Quiz Melz 7 Tajuk TerChambest WinneR

Dec 17, 2009


Woraite QuizMelz 7 telah pun terjawab
Pemenang

Mr.Bambino dengan Undian - 78Votes
mendapat MelzPoint - 15Mp
Dengan Tajuk : Cara² meminta hutang lama dari member Rapat

Cik Aina dengan Undian - 75Votes
mendapat MelzPoint - 10Mp
Dengan Tajuk : Terbaik Dari Melz Untuk Kamu

si lampu neon dengan Undian - 31Votes
mendapat MelzPoint - 5Mp
Dengan Tajuk : Apakah maksud blowjob dan mengapa lelaki suka blowjob ?

So dengan ini aku perlu membuat entry
"Cara² Meminta hutang lama dari member Rapat"

Nantikan !


18 Comments:

Mr ProPiTo said...

hehe..aku kalah..huk3

BULLET said...

aku mintak tolong ko xreply...tolong2...

에마 said...

ooo.tahniah2! hehe

aLeen aVriL said...

owh ok...pasal aleen pon ramai jugak member2 duk ade utang gn aleen..pastuh wat bodo jer ...
hangin jer ler...
klu lepak sx..bukan kater nk ckp cm nih "eh aku ade utang ko kn, aku xlupe nnt aku byr okei" klu ckp cm tuh lega ler sikit kan..huhuh

cpt melz wat entri tuh melz..

zella said...

tahniah2... =)

~@k1 is @utuMn!~ said...

ak xdpt point ke?
cet!

Mr. Bambino said...

terima kasih kepada yg mengundi..huahua...gaya2 mengambik trofi nih

JAI said...

uihhh..menarik juga blog bro mel nieh...hehehe..mintak kebenaran tuan tanah nak link ke blog kitak ek?? Kalau tak bagi gua tak kira,gua linkkan jugak..ahaks..ahaks...

http://teratakarmo.blogspot.com/

Eyriqazz said...

Tahniah kepada pemenang...

Mrs. Zuki said...

Congrats Mr. Bambino....huhu i like~
Sila2 Mel buat entry tu.

cikTi said...

congrats to bambin0,.
x saba nk tnggu.,

tjuk ak bagi x hot upenye,.
kah3

Dak Wan said...

Congrats to the winner! Adat pertandingan, ada menang ada yg kalah. Kalah sekali bukan makna kalah selamanya kan? Hehehe.

Melz said...

@Mr ProPiTo testing jer

Melz said...

@Mr ProPiTo

testing

Melz said...

@Melz

LOL testing 1 2 3

░♥si lampu neon♥░ said...

pergh, aku tak promote pon leh terlist..cayalah..;) go go mels!!

Melz said...

@░♥si lampu neon♥░

haha nak wat camna..tajuk panas :P

Make Dreams said...

what's that on that picture?

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo