orang sayang kt aku .hee :D

qismina said...

aku silent reader ko tak?? ahahhaaaa

silent kill me softly.. ayat sape ntah. pnh jumpa blog yg tulis bnda nie.. ehee

aku byk gak follow org.. mana2 yg patut.. menyokong org2 yg memerlukan sokongan.. ehee

aku kan baik hati orgnyer..wink*

Eyriqazz said...

akupun sayang mereka..muahzz....

j0j0_bdiN@ said...

aku follow kau~~
namun aku bace ayat Romeomu du guugle reader je nok~~
hehe~~
eh, cemane buat komen boley reply2 cm ko pye ni nok~~?

Aus said...

hahahaak..
menangis terharu kau..
hahahak

aemyLina™ said...

follow blog ni gak...
klau tahu follow lambat sket.. leh interframe kat post ni.. haha

Sakira said...

Hey-hey u . . . U terlupa padam nama org itu kat link chat tu lorh.

And btw, I pon tak brapa kisah sgt sal followers ni. X pernah mengamalkan concept "U follow, I follow" or "I follow, U follow".

But as an appreciation for them, I letak follower pnye gadget atas. Tu jer :)

nuwa said...

SAYANG! kalau aku kaya akan ku hadiahkan banglo sorang sebiji!

Melz said...

@Sakira

alamak kantoi hak hak .. peka betul mata u ! :P

NuR fAtIn FaTiHaH said...

eh~ada gmbr saya kat situ =)

Emora Valeria said...

aku pun xsuke bile disuruh follow mereka balik.

♥aMyLiAiNdAhOuSe♥ said...

sy pom follow belog ni..
follow belog sy la jgk..
ni bkn memujuk tp bt muke xmalu..
sy bdk baru belaja..
huhhu

ardinihumaira said...

errr... dni pown baru je follow blog incik.. selama ni dok hendap2 skodeng gtu je ;p hari ni sampai seru nak follow.. (ekceli baru tau tak follow, hahaha.. sebab tak pasan lom follow)

FarhanaDr said...

Aku sayang gak follower aku.. Heehee.. Mel Romeo.Com ni pon aku sayang.. Hik hik.. Eh.. Bila tukar lak ni.. Hehehehe.. All the best mel.. :)

Sakira said...

@1113036057055402109.0
Of course ! Saya ada empat mata maa ;)

Melz said...

@Sakira

nak satu leh ;P miahaha

Wanie-san said...

hai melz..=]
opss... G.O M.E.L.z!! GO MELZ!
ekekekek

Dak Wan® said...

Orang dengki ni ada dimana-mana..... macam harem kan perangainya?

fiza said...

Ramainya follower melz, congrats...sapa follower yg ker 1333 tu...ahaks...

master teddy said...

aku pon syg follower aku.lagi2 tmbh syg kalu dorg komen n3 aku.heheh., =P

ZIANA ♥ FARREL said...

aku follow ko sbb tau blog ko dr bean..pas2 tau plak ko satu kampung.btw, bravo bro!

Salwa Saalodin said...

saye follow sbb mau ikut rombongan meminang jer...ekekeeke

JMR said...

ramai giler follow ko dlm ms singkat..thniah bro!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

saya pun sayang folower saya !


wewiittttttttttttttttt !

LyNn HaMzAh said...

hi melz...salam kenal...bestnyer bila follower ramai ek...teringin gak nak dapat follower yg ramai macam melz nie...

liza said...

sayang jugak.
tapi follower pon ada 5 orang
tu pon saya follow blog sendiri
cmna nak sayang?
uwaaaa. takda sapa pon nak follow saya apatah lagi nak jadi reader blog saya
sedihhhhhh
:(

shandye. said...

kagum [plus] terkujat tgk jumlah follower blog ko dowh. seyes.

aku punya target nk reach 100 follower by the end of june agak2 boleh tercapai tak? huhuhu....

Melz said...

@shandye.

cuba bro improve time to time. cari kelainan.

|arieza| said...

wahh syg mel juge! hehe boleh ke? :p

mundo idiot said...

salam petang teman

s h a r v i na said...

hey you. ;)

i nak say welcome for you 'thanks'..
ehe..
i da lame x komen ur entry.
i bace, tp x komen.
ntala. mungkin mls. mungkin xde masa.
nway, take care.
nta, u ingt i ke x.ahaha..

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo