Mini Gathering

Dec 6, 2009

Disertai oleh : Rakan-rakan blogger
Tarikh : Taktau ( nak feedback dulu)
*mungkin betukar ahad, Terpulang pade feedback*
Mase : 11 pagi @ 12 tgh hari
(Buat mase sekarang, Mungkin bertukar)
Tempat : One utama, K L
Budget : Paling sikit Rm30 , Paling banyak rm50
Pakaian : Pakaian Lengkap. Jangan bogel.
Jemputan : 25 orang yang tercepat sahaja
(Kenape 25? tanye mel, sebab dia yang tetapkan syarat)
Aktiviti : Berkemungkinan bermaen
Bowling, Menonton Wayang, Ataupon
melepak melantak makanan

betul ke map nie ? miahaha hentam je aku ( aku buta kl )

Pfftt mel jadi plagiat ynaa ! hihi padan muke
Oh ya, Pegerusi bagi mini gathering ini adelah ynaa ( padan muka lagi )
Harap maklum.Aku assistant saja dong. I'll be there..!
And tak sabar mahu ketemu semua rakan-rakan.

Aku tatau lagi baper orang boleh join menda nie tapi korang just register je nama kat blog

41 Comments:

♥miszluna™ said...

siap map

♥miszluna™ said...

akhirnye aku 1st..
haha

Melz said...

luna : hahaha map tuh penting . sebab aku pun tatau kat mana nie . nak usha ngan ynaa esok

YnaaOhYnaa said...

PENIPU...!!
MEL LA PEGERUSI..
GRR

Melz said...

ynaa : kan dah kena . sapa suruh kenakan mel miahahaha

hBz said...

12hb ada kes.tak dapat selesaikan

Melz said...

hbz : tujam la kau ada kes maihaha

+*nisa*+ said...

okei...aleen akn join klu aral yg melintang patah mengkuang lalu...*pehal lak??*..

ok ler...nnt aleen try reg kat blog YnaaOhhYnaa..

+*nisa*+ said...

okei...aleen akn join klu aral yg melintang patah mengkuang lalu...*pehal lak??*..

ok ler...nnt aleen try reg kat blog YnaaOhhYnaa..

QQQ said...

aku xpi!

zety said...

nk join tapi ade paper hari tu.ynn pun xdpt la makne nye.

mier@merr said...

:(

phm mksud di atas?? uwaa... nak anjurkan ka area utara lak ahhh...

Aidi-Safuan said...

adoih!saje jer pilih tarikh nih..ade orang kawen time nih!

Melz said...

Tarikh tuh aku buang dulu . nak tengok feedback je . miahahaha

«♪Ruff♪» said...

aku xleh juin..
kena daftar diri dah
huhuhu

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

ades
rugi nye
xleh join lagi
len kali buat lagi yek
xsbr mau kembali ke sane..
hehe

Cik aiNa said...

besar kemungkinan aku tidak boleh menjoinkan diri,,huk3

Solehah said...

nak komen tapi tak joint..

.:Fathiha Zainal:. said...

I wish I can menyebok @ that mini gathering too~~ Huhu..

Ries Lee said...

dekat giler dgn umah aku tu.

fifi said...

oh ternmpk kwsan perumhnku d map e2 ya..dmnsara damai..
huhu..
hurm ble nie??

miSs s!v said...

mel.
OU jauh.
hihih

anwaruddin said...

aku nak join wey, huhu

Lizz said...

selamat bergumbira smuenye.hehehe.

aemyLina™ said...

wah!!!..., best neh..

tp xley join.. huhu..

Melz said...

Bila itu semua kita kelaut dulu . nak tengok baper orang yang boleh pergi maksud aku "dekat ngan tempat tuh" dan betul² nak pergi ke gathering nie

ahaks

Hisham said...

bro date xtau lagi ke??...

Melz said...

Hisham : ada problem teknikal sket . so nak tau dulu sapa yang boleh miahaha

zan-xray said...

peta wat sendiri ke tu hehe..
pe2 pun selamat bergathering,
sokong dari belakang pentas jer.

sueanne said...

Ou..dah dkt dah tue..tp tak conferm lagi..heheh

||| PöJìé PööH ||| said...

Ohhh leh la Pojie join klo x malu..
Hehehe..

chokio_nia said...

25 je??tapelah..kasi can kat org len..huhu

{lumut} said...

date bler?25 je??

kalo ade ksoong aku pg..

kalau da full aku bg ruang kat org lain.hehe

+betterSINGLE+ said...

da full ker???

gtau la ble tarikh yg tepat benar dan .. ha tepat dan benar la!..
hehehe

Melz said...

zan-xray : eh tak lah zan . tuh aku cekau kat abg gugel

+betterSINGLE+ said...

da full ker???

gtau la ble tarikh yg tepat benar dan .. ha tepat dan benar la!..
hehehe

Melz said...

sueanne : tarikh tunggu dulu nak feedback

Melz said...

||| PöJìé PööH || : tarikh belum tahu lagi tuh keh

Melz said...

chokio_nia : haha chokio napa nie ? haha 25 pun tatau yang leh gi ke tak lekluh perancangan baru nie

Melz said...

{lumut} : nanti mel inform lumut k

Melz said...

+betterSINGLE+ : belum tahu lagi nie :) hehe

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo