BlackShot Online!

Dec 25, 2009

Haha Malam² camni aku teringin lak nak main game FPS camnie . Actually aku belum sumbat lagi dalam lappy nie tapi kat dalam Computer game kat Johor sana dah berkurun miahahaha kepada kaki² game kat sana atau sini boleh la usha game nie dari platform Garena Jom layan!

BlackShotOnline

Spec yang korang nak kena ada nie kat bawah
System Requirements
==============
Minimum Specifications
CPU : Pentium 4, 2.0Ghz
RAM : 512 MB
VGA : GeForce FX 5700 / Radeon 9550

Recommended Specifications
CPU : Pentium 4, 3.0Ghz
RAM : 1 GB
VGA : GeForce 6800 / Radeon X550

Official Website:
http://www.blackshotonline.com

4 Comments:

oReNdeViL'89 said...

owh.ak da men game ni gak.syok la gak..kih3
skang x men GG ag ar T______T

black_mel said...

aku tgk ader black2 nie aku dtg la...igt ko panggil aku...rupa2nya tajuk game..nlackshot online...

Pejuang Kesenian Extreme said...

Game ni best...macam cso dan cs juga...cuma cepat boring je la...

unwanted said...

aku kurang sikit la bab game menembak ni.
tp kalau paintball aku suka la..ha3

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo