Quiz Melz 1 Answer And Winner :)

Nov 2, 2009

Pertamanyer.. aku nak ucapkan ratusan atau ribuan atau jutaan atau trialan.. kerana Mengambil Masa untuk menjawab Kuiz ini..walaupun ada yang salah ada yang betul ada yang kelaut jawapannya...muahahaha..Tersangat2 Apeciet :P muahahaha

Tapi Motif Kuiz ini adalah untuk merapatkan lagi Hubungan antara semua blogger.. itu motif..aku nak korang happy2.. dan tak perlulah kita terlalu berkerut dahi kerana membaca entry ajer ..

kadang2 Kuiz ini boleh merelaxkan kepala kan ? uhuks yela tuh.. tak macam berbuih plak aku tgk korang jawab.... hahahaha neway once again.. i Love You All ! thnx For Support !

Jawapan Untuk Kuiz Ini adalah

45

itu bermakna 44 - 45 - 46 adalah pemenang sekiranya tiada yang sama

yeah.. ini lah jawapanya.. dan pemenangnya telah aku perhatikan dan aku quotekan disini...

Tempat ke - 1 = 10MP

dengan jawapannya
45!
*semangat aku tau mel!*


Tempat ke - 2 = 7MP

dengan jawapannya
46 bulat


Tempat Ke - 3 = 5MP

dengan jawapannya
I xtau u terima x jwpn i post td.bpe kali dc ni.tp jwpn i, ada 46 bulatan! :-D


tahniah kepada anda yang menang.. dan jangan Segan atau sedih atau pilu..relax..esok masih ada Kuiz... tunggu~~~ i ♥ u All ~~~ don't Give up !! Remember this... " if i lose....at least i tried !"

30 Comments:

♥ Cik NaD ♥ said...

sedeyh2.... lagi sikit je...

Mr. Cuz said...

wah..mcm mne aku leh nmpak 49 ni..adui..
tang mner aku silap tick ni..nk kne cek blk ni..huhu

yunaku3 said...

ROFL!
hahahahhaha.. bantai pon bley btol.. hebat! +_+

aLeen aVriL said...

waaaa..gilew jauh gn jwapan aku...
aku sempoi jer xkire pon..main goreng jer.....tup2 salah plak...
mang dasar pemalas kan nk kire...

tabik ah kat korg dgn semangat mengire....aku xde thp kesabaran cm korg ade.huhuhu...

thniah pd yg menang...
sekian trima kasih..

Melz said...

Cik Nad :esok ada kuiz lagi :P hahaha tungguuuuu

Mr Cuz : muahaha... mesti ada ko terlebih tick la nie.. :P

Yunaku3 : wah Yuna dan sebenarnya menang :P muahahahaha congrats2

Aleen : xpa aleen.. nanti ada soklan tak yah Kira2 :P hahaha thnx aleen support keh

to all : thnx

kupu-kupu_cinta said...

Mr.Cuz.. hiks... noma pun teka 49..

haih..x puas aty ni.. mel.. bwat kuiz lg.. nak lg.. nak lg...
btw.. congratulation utk sume pemenang...

nana a.k.a yna said...

mel slh kire kot ! hee :D

Melz said...

kupu - kupu : hahahaha okeh ! i'll :P thnx yer join :)

nana : hahaha ekceli..mel nak ingat senang... lepas 4 - 5..muahahaha sebab tuh mel bulatkan 45 ajer :P

YobSumO said...

alamak aku bersengkang mata tak tidur malam mengira tak dapat ape2 point?

Ieda the Rainbow Princess said...

Salam..(Saya memang suka buat comment berbentuk karangan..Jgn marah okey..!)Melz..camane ehh x pening ke duk kira2 bulatan tuh..Kalo saya,dh juling2 biji mata nie..Bestnye tu ada lak yg leh jwb betol..Taniah lah kpd pemenang,ya.. :)

Melz said...

YobSumo : wah..bersengkang mata :D terharunyer :) neway tade extra point >.>

faridLO ™ said...

aiseh..jawapan aku 48..sipi je tuu

imHepPie said...

halamak..bsok da kene gi big kompom xley jwb wuuuu

Aku X-PO said...

haha hmpeh gle, jwpn 45 je..aku bkn main jawab 100 lbh..wakakaka

Melz said...

Ieda : hahaha ada yang men hentam tuh :P muahahaha :P mel buat tuh bulat + kira.. tak susah pun :P hek hek

faridlo : takpe bro.. esok lusa ada lagi..muahahahaha... -3 tuh ;P

i'mheppie : ala..malam2 boleh jawab kan ? :P

aku x-po : wakakka.. berbeza gilew weh.. takpe nanti aku x kuar soklan mencabar nie lagi :D

cybernetic88 said...

cis pnt aku je. skit lagi. hahaha. xpe2. de lagi sok kn. tngok la korng. muahaha

manusia biasa said...

jwpnnye 45...weh MeL aku jwp nie...btul kn??
hahahahha

Melz said...

acapz : yeah esok ada...soklan dari kakak aku :)

manusia biasa : mauhahaha tak aci ! :P

«♪Ruff♪» said...

adeh...aku terlebey kira plak...
wakaka..org rabun lah di katakan

kuyie said...

adeh...sket je lgik...melz cpt2 wat kuiz agi....xpueh hati nih...

taz said...

alah! terlebih satu jek :(

|arieza| said...

hahah xsmpai 100 rupanye.. hahaha susah payah je teka over 100.. sbb igtkn bulatan tu punye la berkecamuk byk la kan.. hahah mata kami sudah juling!

Melz said...

Ruff : hahaha mato den rabun silau :P kehkeh

Kuyie : okeh..jab jab..nak repair Ayat untuk soklan :P

taz : hahaha Taz kene tenung lama2 lenkali na :P

arieza : uish sampai 100 .. hahaha mana datang 55 lagi tuh :P

lizz said...

alah..salah ke?wakakakaka

Cik aiNa said...

haaa..itu la yg aku nak jawab..haha

-N e Y r A- said...

sedikit menjerit depan henpon semalam bila tgk ade nama i di situ. hikhikhik. tak sia2 usaha online dr fon semata2 mahu jawab kuiz. dushh! pengorbanan terbesar utk melz. yeah~ tak sabar tnggu next quiz...


sesungguhnya printer kuh sangat berjasa print bulatan tuh berulang kali, utk saya menconteng2 kira bulatan. :P

miSs siv said...

yeaaa!!
sory2
link blog ko ilang.
hihi

Encik Azizan said...

kes tipu nih..jwpn aku sptotnye btol..aku siap bt eksperimen lg tntg bulatan tuh..hahahaa

zety said...

hey i jwb 46 la...u xnmpk ke..;(
sedih gile ni

Melz said...

lizz : salah la..takkan betul plak..muahahaha... :P

aina : ala aina x jawap pun kan >.>

Neyra : wah..print + kira ? gewd i like ur style ;P

zety : zety mmg awak menjawab 46. tapi N e y r A .. menjawab dahulu sebelum awak.. harap faham kuiz ini hanya ada 3 pemenang.. awak seharusnya pantas menjawab :) tak apa ada lagi kuiz yang menanti .. mungkin ini bukan rezeki awak :)

At least you tried :)

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo