Teringin Aku Nak Bersama Dia!

Dec 24, 2009

Ntah paperla


Kenapa aku asyik fikir pasal dia dan dia ?

Korang tau tak aku susah nak tidur malam pasal dia ?

Apakan lagi makan aku rase nak mencatu sebab aku nak dengan dia !

Aku teringin sangat² nak jenjalan dengan dia.

Aku rasa tak betul sekejap kalau aku tak tengok dia kat mana².

Korang tau tak aku tengok dia dengan orang lain . Aku Jeles sangat² sampai Sakit jiwa ragaku.

Korang tau tak aku tengok dia kat supermarket mase tuh pergh belagak tak ingat!

Aku tau kau jual mahal dengan aku sebab kau memang mahal , lawa , cantik , dan hebat!

Dah la aku malas nak cerita pasal kau , sebab kalau aku cerita pasal kau aku takleh tido!

Aku dah berbuih cerita pasal dia . Korang tau tak sapa dia?

Korang takyah susahkan diri nak cari. Kalau korang betul² nak tau meh Click [Melz]



























Melz
Sony Idou
Nikon D90







hehe :P

33 Comments:

♥miszluna™ said...

ahhhhhh

impian aku tu

tp aku nk aino!

miera said...

hahaha...da leh agak...cara penyusunan ayat bukan ditujukan kat orang tapi benda..btw,nice!

x-po said...

haha taste ko cam taste aku la beb..aku pun tringin nk dptkan gajet tu

imHepPie said...

arghh...seb bek aku tgk gambo dlu xdala tertipu lgi wahaha

Fathiha Zainal said...

Hahah.. Ntah pape la.. =p
Minat photography ea??? Best! Best!
Moga tercapai impian mu itu.. ;)

..::..ein..::.. said...

sony 2 tgh mahal lg skrg ni...tp mmg smart r...geram je

Farhana said...

Alaaa.. Ingatkan daku yg ditujukan.. Ahaks.. ;p

siggplus said...

celaka aku nk semua

harap2 mlm ni stokin busuk aku penuh ngn benda2 tu..hahaha

ZihNuN FaTiN said...

sampai gitu skali Mel..hahaha

Sharinginfoz said...

canggih manggih.. bosan2 singgah le...

Followers Just Above 100

farenova said...

wahh akak pun terpikir pasal dia gaklah...chaiyok2 one day mesti dpt beli jugak tu..

Melz said...

@♥miszluna™

aino tuh mende? haha

cikTi said...

adoiyyy,.
ingt betina mane tadikk

@juera said...

wahh..
aku nk nikon d90 tuh..
hehe

Mr. Bambino said...

melz ko join la contest yg ada hadiah ni..tihihihi

anys said...

lawa hp sony tuh...

Melz said...

@x-po

tau tape :P best kan bende nie

Melz said...

@miera

ala kantoi ke? huhu

Melz said...

@imHepPie

ala tak aci! hihi

Melz said...

@Fathiha Zainal

a-ah minat! sebab dorang stylo pegang camera hihi nak ! !

Melz said...

@..::..ein..::..

ein tau tak baper harga dia? hihi

Melz said...

@Farhana

hahaha tape nanti mungkin mel bagi entry ditujukan kepada farhana hahaha

Melz said...

@siggplus

haha takpe nanti aku sumbat Tv 42' dalam stokin kau

Melz said...

@ZihNuN FaTiN

aaaa tau tape hihi . belikan nanti satu tau kanta pun boleh miaahaha

Melz said...

@Sharinginfoz

canggih = baju sekolah ke bro hihi

Melz said...

@cikTi

miahahaha tamo kang jadi kontroversi :P

Melz said...

@farenova

dapat antara satu pun dah cukup kak oit :P miahaha

Melz said...

@@juera

tautape :P hihi belikan 2 tau nanti kita share haha

Melz said...

@Mr. Bambino

contest mana bro ? hihi

Melz said...

@anys

tautape tuh yang ngidam nie :P hihi

NadNod said...

ingatkan sapela ;D

tik tok said...

brape harge nikon tu eh?? ngh kumpul duit ni..

knightblogger said...

waahh.. ni yg rasa nak beli gak gadget2 ni..

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo