Semester Baru Dah Nak Mula !

Jan 2, 2010

Belajo belajo sampai lebam tau miahahaha

Aku dengar Semester baru nak mula ? Haha Mode belajar datang kembali ye tak ? kalau camtuh mesti semua benda korang nak setelkan maksud aku Name Card nak kena pergi beratur pastu amek , Yuran nak kena bayar , Jadual Waktu kena salin takpun kalau dah malas sangat Snap jer gambar kat papan kenyataan . Lepas tuh mesti korang check sapa lecturer korang yang akan mengajo korang .

Lepas tuh Jumpa kawan-kawan lama yang memang dah lama tak jumpa gamaknya , owh aku pernah merasainya seperti Jejak Kasih gitu ! Tapi sekarang jejak kasih dah takde dan aku tak tau kenapa dengan tiba-tiba TV3 melenyapkan rancangan itu . Ok what ? daripada dari tengah hari sampai ke petang duk pusing cerita merepek dari Indon . Ye tak ? Aku tengok dah macam saluran lain plak tapi yang aku tekan TV3 camna nie ? ada orang leh bantu aku tak ? Repair mana yang patut haha .

Neway Perenggan kedua nampaknya macam dah lari kelaut Atlantik miahaha . Teruskan dengan pada yang duduk dalam hostel dulu . Korang kena kibas-kibas dulu cadar free kan ? kalau mak bapak yang terbaek mesti dorang supply korang cadar terbaek . Pastu kemas-kemas pastu tak tau nak buat apa kan ? pergi la korang ke bilik kawan untuk bergossip .

Kepada yang duduk rumah sewa apa lagi ? Campak segala barang yang baru saja dibawa dari rumah dan kita meronggeng cari awek / pakwe ye tak ? Yang duduk luar selalunya dah Senior kan ? miahaha Tu la time untuk menjari awek / pakwe Junior di kedai-kedai perkakasan atau alat tulis atau CyberCafe berdekatan . Miahahaha tau sangat dah benda-benda camnie sebab aku pun dulu ada laluinya kah kah kah . Sendiri Mau Ingat Bro/Babe Harap korang enjoy la yek untuk Semester baru nie ! Selamat Belajar Dari Melz

21 Comments:

Fiffy Syafiqa Hazirah said...

baru nk start sem? aku dah 3 minggu kuliah. uwaaaaa

Melz said...

@Fiffy Syafiqa Hazirah

Kah kah kah kah .. aku mana la tau. .aku dengar2 ada orang yang baru nak start miahaha

aNiSa hANg tUaH said...

selamat belajar melz~

++***hana zaty**++ said...

adussss....sgt mlas mahu belajarrrr kok~~~~

ngeee~~

camat ctdy!

kawie2020 said...

hehehhehhe.. selamat masuk belajar balik..hehehhehee

aemyLina™ said...

baru nak start sem ker?

jelesnyer.. aku dah 2 minggu dah.. huhu

Muhamad Arif Bin Zaripin said...

salam...wah..baru nak start sem ke???lambatnya...

sue said...

musim skrg,dah takde cr awek kat cybercafe mel..hahaha...yg di citer 2 mungkin mel penah wat la 2..miahahaha!jgn mrh yea mel..hehe..ragam bdk u

tricksrex said...

haha..uitm je kot baru nk stat sem balik ni..u len mcm da seminggu dua awal da start..tp ape ko ckp ni mel mmg btol pon..huahuahua

|arieza| said...

kelas pun dh nk start dh 4hb ni! xsuke! :( i want holiday!!!!!!!

neytazs.nad said...

hehehe..adat ler orang tengah belajar..tapi sebenarnya, zaman belajar adalah zaman yang paling best dalam hidup...serius!!!

akubudakpening.blogspot.com

GhOsToNe said...

malas gilew nk blajo!!!

cik EPAL said...

kau belajar dekat mana ni melz?? hehe :)

ViLdA FiDa said...

wohaaa...sangat malassssssssssss

Shahir @ Meng said...

slmt bljr..
aku msk ni aku yg ajr org..

y@n@ M!B said...

teringat zaman2 blaja dulu..huhu =)

profnotetree said...

malasnya... nak bgun pagi p kelas... huhu..

Nescafe ais said...

Selamat kembali ke sekolah.LoL

Eyriqazz said...

Selamat belajr..zaman universiti zaman yg sgt ku rindui...bestt..

aLeen aVriL said...

best kan mase blaja..
ermmm...nk smbung blaja ler..huhuhu..

Dak Wan said...

Perghhh.... Zaman study ni mmg besh giler. Seb baek tak giler trus. Hehehe.

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo