Mini Gathering | Times Square Part 1

Jan 23, 2010

Yuhhuuuuu Visitor Melz . Masih ingat lagi tak gambar kat atas nie ? yaps


Hari ini bersamaan 23 January 2010 adalah hari MeetTheBlogger anjuran Melz . Hari nie juga baru saja settel berHaveFun dengan Blogger-blogger di Times Square . Oh Penatnya tak terkata , Happynya tak terkata , Cerita yang panjang juga tak terkata , Suasananya sangatlah tak terkata , apa lagi yang aku nak kata ? adakah ia boleh dijadikan sebagai lagu Apa Nak Dikata Nyanyian Melz ? kah-kah.. layan jer la kalau berani !

Ceritanya panjang tapi jari dah penat akibat gengaman asmara pada besi-besi yang perlu aku genggam seerat-eratnya kerana Melz adalah seorang yang Gayat ! Makkk nak balikk miahaha.. Uuuuuuu macam-macam lagi bunyi yang keluar dari Melz . Sememangnya melz rasakan Cosmo World di Times Square itu tempatnya sendiri ! miahaha.

Akan aku update satu persatu kerana banyak sangat part yang perlu aku type . Takut korang cepat bosan ngan gambar-gambar berphotogeDix tahap climax dan video2 yang mempunyai Awek-awek Romeo yang Hot-Hot ! Takut mak nak publish nak oit ! miahahaha papepon korang Read Pendahuluan nei dulu . Kalau rajin tunggu untuk next entry Mini Gather | Times Square Part 2 !!

Aku seorang yang sangat gayat kepada ketinggian . Adakah korang gayat kepada ketinggian ? Comment here ! :)

52 Comments:

touyakaruma said...

Siyes ! Aku memang takut gayat

maisyara pot! pot! said...

bunyi mcm best jep.. waaarrr.. rugi yea ta dpt bodek mak!

F I T said...

adoii nak join a..tunggu a nanti bulan 7 maybe aku dapat ukm @ upm..arap2 dapat a..sng skit nak turun kl dan join event nuffnang..hoho

MissNera said...

orang tinggi gayat pada ketinggian?
uhuhu.....
sya tak gayat akan ketinggian tp sya amatlah takut terjun dari tempat tinggi!

Life of Emy... said...

wah, mesti happening kan.
beshnya... =)

Ejay said...

hurrm... i missed the boat

[ N ] ZuLaiNa said...

yeay!! hari ni sgt happy!!! weeeeeeee~~

kecian mel, takut pada ketinggian. takleh lawan zue, ynaa n arc! ngeee~ :p

anyway, thx for the day dude! really enjoy! :)

-ROCKprincess- said...

waa...
serious mahu join...
tp apakan daya...
assignment dan aktiviti kolej menghalang...
huhu...
laen kali wat arie ahad...
sng sket...

nursarah said...

kalau tinggi lebih 10 tingkat aku gayat..

moshimoshi said...

waaa.....sedih tak dapat join!!!!!

cikTi said...

ramai ke yg pegi tadi?

mane gmba?

ezzati said...

mana gambo?

ARC said...

dem laju gile hapdet...aku lusa baru buat hahahha

ARC said...

laaa aku igt video yg buat td.....

BTW korang sume, MELZ xnaik+xmaen mesin pusing2 tu!!hahahhah

booo sama dia

Melz said...

@ARC

wekkk miahahaha nanti la part 2 . kasi hebat sikit ! miahaha

aLeen aVriL said...

ade pegi sane...tp xjumper pon korang...huhhu...last2 decide kua dr ts pg tmpt lain..huhuhu...


sedih..

Melz said...

@aLeen aVriL

ala nape tak call ! :(

cik aina said...

kah3...dan antaran awek hot tu aku la..miahahhaa. tapi x bape nak hot sebab memekik melolong masa naik roaller coaster tu,,ko melz? x macho langsung.."mak nak balik..nak balik.." ...bingit telinga aku tau tak?!! hahaaa

Melz said...

@cik aina

hahaha baru happening cosmo tuh miahahaha ok what . aku menaikkan semangat tuh !

Melz said...

@touyakaruma

tuh la . boleh la kita geng nie hehe

Melz said...

@maisyara pot! pot!

tape len kali kita gi eh ! siyes best gila

Melz said...

@F I T

bulan 7 ? erm lama lagi tuh . tape nanti aku try usahakan keke

Cik aiNa said...

banyak la ko punyer semangat..cam semacam je. sume orang tengok kite okeh..jakun jerk..hahahahaa. ko la..

Melz said...

@Cik aiNa

baru mantap beb ! hahaha orang kata baru ada feel + Sporting kao2 miahaha . nak segan amende ? kau dah dalam group aku yang sememangnya seorang slumber :) miahahah

Melz said...

@ARC

cam update kilat gitu :P

|arieza| said...

wah tak sangka dia gayat rupanye.. haha melz yg panjang gayat pd ketinggian :p cmne tu hehe

{lumut} said...

gamba2!!!!!!!!!
haha..
jeles..kalau aku kat mesia dah aku serang times tuh melz..
sabar lumut sabar..
jeles gile weh.haha

Farah Annysa said...

sape yg dtg?

::cdot the dot:: said...

hak elah....entry n bikin hati panas...xpe, next gath aku nak join...muka jek macho, tp gayat....idup melz!

Qismina said...

sian kat ko melz.. kna kaw2 hahhaa.. akupon tak sangka ko nie gayat.. aku gayat gak.. sbb tue aku akan mencegah diriku tuk main semua bnda2 tuh.. huhu

Melz said...

@{lumut}

takpe lumut! nanti mel fikir nak buat picnic lak :P kekeke

ween said...

adakah mel gayat dgn ketinggian sendiri? hehe :D

Melz said...

@ween

ngaaa bukan tuh ween :P cettt

siyes nanti mel upload video..ween tengok gayat aih miahaha

Melz said...

@Farah Annysa

YnaaOhYnaa , Rina Salleh , Arc , Zue , Aina , Lin

7 orang + kawan ynaa sorang lagi akmal.

Tapi siyes fun gilew :)

anys said...

aku pon gayat gak...
hehe..

ARC said...

@Melz dan org2 lain

http://arc13.blogspot.com/2010/01/cita-cita-kami-nak-jadi-angkasawan.html

░♥si lampu neon♥░ said...

huhuhu nak tgk pic korang ;)

Farid Fernandez said...

aku xg arrrr.... shit..

KASIH said...

gayat sikit-sikit saja... hehe

Akeji Hiroshi (formerly known as Mr. Ajai) said...

hoho.

ketakutan itu tetap satu ketakutan. namun selaku seorang lelaki yang 'berlagak' macho, pastinya ada cara utk menyembunyikan ketakutan.

"Abbang..g.gg, takkk takkkkkut punyee...." (menggigil)

eiy_Da said...

Melz.....ooo.... Romeo...hahhaah

cik eykameow :) said...

heee x sabar nak lihat part 2 ! ngee.tak gayat pown :p wekk!

QieFLy si Dolce said...

wahhh ruginyer sure best giler kan.....hurm agak2 biler lagi melz nak wat...and for sure thiz time kita akan join... ;p

ini blog wirdah said...

oh.oh..mesti sgt best kan.
jeles doe -.-

jijie said...

alahai.. awat tak habaq awal2... chek ada di KL semalam..hehe...

f is fikah said...

takut tinggi = gayat kan??
hehe..
F pun..
tapi arituh, gasak jugak la, naek flying fox kat hostel 4tgkt..
muahaha..best la..
p rasenye gayat totap adoo..

mishl i n z said...

siyez beb aku gayat..haha..
kalau tak..takdenye aku muntah oke..damn it..;D

eYra said...

oppsss...terlepas sudah...tp xper dpt tgk pic2 korang pon ok gak...

next year wat lg erk..kalau ada kelapangan ira join

DaHLia said...

sis xgayat kalo sis xpandang bawah :P

Cik aiNa said...

abang romeo..i tengah buat entry neh..nak post japgi..miahahaha

Matjoe said...

cepat. tunjukkan gegambar awek2s romeos itu

ZihNuN FaTiN said...

saya tak gayat..hehe

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo