Terjah | Ops Siapakah Eyriqazz ?

Jan 22, 2010

Edisi terjah Oleh Melz yang baru saja ditayangkan pada 21 January 2010 ! mari semua kita menonton yep tepat jam 6.30pm siaran langsung di TV3 setiap hari Isnin hingga Jumaat tuh ! Miahahaha . Jangan lepaskan peluang ini !

Persoalan Terjah kali ini

Siapakah dia dan apa statusnya ? ( opss terlebih sudah )
Hebat sangatkah dia and Cool ke tak dia nie ?
Machokah dia , bak mai URL nak tengok!
Seorang bekas penembak tepat . Betulkah ?
Pernah menjadi seorang pelakon dalam CSI . Betulkah ?
Semua ini akan terjawab dalam Terjahan kali ini . Seksikan ( Terbaik tak ? )

Siapa Eyriqazz?
Eyriqazz ? Owh berani korang tak kenal brader nie yep ? Dia adalah seorang Fans Great Teacher Onizuka . WoW! aku ada sekali tengok cerita nie tapi tak khatam sampai habis sebab aku bukan kipas susah mati GTO nie miahahaha. Aku Pernah ada affair ngan dia time Kuiz 8 pasal apa benda itu GTO ? baiklah aku bagi tau walaupun mungkin antara korang dah tau ye tak? sharing is caring is sexy yoh !



Great = cuba memperbaiki diri/cuba menjadi yang terbaik,
Teacher = teach others and learn from others + my wife is a teacher .
Onizuka = Suka sangat lakonan dia

Ngaa sekarang korang dah tau pasal kenapa ngan GTO tuh ? Punyalah hebat penangan GTO sekarang nie . Sebut ajer GTO . ahhh Blog Eyriqazz.blogspot.com mesti jadi tumpuan bukan Cerita GTO tuh dah miahaha . GTO nie dah kahwin yep Take Note! GTO yang pelakon tuh aku tak tau ! miahaha

Hebat sangatkah dia ?
Bagi aku hebat Yoh! terbaek dari ladang brader nie , sebab dia ni seorang yang diam² tapi berisi kao² , bukan berisi dalam perut bukan² ! jangan salah faham dengan penulisan entry yep! tapi berisi info atau cara penyampaian atau nak lebih lagi hebat dengan Nuffnang !

Dia pernah ceritakan first checknya iaitu berharga Rm212.75 dalam 2 bulan yoh! hebat gilew wah cakap ! aku pun makan 2 bulan Setengah baru dapat Rmtuttt.tuttt yoh takleh bagi tau yoh sikit jaa miahahaha.

Dia jugak pernah bagi aku tips ! Dan daripada itu aku sentiasa berfikir . Apa tipsnya ? Join Every Contest yang Nuffnang Buat . Yeah U are Right bro! Dan sekarang aku tengah praktikkan menjoin segala contest yang nuffnang anjurkan . Kerana dari situ , ada jugak 1 motif dalam diri aku terima kasih yep !

Eyriqazz Cool !
Kenapa aku cakap Cool ? Sebab aku dah cakap awal² ngan dia , beza umur aku dan dia memang kao² berbeza dan aku minta izin ngan dia yang perbualan aku memang "Aku dan Kau" dan dia terus cakap eyh tadehal! Miahahaha Cool siut sebab mostly ada orang tak suka yoh !

One more thing . Aku respect ngan kau sebab umur kau lebih dari aku tapi kau tak jadikan umur itu sebagai penghalang untuk mempelajari sesuatu dari aku yang masih beginner ! . Kiranya kau buang jauh² penglibatan umur dari belajar suatu yang baru rite ?. Aku respect tang tuh dan kau juga berani untuk bertanya sesuatu walaupun kau rasa benda tuh mudah ! Good bro Thumbs up! Kita belajar untuk lebih faham rite ? ahaks

Kau seorang yang agak rajin untuk menjoinkan diri dalam pelbagai Contest ! Gilalah aku cakap weh. Kau dah berumah tangga pun sempat yoh join sana sini ! Gilew Respect aku . Bagus² , Antara Nuffnang contest yang kau dah join , korang semua boleh usha nie . Project Alpha , Friso, Mr Potato , Digi , Samsung ! 5 Siot ! Aku baru satu . Miahahaha Nie ada LG tamo join ke bro ? miahahaha

Aku senang berbual ngan kau time RealLife yep ! Siyes memang senang berbual ngan orang yang dah matang gitu . Rasa cam kalau berbual tuh makin improve idea² dalam kepala hotak aku miahahaha . Lastly Kau tak hot tapi cool !

Opps Terlebih dah nie Pujian ! Jom Kutukan membina sikit ! Kalau kembang tang mana² tuh boleh cucuk ngan garpu yep! miahahaha

Blog Bro
Bro blog kalau boleh serikan sedikit dengan warna dan macam² lagi . Sekarang Layout dah bersepah tak macam dulu bro ahaks . Kalau dulu nak apa² kena buat sendiri takdenya orang nak bagi layout free. Gunakan Layout sikit bro baru nampak kemas dan teratur .

Header
First sekali orang akan tengok header bro barulah orang tengok pada tempat yang lain . Jadi ada baik sekiranya kau buat yang terbaik untuk itu , bukan apa kita berblogging kena ada benda dan matlamat rite ? Sokey Header tuh aku akan tolong no worry ! miahaha

Penembak tepat dan Pelakon CSI ? yeke ? Mari usha gambar dibawah!


William Petersen VS Eyriqazz

betul tak? janggut tuh kena 3 bulan lagi baru sama ! Miahahaha jangan marah yep :P So jaga² jangan sampai dia menghidu korang buat salah ke apa karang dia panggil geng dia . Kompem masuk jail ! Miahahaha

Ok Jom Terjah Blog dia ! Next Terjah Tunggu ! Aku buat mode terjah untuk 6 bulan nie lama tau sebab dah ikat contract ngan TV3 . Kalau Astro Nak jugak aku takdehal sampai tahun 2015 pun boleh . Miahahaha dah kelaut Entry ni !

Melz Whisper kepada GTO :
Last yang betul² last ! Bro BeautifulNara dah suruh tukar .Com tuh takmo ke ? Aku lepas bayor saman memang nak go on ngan .com nie ! Miahahahaha

Jom Terjah GTO A.k.A Eyriqazz!

Siapakah Seterusnya ? Anda Diperhatikan ! jaga² Cik Salmah jangan terlalu emosi dengan Karpet baru yep yep ! Miahahahaha

31 Comments:

Mr. Bambino said...

eriqazz memang rajin..kat mom's blogger planet forum pun dia join ko tau melz..apa kes!hehe baik punya marketing nih..

aku silent reader eriqazz..:)

Jard The Great said...

ehehe... bnyk die dpt ek... ku setahun baru dpt RM50

ARC said...

Eyriqazz die ajak aku g Digi contest aritu hak3

Hassan said...

Hai Melz...saya Silent reader kamu & silent reader blog eyriqazz hehe.....saya suka cara kamu olahkan ayat dan ia nampak sangat menarik...Eyriqazz nie seorang blogger yg mmpu pergi jauh...

BlogShy said...

owh thnx for info Melz!!!!!

nak g terjah dia!!!!

cik EPAL said...

bro eyriqazz terbaikkk...to bro eyriqazz...sila terjah saya lagi...haha...dan melz..terjah la aku jugak... :D

F I T said...

patut la bro Eyriqazz ni cam penah nampak je..dia berlakon CSI rupanya haha pandai a kau laga diorang, Melz haha

black_mel said...

aku pun respect dgn eriqazz...dia mmg rajin...penah masuk blog dia...mmg btul dia rajin..siap masuk kontest2 lg...

tp aku tetap respect sifu aku..siapa lagi kalau bukan ko...ko mengajar aku erti berblogging..haha...

nama sama,tp sifu tetap sifu..

mamashasha said...

betul to melz...bro eryqazz mmg cool...dia nye n3 buat aku review berkali2 tau....perghh mmg suspect lah...

ezany said...

pnah gak masuk blog dia.. pastu ade tgk gambar dia kat blog redmummy.. tp layout dia tu mmg simple sesgt la.. hehe..

Aus said...

ahahaa..
2la..
aku pun penah jumpa die aritu..
memang cool..
first2 jumpa die da nasihat..
satu mende

"..waktu study adalah yang paling best.."

aku ( muke blur ) angguk2 je..ahaha..

maisyara pot! pot! said...

gaya tulis dye hebat lorrr... mmg patut dye ni di gelar GTO! hehehe.. ^^

cikTi said...

ak slalu jgk intai2 blog eyriqazz nih,

mmg sempoi.,.dan mnarik.,.

ini blog wirdah said...

lawa la duet nuffnang dia..wiwiitttt~~

Kyuubi_85 said...

eriqazz ni memang best... selalu gak baca blog dia...

PurPLe LaDy said...

yes.. penh baca blog die. kbtulan time tu die wat edisi terjah blog u mel, so x psl2 i addict ngn blog u tp jd silent reader je lah.. ;p

ween said...

bro eyriqazz hebat. baru tahu yg dia graduated from oversea. huu. agree with u Mel, dia xada masalah utk belajar dr yg lebih muda. sgt friendly n down-to-earth person :)

x-po said...

aku ada nama baru skrg, GTX..haha great teacher x-po

Eyriqazz said...

Melz,

Thanks sudi menerjah blog aku n thanks for ur information/komen.Akan ku cuba perbaiki kekurangan yang ada.Honestly,Ko dah byk membantu mutu penulisanku Melz dan cara berblog.

Dear All,

Terimasih atas pujian dan komen diberikan....U all really a cool bloggers....Melz,edisi terjah akan diteruskan...hehehe...

QieFLy si Dolce said...

hurm....eyriqazz ni mmg tersngt2 rajin sebb semua contest dia try...klu tak silap la dia ni peminat no 1 mum red kita...dulu kalanyer dia silent readder je tapi skang ni hah tngok dia dah berjaya....chayo chayo

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

pehh, mmg seiras siot! ahhahahahahah.

redplasticbag said...

sekarang sesi balas terjah ye? hee :)

beautifulnara said...

yaaaaaa silalah tukar dot com supaya nampak keromeoan tue lebih sikit.
melromeo.com.
macho tue beb
ahaha. mmg senang diingati

hBz said...

memang aku suka brother ni. tapi. sekali sekala dia singgah tempat aku. tak tawu nak jalinkan hubungan macamana dengan beliau. nama saja darah KL. boleh saja nak join nuffnang nye event. tapi. sekarang study pulak di negeri orang.terpaksa la simpan dulu niat tu. adei

fezaL Mohd said...

blog dea terbaik terjah jgn tk terjah .

Shazali said...

ahaks...
ku igt mende la miahaha....ropenye miahahaha
gegegegege
wah...tips ni mo kc kayak gituh
aku ska (don mind me using aku kau?)
sharing is caring,
kissing also caring kekekekeke
so b4 i go,
wanna say : "3 thumbs up+middle finger down" 2ur post!

eYra said...

sudah kenal ini GTO tp xpasti dia kenal saya ke x..hehehhe...dia sekarang sngt famous dkt event2 nuff..kan2

Matjoe said...

eyriqazz enrty mmg best. aku dh subscibe kt entry die

p/s:mel pun apa kurangnya

oYa said...

hehehehehe

|| nemo mimosh || said...

eriqazz memang aktif..banyak pengetahuan dia..shaye nak jadi macam dia lah..:)

sumijelly said...

melmoreo...ishk.ishk...
sejak tgk nama mu di GTO..ku telah termasuk kedalm blog ini..ahak...
selamat berkenalan..
meh jenguk blog sumi lak..hahaha

http://sumijelly.com

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo