Perempuan Memang Tak Suka Lelaki Rambut Panjang ?

Jan 28, 2010


Kan aku dah cakap aku tak Macho! Aku cute jer miahaha

Neway jom main bowling ! hik²

Erm ini adalah Soalan yang datangnya dari aku , sebab aku pernah tengok dan pernah bertanya kepada kawan² pompuan aku jgak la . Time² sekolah + time² aku belajar di IPT hak² . Mostly dari 10 orang aku bertanya , hanya 2 -3 orang sahaja cakap yes memang suka nampak Cool ! hak² .

Ini Cerita benar dan bukan cerita tipu yep ! Takde aku nak nokok tambah sebab dari dulu time aku sekolah lagi aku nak bela rambut panjang tapi lately macam tak kena ngan rambut aku bila rambut aku menjadi panjang! Hak² faham tak ayat nie ? kalau tak paham korang record pastu dengar ulang² . Dengarkan keunikan suaramu! Hak² kerana suaramu hak milikmu lew ! Miahaha

Oraite ini pendapat aku plak la kan ! Aku rasa perempuan tak suka sebab nampak si lelaki itu hidup macam tak terurus , ye la kan macam tak terurus yoh aku tengok diri aku ni pun macam tak terurus wakakak tapi no! aku ada jaga Sikit ( sikit jer ) miahaha . Lagi satu pendapat aku plak , aku rasa perempuan nampak si lelaki yang berambut panjang nie macam seorang penyangak atau penceroboh atau penjahat yang sentiasa mencari mangsa! siapa mangsanya ? Korang la Pompuan² hak² kan² ? betul tak?

Banyak lagi aku rasa si perempuan nie nampak berbanding aku sebagai lelaki . So aku tak kesah kau lelaki ke perempuan ke , pendapat kita berbeza! So ingin aku dengarkan pendapat korang di ruangan Comment ini ! hak² Sharing is Caring yah!

Enjoy Neway , Bab Entry Rambut! Esok kot jawapanya miahaha

51 Comments:

# nAz=Fa # said...

hola melzromeo <=== nme u kt twitter (haha~)

akceli btol r pe yg u kate kt ats 2
jez laki yg nk sgt bela rmbut pjg ni kne grooming besh2 ckit... ehh, byk sbnrnye.... ahaaa~

tp tgk gmbr u kt ats 2, awat cap nmpk kecik
rmbut u 'afro' n gerbang gle
hahaha~
jgn mare bang.... ;)
bt ya, u cool looking type
hehe~

norain ishak said...

rambut panjang serabai kot..
cam orang tak mandi pun ader..
hahah..
jgn marah okeyhh..

Maisyara Pot! Pot! said...

tk suke lelaki rmbut pnjang.. lebih2 agy law muke dye jmbu.. pehh! reject! ngee^^

melz, potong lew rmbut tu.. abis da mcm pnyapu jep.. hehehe.. jgn marah.. peace! (^^,)v

flygurl said...

rambut pendek nampak lagi smart...=)

mie said...

t kalo pnjg sgt..
leh jd gang hantu brambut pnjg..
haha..

amirah said...

lau ak, prefer laki rmbt pendek sbb nmpk kemas
tp xkesahla lau si lelaki tu dh suka rmbt pnjg..
org putih kata 'dont judge book by its cover'

noor afzan said...

say tak prefer lelaki berambut pjg..

✿ shuhada said...

belasah je rambut panjang ke pendek, janji selesa. suke gak rambut panjang sbb leh belai2. (ngeh3 ingt laki je ke suke belai2 neh?)

just..pandai jaga la, okeyh. tanak belai2 kuar macam2 lak dari dalam tu. eeeuuuuu...

Aus said...

ahahaha..
ikot ko la..
tapi standard la..
time2 skola dlu..
aku cam trgn je nk rmbut cecah lantai..
haha..
bile da besar..
pikir malas lak..
last2 memndek je la..
haha..

Melz said...

@Aus

haha jangan point kat aku ! haha

nie general ~ hik²

ARC™ said...

aku xkire!aku memang dah simpan niat nak bela pepanjang kat overseas kang...
ye ar balik2 kang terus jadi chekgu, lagi ar xleh bela rambut...siot ar
hak3

hidayah ishak said...

ok wut rmbut pjg..as long xserabot da rr...kalo rmbut tue pjg and serabot,memg la org pompuan xske tgk

nursarah said...

ok je sebenarnya. kalau panjang sket tapi kemas orait je. kalau serabut mmg la aku assume diorg ni tak terurus.haahaa

Didi Nadhirah said...

kalo nk rambut panjang bela cantik2 mcm faizal ahir, anuar zain ,hyun joong huhu i like :P

Aku bEgiNi said...

xkisah..as long as pandai jaga kebersihan diri n nampak terurus..macho gak kan..hehe *wink*

adrina sidek said...

dah la panjang pastu kelemomor merata..hahaha..rejet!!!!!!!!! tettttt!!!!! =P

cik ian@aH Lian~ said...

panjang atau pendek,
tu tak menjadi hal.
asal kemas dan takde kutu.
hak hak hak!

shandye. said...

member aku rambut serabai dapat je sauk awek hot. cemana tu?

ViLdA FiDa said...

xnak laaa..lagi2 rambut die lagi panjang dr rambut aku

AiNnUr FaRihAh said...

rambut pendek,kemas,rapi...

machoooo..=)

zack zukhairi said...

kalau aku ada idung mancung
macam kau Mel, sumpah aku
bela rambut panjang paras
bahu. tapi aku trim kemas2,
then aku trim. pastu aku
blaja main gitar.

sumpah kewl!

Melz said...

@zack zukhairi

guitar? aku dah reti main ! miahaha aku ada video main lagu tah pape siot + rambut tak ingat !hak²

^^pWiNcEsS sYaQeErA^^ said...

xslh p0wn nk rambut pnjang..
tp kene selalu p saloon la ala-ala laki metrosexual la plak kn..agagaga~
rambut pnjg sgt chumell kalo wt stylo2..
jgn simpan je rambut pnjg tp malas nk jage..haa..itu mmgla gal xsuke..keskeskes

p/s:ouh..sgt suke laki yg pandai maen gitar..sgt terg0da okeyh~ececece

Jijahh @ f.k said...

ok aper .. asalkan ..
basuh rambut kasik wangi ..
kemas sentiasa ...
n kalo panjang sangat ikat lerr .. jgn wat tocang kuda lak..

tinta lughahwi said...

nak rambut pnjg kne tgk org jgk...klu tinggi ok la..klu pendek nti jd mcm man belon dlm gelak khas tuh..hahaa..

yg pntng kemas n rapi...bak kate iklan rejoice
" guna jari pun bolee.." ngee ngeee...

|arieza| said...

i love man with rmbut pjg. but kenala suit his face. jgn kang muke cengkung mcm mat pet, rmbut pjg rambu ramba, oh itu semestinya tidak best!

tp klu yg kemas, dressing pun simple, rmbut terurus xde la mcm ketul2 taik,, sgt up to d style :) simple yet adorable.. begitu katenye!

i suke! lg2 yg rambut kerinting2. pergh! cool gile!!

highcarl said...

lelaki rambut panjang nmpak cool ape.

black_mel said...

haha...ko simpan jer rambut tu...buat rebonding smart skit...simpan rambut panjang stylo la..

FarhanaDr said...

Suke tengok laki rambut panjang.. Tapi takde laa pnjang sgt smpi cecah pinggang ke cecah lantai.. Takat2 bahu tu dh okey.. Yg pnting, jaga laa leklok.. Jangan serabai sgt.. Kalau serabut sgt mmg nmpk cam pnyangak laa.. Hehe.. ;p

~ ku tersuka mamat2 rambut pnjang maybe sbb ku minat giler otai2 rock zaman 80an 90an dulu.. huhu.. ;)

erk.. ku tgh bayangkan kamoo rmbut pendek.. mcm x bape kene jek.. haha.. kalau jadi potong, jgn potong pendek2 sgt.. hik hik..

milymir4e said...

heeee~btOl2..mostly pmpn x suke llki rmbt pnjg..sgt x suke..nk kte snta claus..bkn..nk kter pnyangak..mke mcm suci cket..huuuu~2 y x tau..tp~ y pnting..mndi pun mcm x mndi..sme jerrr..

.alie. said...

aq suka kalau rambut y terjaga..
lurus panjang..
kalau panjang beralun2..
nyampah sah2 la..

cikTi said...

melz,,

kalo nk potong,,ko potong jo la rmbut tuh,.

mancai said...

salam singgah, dulu aku rambut panjang sekarang dah pendek... masa rambut panjang aku lagi bebas berfikir... rambut pendek aduhaii...

Hana Kimi said...

hana minat laki mcm korean n' japan jd hana prefer rambut pnjang cam lee jun ki, rain, TVXQ boy band n' lots more

ini blog wirdah said...

rambut panjang ada syle la.hihihi..
i looike kalau rambut mcm Faizal Tahir.

zella said...

suka gak lelaki rambut panjang mel
tp yg kemas la... ;)

MushiGirlz said...

apa lagi mel.. potong la dengan cepatnya.. hahaha

Fatehah A. said...

aku x suka laki rambut panjang.xmsart lgsg

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

ak suggest ko potong melz...
plisssss

Cik aiNa said...

sape ckp x suke?
i suke..i suke..nampak macho..mcm RAIN..hahaa

~ ReD ~ said...

haa...camtu lah lebih kurang pandangan perempuan thadap lelaki brambut panjang..:D

kalau dlm drama tv pun.. watak penyangak yg cikai2 tu kan selalu brambut panjang...hehe

sarahata said...

hye cik melz.
memang pun..
ramai x suka laki rmbut panjang.
x molek lah..

Fina Fento said...

dulu tak suka lelaki rambut panjang dgn dye rambut. skali dapat bofren rambut panjang siap dye rambut lg..tah cmana leh berkenan ngn org cmtu..tp sy soh dia buang dye tu then kekalkan rambut panjang..dia hensem kalo rambut panjang..hee~

Kancilbiru said...

kalau rambut panjang ikat kemas takpa...tapi kalau serabai, muka hensem pun akan terjejas..jadi kalau nak lepas rambut, sila pastikan rambut sentiasa bersyampu supaya takdak aroma kulit kepala...

P.s: nasihat dari aku yang suka cium rambut orang...hahaahah

NiNa' said...

kalau panjang kemas xpe..
nmpk cool je

sue sue said...

hey hey, sapa kata perempuan ta suka laki rambut panjang? i suka apa. hahahah :DD opss

EmY yuE said...

rambut panjang kalo kemas nampak macho..cam johny depp.pastu ikat..ohh menwan kalbu hhaha

Mr.K said...

pompuan suka laki rambut pendek nie...pasal nampak hensem (majoriti nya hua hua)..ko tahu je la pompuan nampak laki hensem nie macam laki nampak awek cun gak..duk bercakap cakap dalam hati mak aii hensem siut...dapat konfom setia sampai syurga huahuahua...ohh e balik semula topic ko..memang pompuan suka kan yang kemas dan tak dinafikan ada juga wanita diluar sana yang sukakan lelaki berrambut panjang...

nur azreena said...

depends pd rupa seseorg laa sesuai ke ta.
tp bg sy cute kowt sape yg rmbut pjg ni.
tp bkan pjg n lurus.
ada ikal2 skit.
bru cute je tgk.
huhu.

mukasurat17 said...

lelaki takseswai rambut pjg. pjg bg aku-lebih dari bahu.atas bahu is ok. haha.. tp aku minat botak cam micheal scofield prison break. mawi? owhhh not my taste. bahahaha

p/s: rambut ko mne de pjg bebeno. kire oret lah tu. heeeee...

syaitanirajim said...

yg ni aku x nk komen.. aku nk bace jer..

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo