Aku Masih Single Tanpa Cinta!

Jan 26, 2010


Nie Ex Aku Miahaha , pernah bergaduh ngan BeautifulNara sebab dia ! Uhuks²
Jab² Melz kenapa tetiba nak cerita pasal nie? Oraite gambar dibawah menerangkan!


terpapar ZackZukhairi , LadyNass , Zue , Rina

Hak² nama jer Romeo tapi tiada bunga dalam hidupku weh . Siyes dah lama aku tak cerita pasal cinta mungkin satu dua ajer dalam blog aku nie kan ? Oraite aku akan ceritakan sedikit pengalaman dan cara aku bergaul dengan perempuan.

" Perempuan itu unik Mel atau lebih senang bawak kereta nie macam kita control perempuan. Kalau kau tekan minyak nie kuat sangat macam kau tekan perasaan dia , so makin laju la kereta nie dan makin cepat meradang la dia " Kata Pakcik yang ngajo Lesen Kepada Aku ! .

Tersenyum aku mendengar celoteh pakcik nie , tapi aku buat ambil endah tak endah cakapnya . Sekali aku terkena , rupanya ada benar kata² pakcik nie Ahaks . Betullah orang kata , pengalaman hidup itu manis dan pahit boleh kita kongsikan bersama supaya ia dapat memberi impak yang terbaik kepada individu yang lain . Uhuks betulkan ?

Terfikir untuk aku bercinta tetapi sering terkandas kerana Ego aku tinggi terhadap perempuan . Ego ? yeap sometimes lah kan . Tapi mostly takde la sangat aku senang bersama perempuan daripada lelaki . Mostly lelaki lebih kepada cerita hari itu semalam dan kelmarin.

Aku cuba berfikir lagi , Aku suka kepada perempuan itu tapi dia tak suka kat aku dan bila aku tak suka perempuan itu tapi dia plak suka kat aku . Ah sudah! Oh come on Melz , lumrah kehidupan macam² leh berlaku ye !

Aku tak kekok bila bersama perempuan , Serious aku cakap sebab mungkin aku dah terbiasa dan ada 4 geng Cina merangkap kawan Gamers aku di Johor bawak 3 amoi sekali dan aku digelar Romeo kerana Nick Name aku memang camtuh dan Aku digelar kerana aku senang bersama perempuan . Holy Shit ! This Shit Smell like Shit. Haha

Tetapi mengapa aku masih single ? Adakah aku sering teringat kepada bekas kekasih²ku dulu ? uhuks . 88% aku cakap No and No , Tipulah kiranya aku cakap 100% . Masih ada dalam ingatan aku yep ! Hik² Neway Aku takkan kacau orang yang dah berpunya tetapi kadang² aku terfikir jugak aku ada sekali dua terkacau tapi itu tidak bermakna aku bercinta! Berkawan ngan bercinta itu sangat jauh bunyinya! Hik²

Berfikir jugak aku untuk ada teman tapi terasa seperti akan dikongkong pula . Uhuks Masuk tahun nie genaplah 3 tahun aku Single yep! Aku rasa cam best hidup sorang dari hidup berdua tapi time aku belajar dulu , ada kawan aku bernama Hamster merangkap kawan baik aku tapi tak ngam bila duduk bersama ada jer benda nak Wresling ! hak²

Tapi malam itu rasanya indah bila aku dan dia duduk berfikir tentang perempuan . ( time tuh aku tade awek! coz aku baru putus .. ) Dia cerita masalah dia ngan awek dia , macam² tapi aku banyak plak bagi tips dan cara untuk berbaik ngan awek dia . Uhuks hampeh kan? Diri sendiri takde awek tapi boleh plak bagi pendapat yang bernas sampai dorang berbaik² kembali . Start ari tuh kitorang jarang Wresling! Miahahaha ye ke Melz ? ( TAK! kitorang Wresling jugak! )

Tapi Real Storinya Ntahlah , Ini cerita benar yep ! Aku berfikir dan terus berfikir adakah aku perlu mencari bunga ? Adakah aku harus hidup sorang tanpa pengalaman bercinta lagi ? Uhuks Silalah jawab wahai Visitorku. Ini cerita tipu yep , Aku teringin nak kapel ngan Lisa Surihani .. Hahah ada ceritanya ! Tunggu...( Bersambung.......... )

32 Comments:

BeaN MorENo said...

ko igt ko farid kamil???wakaka

Melz said...

@BeaN MorENo

rambut dah ada gaya farid kamil :) hik²

BeaN MorENo said...

@melz - ahaha..mungkin boleh dipertimbangkan...

Melz said...

@BeaN MorENo

mesti boleh nyer miahahaha

TiKa LEh said...

lisa surihani nk ke??tu mslhnye..hehhe

Fina Fento said...

semoga berjaya mengorat :D

Mr. Bambino said...

hehe..tu pun ex aku gak..huahua

hanismalik said...

Ko nih dh jatuh hukum wajib kawin nih....haha

nursarah said...

Lisa surihani cun!

|arieza| said...

cinta tu ada di mana... spt bunga, tggu nk disunting kumbang aka jejaka je :) hehe

maisyara pot! pot! said...

hehehe.. yeke tade awek?? cm tk caye lorrr.. ade rupe, tp tade awek? hehehe.. ape laa..

cikTi said...

mmg la melz,.
kalo nk elok2,buangla siket ego jantan tu kot.,
tp,jgnla terlalu baik sgt,.
pmpuan skrg mcm ramai yg main ramai,.
pasang ramai,.

tp,,percayalah,,jodoh dh tertulis utk ko,.
usahalah sikit,.,
cuma jgn niat main2,.

smoga ko bjaye pikat si lisa tuh,.
kui2

MissNera said...

hahahaha melz,
akak cadangkan ko gi wat iklan kat mudah.my tu...
hahaha.. short list senarai jadi awek! ---> amat x digalakkan!

btw, ingatkan melz ngan si tet itu berpanasaran! rupanya melz single n available lagik!

erm... sejak bila lak aku ni ber 'akak' ngan kamu ya melz? hihihi..

ok last.. mmg last skali.. guntinglah rambutmu wahai adik sayang oi... xsesuai! erk.. ke ada yang suka?!

zack zukhairi said...

aku suke quote pakcik tu...

dan sila jgn rampas lisa dari aku.
sekian. :p

Melz said...

@MissNera

siapakah si tet tuh! miahahaha

yeap teringin nak potong teringin nak rebonding balik ! huaaaa tengah blur :P next entry

rambutku ! :P hik²

Melz said...

@zack zukhairi

howahh bila lisa jatuh hati ngan kau nie zack! miahahaha tidak!

nanti aku ceritakan jgak camna aku pikat Lisa miahahaha

Melz said...

@cikTi

hehe bab ego tuh..kadang-kadang aku cepat lembut sikit! miahaha

^^pWiNcEsS sYaQeErA^^ said...

waahh..semoga lisa surihani membace entry ini..jap2..mungkin perlu di link kn entry kt fanpage fb dia..untung2 tercapai gk impian nk berkapel kn lisa surihani yg chumel ituw~agagaga..

ieQa sWetLuv said...

lelaki kadang2 memang over ego.. sangat poiyo hak3

ezany said...

ikut jer cadangan aku.. ko buat jer contest cari jodoh.. aku konpem ramai yg msk bertanding..

GagaH@n cHenta said...

sokong sama ezany..hikhik

cik EPAL said...

lisa surihani baca tak ni?? :D

Dak Wan said...

Kawen jewr arr cepat2! Hehehe

Melz said...

@Dak Wan

uish kawen ? hik²

aNis aMirAh said...

lisa surihani nk Mel sbb Mel sama tinggi dgn farid kamil laa. tinggi je la sama. ekekekeke.

MushiGirlz said...

tak payah cari.. CINTA itu akan datang sendiri.. kau teruskan hidup agar hidup kau akan terus bahagia.. bahagia.. bahagiaaaaaa....

psstt lum tentu kau ada awek nanti kau akan bahagia tau!! ngeh ngeh ngeh..

Melz said...

@aNis aMirAh

haha! uish mel nyer ketinggian tak sama ngan farid kot haha

Roxy Zai said...

hikhikhik...plg best bila tgk lelaki yg ganazzzz then cair dpn awek yg dia syg sgt2..hehehe..comel jerr!!!^_^

[s][u][e][h][a][n][n] said...

melz ko laki ok per leh ngorat...masalah kalau pompuan cam aku camner????

suka kat laki tu tapi laki tu x suka aku...
syg orang yang x sayang kita fuhhhhh derita!

Melz said...

@[s][u][e][h][a][n][n]

betul jgak kan .. erm

syaitanirajim said...

ehem ehem.. aku tgh rakam sore aku.. kemdian dgr ulang2.. sebijik cam cara ko taip entry post.xdela.. tipu jer.. but well.. aku nk komen ape ek?? life is a gud teacher..n luv..is a silent killer.. tu je la.. aku x brani komen lebih sal cinta.. coz.. LUV IS simple..but ppl make it SUCKS.. says de DOC.. wahahahahhahah!~~even i.. nvr or will nvr trust luv.. -syaben

Pedro said...

ko igt ko farid kamil???wakaka

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo