Quiz Melz 6 Uji Hati WinneR

Dec 7, 2009

Serious aku cakap , Terima kasih yang teramat sangat kepada korang . Terima kasih aku ucapkan kerana mengutuk dan memuji aku . Aku gunakan Quiz ini untuk menambah baik cara penulisan , View Blog ini , dan dari pelbagai aspek . Jika hanya aku yang memerhati seperti tiada apa dalam benak pemikiran aku untuk membuat kesimpulan dalam blog , mata aku seperti buta tanpa korang untuk memberi pendapat , otak aku seperti buntu untuk membuat satu kesimpulan .

Sekali lagi aku ucapkan , tanpa korang kemanalah blog ini boleh pergi ? tanpa korang juga tiada berdaya untuk aku menulis dari hari ke hari . Korang yang sentiasa menyokong aku dari belakang dan semangat untuk aku bangun semula setelah lama menyepi dalam dunia blogging . Terima Kasih Visitor MelRomeo.Co.CC ( Thnx akak Farenova )

Risiko diambil dengan perasaan curiga ,
Jika kita tidak mahu mencuba ,
apakan daya untuk kita merasa ,
Selepas kita merasa kita terasa nikmatnya .

Pemenang untuk Kuiz Melz 6 Uji Hati

1. JoggeR - 20Mp

Kutukan jogger membuatkan aku tertanya dan aku terfikir yang ada betul apa yang dikatakan . Kerana aku berfikir dan sekiranya aku ingin menjawab pertanyaan dengan pengalaman yang ada . Tapi bagi aku tersangat sukar untuk membendung perkara ini kerana setelah aku mendapat 1 keyword yang boleh aku olahkan akan tetapi ada point lain dan aku seperti tergesa² untuk memberi segalanya . Aku minta maaf dan akan aku cuba improve kelemahan ini kerana aku menulis semua sama seperti Dunia Nyata aku . Even aku nak bahaskan suatu perkara seperti kurang keyakinan disitu . maafkan aku sekiranya apa yang aku bahaskan membuatkan korang tidak faham dan tidak tahu apakah maksud yang ingin aku sampaikan . Akan aku improve , InsyaAllah

2. Pojie - 15Mp

Kutukan Pojie membuatkan aku berkata kepada diri aku dan membelek kembali Entry² aku yang lepas dan tidak dinafikan cara aku agak kasar dan sekarang aku banyak belajar cara penulisan yang boleh dibaca untuk tontonan Umum . Terima kasih kepada kutukan itu pojie , dan setelah aku dapati hanya 5 entry yang bagi aku seperti memarahkan seseorang yang aku pun tak kenal siapa dia . Maafkan aku kerana apa yang aku tulis hanyalah untuk menegaskan suatu perkara yang berkaitan tentang kehidupan dan sememangnya aku menulis tidak menghina kan ? i hope so and i won't InsyaAllah.

3. Fathiha Zainal - 10Mp

Kutukan Tiha aku terima seadanya kerana aku design theme ini dari Default blogspot dan ada sedikit coding yang aku tukar . Apa yang aku lihat dan aku seperti berpuas hati terhadap apa yang aku sehinggakan aku lupa yang bukan aku akan lihat page nie tetapi korang so dari situ ada betulnya apa yang Tiha katakan kerana aku terlupa untuk memikirkan aspek lain , sebagai contoh screen , web browser dan connection masing² . Maaf aku pinta disini dan akan aku perbaiki untuk website lain . Sekian

Neway untuk teguran dari korang aku terima dengan sebulat hati tetapi tidak memenuhi syarat 15 patah perkataan , seperti contoh

1. MrCuz - teguran kau membuatkan aku teringat zaman blogging aku dulu ( aku personal agak cipan sket ) miahahaha

2. Kak Aidah - teguran ini membuatkan aku sedar yang tiada dateline rupanya . maafkan ye kak hehe sebab benda nie macam tak tentu .

dan kepada yang lain juga , terima kasih atas teguran itu !

TUNGGU KUIZ 7 ;)

7 Comments:

.:Fathiha Zainal:. said...

Wow! Sy dpt 10Mp.. Tq Melz! Ngeee~~

sueanne said...

congrates to d winners...cayalahhh...

den gak yg tak kutip2x point lagi..kehkehkeh..

aemyLina™ said...

congrats.. pojie n jogger 2 same blog person ker?

link dia sama.. ke me yg slah pndg? huhu

Melz said...

sorry² salah link hahaha thnx lina :)

LORD ZARA 札拉 said...

tahniah pada yang berjaya~

hoyeah~~

||| PöJìé PööH ||| said...

Hahaha, finally menang jugak!!
Thanks Melz..

Mr. Cuz said...

aku mmg suke tak ikut syarat ko melz..aku masuk pun sebab ko suh tegur ko kan..hehe
ape2 pun link aku tu ko xyah letak la..error lagi pun..wakaka

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo