Quiz Melz 3 Uji OtaX

Nov 6, 2009

QUIZ CLOSED
Pemenang akan mengutip Points

1st : 9MP
2nd : 6MP
3rd : 3MP

Tips :
1. Tenung lama² soklan yang diberi.
2. Buat muka x bersalah sekiranya ingin menjawab.

Untuk Mendapatkan Soalan.
Sila pergi Ke blog SweetAina.BlogSpot.com

Cara Menjawab
1. Pergi ke Blog SweetAina.BlogSpot.com
2. Lihat atau Baca Soalan yang diberi
3. Jawab di dalam Blog MelRomeo.Blogspot.com

JAWAPAN DI BLOG INI! sekianz
Enjoy :)

kalau boleh click la nuff tuh yer..boleh aku upgrade hadiah lagi :P

19 Comments:

sueanne said...

adehhhhh..xleh nak join kuiz ni...tgh busy giloss ni..kehekhekehe...

next quiz bgtau ye kita tau..
hahaha..

bunga ;D said...

ap ntah x tau la..
sj jerk gatal nk bgi coment hahaha,,
=D

Nine said...

Haa aku tau...

macam lori yang tarik kereta bila rosak kat highway tuh...

kalo kereta eksiden ker..mesti pakai lori tarik tuh..kaler kuning, ada tarik kat belakang...untuk tarik kereta..

hehe

kakngah said...

jwpn dia...

PHUA CHU KANG

larrriikkkkkk!!!!
eerr.. sblm lari aku sempat klik2 cimb ko...

yunaku3 said...

taugeh.. xsedap..yuckkkk

miSs siv said...

mel.
aina punye barang hantaran kut.
yg tajuk entry: adakah ini cukup cantik?
label: engagement.
hihi

-N e Y r A- said...

Sekali lg 0n9 gne f0n,untuk mel. Jawapan dr neyra, Monyet.

nana a.k.a yna said...

eh eh , jwpn nye pisang kot ! hahah :D

~PakKaramu~ said...

Do'akan saya selamat mengerjakan haji

kuyie said...

menatang pe tu ha...adusss...ni xleh berpikir secara waras nih...jenuh aku study entri cik aina.....haiiii kompius den...

dgn muka selamba aku tmbak..itu adelah si peri2/pari2....hahahah~

fahmi said...

Ni jawapan Aku..cari kat google tadi..

Gojes - Dia Bukan Haiwan..Dia Kartun..

||| PöJìé PööH ||| said...

Jawapn dia..
Nurse pakai cap arkitek yang suker main no ekor
Argghh!! Clueless giler this time!

tricksrex said...

tak lain dan x salah lagi, taugeh!

Encik Azizan said...

jawapannye x len x bukan..jen3..

"ayie"..knl ke?hahaha

YobSumO said...

tupai wonderpets

mello said...

wonderpets cik aina

ayip,ayie dan azie

cybernetic88 said...

ok aku xthu jwpn diew smpai skng. hahahaha. adoi la. kene tnggu soalan lain. herm

fahmi said...

Lulu

sumijelly said...

Lepas Membaca Itu Tinggalkanlah Pesanan , Janganlah Kau Menegur Tanpa Sapaan , Janganlah Kau Tinggalkan Tanpa Perkataan , Supaya Diri Penulis Berasa Sedikit Kelegaan

suka arr ayat2 tu.....
terasa sungguh pembaca di hargai....
tumpang lalu jap..!

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo