Quiz Melz 2 Uji Mato Winner

Nov 4, 2009

Pertamanyer.. aku nak ucapkan ratusan atau ribuan atau jutaan atau trialan.. kerana Mengambil Masa untuk menjawab Kuiz ini..walaupun ada yang salah ada yang betul ada yang kelaut jawapannya...muahahaha..Tersangat2 Apeciet :P muahahaha

Tapi Motif Kuiz ini adalah untuk merapatkan lagi Hubungan antara semua blogger.. itu motif..aku nak korang happy2.. dan tak perlulah kita terlalu berkerut dahi kerana membaca entry ajer ..

kadang2 Kuiz ini boleh merelaxkan kepala kan ? uhuks yela tuh.. tak macam berbuih plak aku tgk korang jawab.... hahahaha neway once again.. i Love You All ! thnx For Support !

Jawapan Untuk Kuiz Ini adalah

Controller* XBOX 360
atau
Controller* XBOX

*Control atau controller dikira sama!
itu bermakna hanya keyword ini boleh diguna pakai dan selain daripada itu adalah salah

Pemenang dan Jawapan yang dijawab

Tempat ke - 1 = 8MP


Aku tahu dah jawapan dia..
Xbox punya control.

Tempat ke - 2 = 5MP


aku tauuuu..jawapannye ialah CONTROL XBOX 360..siyes bro..aku penah main game tuh..tp kawan aku punyelah..harap2 betollah..huhuh..ape2 pon jawapannye lg sekali CONTROL XBOX 360...saya kunci lirik ini..

Tempat Ke - 3 = 3MP


Xbox 360 Controller

tahniah kepada anda yang menang.. dan jangan Segan atau sedih atau pilu..relax..esok masih ada Kuiz... tunggu~~~ i ♥ u All ~~~ don't Give up !! Remember this... " if i lose....at least i tried !"

p/s kepada yang menjawab 2x...sila patuh kepada peraturan kuiz ini : PERATURAN

14 Comments:

miSs siv said...

wakaka!
aku tak tau la ape name mende alah tuh.
hahaha
takpe2.
aku takkan give up!
*pss..soalan senang2 sikit la..*

cybernetic88 said...

i lap u to la. so bg la aku mng. hahahaha. cis =P

Melz said...

hahahaha... okeh okeh ! sorry kerana soklan nie agak susah... lepas nie kompem senang... kita main roda impian naa :P

Melz said...

acapz : banyak la ko :P wakkakakaka no Rasuah2 :P

sueanne said...

apo kobondo tue melz..hahahaha
jawapan kite mmg kelaut la nampaknye..ekekekke
takpe2x..nak cube lagi nanti.
hehehe..

aLeen aVriL said...

yeker...org pompuan da sure xtau bnde alah tuh...
tgk mane ade pompuan yg menang pon kan...
haaaiissshhh..melz....diskriminasi nih..hahhaaa..

neway..thniah kepada pemenang...

{lumut} said...

haha...aku suke kuiz neh aku suke....
aku x tau nak state mende tuh ape..
aku jwb ps.=p.


xpe..aku tggu lagi kuiz.
suke melz!
tahniah!

Melz said...

Sue : hahahaha nanti kita main game Sahiba plak..muahhahahaha okeh ? uji minda tuh..

tak pun game ala ala Roda Impian...ka hk ah kah kah kah :P

Relax tenang cool.. tungguuuuuuu :P


Aleen : ala aleen..tuh yunaku3 = pompuan ! kah kah kah...

takpe! nanti join yang lain kah kah

CY3.5 said...

baby,
kasik tempek la gamba penuh.. puas hati org tengok rupa sebenar xbox 360 controller tu.. ngeee..

Melz said...

along : keh..jab..nak publish..nggeeeeeeeeee :D

taz said...

pergh! taz jawab ps controller. lagi sikit je tu. cis. mentang2 la aku bukan kaki game. haha

Melz said...

taz : kah kah :P xda markah kesian na untuk bukan kaki game...bukan soklan mel pun tuh..hahaha tape..nanti soklan Roda Impian ~~

IeYzA said...

alamak dik...aper benda tu??xbox??control peti sejuk ker??kahkahkah...jwpn akak lagi laaa...bukan kelaut lagi...ntah kemana2....

unwanted said...

argh..
salah lagi aku..
bila aku nk betul ni..ha3.
tunggu lepas ni lak la..:)

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo