Ntahlah Kedai Makan

Dec 19, 2009

Selamat malam kepada semua visitor ku ahaks selamat malam bukan bermakna aku nak tidur ! oh tidak sama sekali miahaha. Malam nie nak overnite cam bese . Neway haha malam nie aku happy sebab aku makan nasi goreng USA dekat kedai makan , reti plak aku nak masak nasi goreng kat rumah , eh silap reti pulak aku nak masak . miahaha

Neway aku agak was-was dan ingin bertanya kepada korang . Apakah reaksi korang sekiranya servis kedai makan itu terbaek dari ladang , makanan terbaek dari lautan pasifik , harga murah memang mengancam tahap cipan . So kalau aku taknak makan kat situ , rugilah aku haha

TAPI

contoh muka ketat miahahaha

Muka tuan kedai tuh ketat tak hingat , aku ingat naklah menyakat macam Perli Tuan Kedai ke takpun Bergurau Di Kedai Makan hehe . So korang agak camna aku taknak bagi tuan kedai nie meneruskan keketatan mukanya ?

perlu ke aku longgarkan sedikit ? ahaha so apa kata korang kalau berada di tempat makan yang disajikan dengan Muka Tuan Kedai yang agak Ketat ? Berikan sedikit tips dan pendapat korang atau ceritakan sedikit kalau korang pernah hadapinya .

46 Comments:

nurain rodze said...

uish , agak bahaya mimik muka tu .
mcm .. mcm .. ntah la . *simpan dlm hati je

Melz said...

@nurain rodze

haha simpan dalam hati je ? huhu

F I T said...

masuk je kedai tu pakat ramai2 senyum..haha takkan tuan kedai tu nak marah org senyum lak..

beautiful_rose said...

huhuhu next time x mo mkn kt kedai tuh dah tuan kedai x mesre alam.manis muke sbg penarik org dtg kdai kite.....

Kak Aidah said...

Kalau akak lah, cukup lah datang sekali je.

Melz said...

@Kak Aidah

problemnyer makanan dia sedap + murah haha . tapi dia buat muka ketat tuh cam kita ada buat salah miahaha

kk said...

haha.samalah kite entry baru pasal kedai makan.cerita je lain,btw cute baby lah even muke ketat serigale,haha

Melz said...

@beautiful_rose

itu la pasai :P penarik untuk customer datang lagi hihi

Melz said...

@kk

hehe cute kan baby tuh ;P hihi merah

Melz said...

@F I T

dah senyum hehe time nak amek order tuh sengeh senyum miahaha

nurain rodze said...

act , muka tu mcm faktap sikit . huhu . apeda ..

Melz said...

@nurain rodze

faktap tuh apa ? huhu dapat ayat baru nie miahaha

sniffa93_aznil4eva said...

ahaha muka nak ketat je baby tu.

aishh.
kot2 org tuh xde gigi tuh..dia pon segan lah ouh. jadik terpaksa lah buat muka ketat didepan uncle melz.

ahaha mengarut dah..

ta tau lah ouh:)

siggplus said...

gua nak kasi dia lubricant, kasi longgar sikit..

lg elok jenama durex

Melz said...

@sniffa93_aznil4eva

muka dia ketat tapi cute tuh ;P hihi

Melz said...

@siggplus

wakakaka kau nie bahaya tol

hisham said...

bro tp kalo muke ketat..kalo sedap n murah aku blasah je mkn kdai die..lntak r die nk wat muke ape pun..jnji aku untung n kyg....hehe

Melz said...

@hisham

hehe tuh betul tapi kalau dah muka ketat. rasa cam kita nei buat salah lak :P miahaha

ieQa sWetLuv said...

x leyh tgk muke gaya gtu rs cm nak gelak kuat2 je hahaha

y@n@ M!B said...

dpd skt ati baek takyah gi dah kedai tu..huhu =)

Nescafe ais said...

Kalau semua servis dah ok, tapi tang tuan kedai buat muka ketat tu, gua rasa elok di bagi servis kuda pada tuan kedai tu. Kahkah.

Tapi gua banyak kali jumpa kedai macam ni. Kita pun kena buat ketat juga. Tengok muka siapa yang lagi ketat.

F I T said...

haha lwn wat muka ketat a..tak pun masuk pakai topeng ka...

unwanted said...

hahaha..
klu muka ketat, ko pun buat la ketat juga..
pastu bila kuar kedai makan tu, ko cakap la.
dah la makan tak sedap (tp dalam hati, sedap seh.).ha3

cikTi said...

rmai org ckp cite nih bes ,.
berbaloi la utk duit tket kann.,.

~kHaiRiNe NaBiLa~ said...

hahahah memek muke tu wat owg ktawe je,,hahaha
aduh baby2 lagi da pndai wat muke ketat..huhu

♥Hernee Nazir♥ said...

byk gak tjumpe kdai2 yg mcm ni..klau akk maybe wat xtau je..next time mls nk dtg lg..klau hubby akk rasenye..si muke ktat tu die sound direct je..hehehehe

IxoR@ said...

kalau ixora, tak akan datang ke kedai tu lagi...

ish, muka macam tak de rezeki...buat apa kita bg dia rezeki....

unwanted said...

tp kan, muka baby tu ketat sangat la...hahahaha

hBz said...

aku pg gigit telinga kanan dye.

Melz. jom memeriahkan forum baru. Blogger Tegar. baru di lepaskan semalam secara rasmi ke tak, entah.haha.. jom2.. ktorang br balik dr genting neh. 1st gath..

chokio_nia said...

hahaha..perlu2..gne skru melz kasi longgar muke die..

kelambuharimau said...

sedap lagi nasi goreng bodo yang mak aku buat kat kampung dari nasi goreng usa tuh

Sharinginfoz said...

lain macam aja muka.. anyway click your twisties

eiy_Da said...

muke ketat kt atas tu xleh blah ok..hakhak,.,.
kalo sumenyer ok..tp muke tuan kedainmyer ketat..pe kata kalo u sound jek..'kalo pompuan, u cakap lah..bulan mengambang ke ek..muke msm jek..kah3..leh?..
kalo lelaki lak u cakap..aiseh...muke cam putus chenta jek bang..hakhak..

pastu antara u yg kn penyepak atau tuan kedai tu yg u sepak..adees.. haha

eiy_Da said...

komen lg skali...neway..blog u semakin kemas n teratur..heheh suke2

cik EPAL said...

memang ketat lagi padat...haha..

kau di kutuk di sini

http://cikepal06.blogspot.com/2009/12/review-blog-blog-hebat-dari-sudut.html

Dak Wan said...

@5216653922269081112.0
Cuba ko buat lawak skit dgn tokay camtu...

Kamu : Tokey! Harga Asam dah turun ke?
Tokei : Erk... Ntah!
Kamu : Habis tu, Tokey muka banyak asam kenapa?

kawie2020 said...

hahahahahaha.. tuan kedai tu x pandai strategi marketing tu.. tapi x leh salahkan dy jugak..kot2 muka dy dah semulajadi camtu... aper kata ko cuba buat jokes ngan dy plak.. kot2 bleh erat lagi silaraturrahim... hehehehehhe... cadangan aku yg kurang bernas jer.. hahahaha

Melz said...

@kawie2020

nak buat jokes tuh.. takut mmg dia tengah ketat jer manjang. abes aku kena basuh pinggan kat belakang nanti :P miahahaha

Melz said...

@ieQa sWetLuv

jangan kuat² nanti nangis baby tuh miahaha

Melz said...

@y@n@ M!B

tapi sedap + murah huhu

Melz said...

@Dak Wan

kah² tiba² tanya asam :P

Melz said...

@hBz

apa link nya? hehe

Melz said...

skru driver leper ke bunga? aaa pilih2

Melz said...

@cik EPAL

erk kene kutuk ke puji tuh :P miahaha

Melz said...

@F I T

haha takleh blah kan ? muka ketat :P hihi

Make Dreams said...

funny picture of baby. i like that picture, could i save that picture on my pc? thank you very much

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo