Quiz Melz 5 Uji TangaN WinneR

Nov 13, 2009

Aku nak ingin mengucapkan ratusan atau ribuan atau jutaan atau trialan kerana mengambil masa untuk menjawab kuiz ini . Walaupun ada yang salah ada yang betul ada yang kelaut . Aku Tersangat2 Apeciet :P muahahaha

Tapi Motif Kuiz ini adalah untuk merapatkan lagi hubungan antara semua blogger , itu motif aku nak korang happy2 dan tak perlulah kita terlalu berkerut dahi kerana membaca entry ajer .

kadang2 Kuiz ini boleh merelaxkan kepala kan ? uhuks yela tuh.. tak macam berbuih plak aku tgk korang jawab.... hahahaha neway once again.. i Love You All ! thnx For Support !

Jawapan Untuk Kuiz Ini adalah

1 melintang : BERDANSA

1 ke bawah: BLOG

2 melintang: CELCOM

Pemenang dan Jawapan yang dijawab

Tempat ke - 1 = 9MP


Tempat ke - 2 = 6MP



Tempat ke - 3 = 3MP


NANA


Tahniah kepada anda yang menang.. dan jangan Segan atau sedih atau pilu..relax..esok masih ada Kuiz... tunggu~~~ i ♥ u All ~~~ don't Give up !! Remember this... " if i lose....at least i tried !"

22 Comments:

kEy said...

erk....sdey~~
jawapan btul tapi kalah suda....huuu~

F I T said...

wah thanks byk2, En. Melz..berjaya gk..nnti nk cuba lagi..

Melz said...

kEy : hahaha actually semua betul :P hahahaha sajer bagi point free tuh ..

p/s : lizaaa grrr soklan anda muahahaha

Melz said...

F I T : ur most welcome F I T.. teruskan lagi.. stay tune for more Quiz !

sha-hir@meng said...

meh aku wat soklan ssh skit nk..haha
tp nnt aku xleh join plak..

|arieza| said...

hahahah jwpn ku betul juga! tp xberjaya sbb lmbt jwb. heheh ape2pun.. keep it up melz! :)

Melz said...

sha-hir@meng : hahaha nanti aku bagi 1 soalan :) agak mencabar la jgak :P

Melz said...

|arieza| : cuba lagi arieza.. i like ur spirit ! :)

sha-hir@meng said...

xsabar nk tggu ni...

Melz said...

sha-hir@meng : sabaq2 :P soon dia akan datang na..hahaha

hBz said...

melz..buat soklan cantik sikit..goram ni..jawapan betul tp lambat..haizz..bg la yg aku sorang je boleh jawab

Melz said...

hBz : hahaha soalan lepas nei mencabar sket ;P muahahaha

paTonG kerTaS said...

tak sempat nak join!
baru abes exam.
huuu

«♪Ruff♪» said...

ngee jawapn aku da betul...
mybe aku lmbt kot...ngeee
hahah

ekin_melah said...

pasni nak join jugak~~~

Melz said...

paTong Kertas : lepas nie ada lagi :) dont worry keh hehehe

Melz said...

Ruff : haha len kali cepat2 na :) belom kuar soklan lagi dah jawab hahaha

Melz said...

ekin_melah : join2 :P jangan x join..rugi kalau x join sebab jawapan dia men hentam pun boleh betol :P

Nazra~ said...

*blur sotong*

Melz said...

nazra : aik bini no 1 dah datang :P hahahaha apa yang blur tuh

cybernetic88 said...

erk aku jwb btol. tp lmbt bukn. hahaha. cis.

Melz said...

acapz : len kali pantas na hahaha dushdush..lepas nie 1 quiz best

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo