Quiz Melz 7 Tajuk TerChambest

Dec 11, 2009


QUIZ CLOSED

Maafkan aku kerana tidak membuat Quiz dan membuatkan korang tertunggu² . Hehe disebabkan ketiadaan idea untuk membuat Quiz . Harap maaf . Sokey Kali ini aku akan membuat Quiz 7 .


Pemenang akan Mengutip MelzPoints

1st - 15Mp
2nd - 10Mp
3rd - 5Mp

Soalan Berbentuk

Ciptakan Satu Tajuk yang sangat bernas dan Setelah korang memberi tajuk ke ruangan Comment aku ini . Aku akan ciptakan Poll untuk korang Vote "Tajuk TerChambest" dan daripada itu aku akan membuat entry khas untuk korang . Macam mana aku nak cari sumber , itu terpulang kepada aku . Senangkan Kuiz kali ini ? TAJUK BEBAS IKUT KORANG . KALAU DAPAT POLL TERTINGGI . AKU AKAN BUAT ENTRY PASAL TUH DAN KORANG AKAN DAPAT MELZPOINT . HAHA CAPS AKU BAGI MIAHAHA .IKUT KORANG LA SEBAGAI CONTOH :

AKU HADIAHKAN AWEK AKU SELIPAR JEPUN


Step :
1. Cipta TAJUK di ruangan Comment
2. Hanya 1 (Satu) Tajuk dibenarkan !
3. Vote untuk mendapat tempat pertama
4. Aku akan Buat Tajuk entry korang pada Next Entry !
5. Dateline (AHAD) 13 Disember 2009
6. Poll Date (ISNIN) 14 Disember 2009
Apa tunggu lagi ? Jom Join ! hihi

31 Comments:

imHepPie said...

saya sayang mak saya...hehe

F I T said...

"Apa Kata Melz tentang; Makwe, isteri dan ..."


P/s: kalu terpilih, crita a kisah dari zaman sekolah sampai la sekarang..slama ni macho je.. hehe! mesti ramai bloggies nak tau..

Eyriqazz said...

Tips Melromeo mencipta nama di dunia blogging

Mr ProPiTo said...

Aku bagi tajuk...

Blog boleh tackle Awek?

yangyuyu said...

menjadi blogger tegar, takdir atau cita2?

x-po said...

perempuan camne pilihan melz, bertudung atau free hair?

aLeen aVriL said...

tajuk yang aku nk cadangkan mudah yoooo....lima huruf ja ade kat dlm pkataan tuh.....*munyik pon da mudah kan??*

jeng..jeng..jeeeeeeeeeeeeeenggggg...
nih tajuk diew. "ENTAH"

haaaa amcam ok x???
jom nyanyi ikalan DiGi "mudah saja...borak lame-lame."huhuhuu

Shahir @ Meng said...

azam tahun baru sbg blogger..
ok x??

Syarifah Nadiah said...

melll :)
thanks ajak. nati sya join eaaa

~@k1 is @utuMn!~ said...

beSa punya!!!

2 tjuk ak taw melz~

Liyanaa. said...

heeee

aku bg satu tajuk na. ni apa² pun tkpa kan? okay ni dia

tips study sambil main game dan dapat 4flat

heee. aku nak buat entry tu, tp alang² tu kn, aku nk ko pnye idea gak ;p heee kalau aku menang kene buat wehhhh entry weh HAHAHAHAHAHAH

Life of Emy... said...

tajuk :
sweet sour in life... =)

~** PROFFY **~ said...

wah mel buat kuiz..

tp aku tak paham pulak tajuk tentang apa ...

erk klik klik KLIA transit

Mr. Bambino said...

Cara2 meminta hutang lama dr member rapat

[z@ck] said...

wah..aku try ye..
erm..

"Minah perasan cun dan hot"

ehehehe..

mintak2 la bertuah =)

hBz said...

tajuk : Hukuman gantung kepada peragut.

beb.hari2 ada kes ni. tak tahan aku tengok. terbaru. laki mati, isteri parah. anak kecik lagi. ragut, culik lagi, rogol lagi. bahaya2.yang tak bersalah jadi mangsa. memang ajal maut telah ditentukan. tapi, kita mampu berusaha kan. (erk.ada berbaur rasuah ke ni?hee..=p)

-N e Y r A- said...

tajuk: ayam berak kapur setelah monyet mendapat bunga taik ayam.




:))

░♥si lampu neon♥░ said...

Apakah maksud blow job dan mengapa lelaki suka blow job?


Hah jawab jangan tak jawab!Hahaha aku first ke? LOL berani ke ko tulis entri ini? Sertakah gambar sekali kalau boleh hahahaha. ;)

cikTi said...

si kiDal

ZihNuN FaTiN said...

tajuknya berkaitan dgn pe ye cikgu Melz?;p

princess hearty said...

perkara paling annoyink yg pernah saya lakukan..

saya disini adalah anda ye wahai mr melz...

Zahida said...

tajuk tercambest ialah...

Saat terpalingmacambest di dunia ini

p/s; thanks for visiting my blog. i am a silent reader of ur blog. btw, blog dah cantik, bile nak tukar ke domain sendiri?

Dak Wan said...

Tak berapa clear arr mel... Teman tak faham. Kena buat topik pastu paste? Pastu vote la ye? Pastu nnt mel bagi artikel suh buat berdasarkan topik, camtu?

kuyie said...

wahahaha~ mel aku nk try..tp tajok ape eh????

title--> Gay atau Straightkah aku???

hahaha~ sumpah susah quiz 7 nih...adehhhh...ok xtajok..undi la yeerrr. bleh la msok kan cite si Fatine tuh...

+akufobia+ said...

tajuk apa ni?kurang faham?tajuk untuk..?

zella said...

nak masuk kuiz....!!
intelligent is new sexy!

Eldy said...

Bro paling sanjung blogger yang mana satu ? (blogger dlm negara)

erie said...

nnt aku join...

AeNa Helaena said...

Cipta tajuk ke Melz?? tjuk ape jenis tuh?? ne Aena letak je ehh, klu slh ckp la~
"Ada aku juga kamu dalam Orbit itu"

Cik aiNa said...

TERBAIK DARI MELZ UNTUK KAMU

Mr. Cuz said...

"DILEMA DUNIA BLOGGING 2009"

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo