Penerangan Lagi Pasal QuizMelz

Oct 31, 2009

QuizMelz

Sebelum Join.. aku harap korang dah baca PERATURAN semua...

Kepada yang tiada blogger.. Sila gunakan khidmat Google Account

Harus diingatkan hanya 1 JAWAPAN sahaja...Jika Lebih dari satu... aku xkan layan..

Points yang Diberikan untuk 1 soalan...bergantung kepada Kepayahan soalan tersebut..

Hanya 3 Pemenang yang akan mendapat Points :)

1 Soalan Akan Diberi Setiap Hari...

Aku gunakan Khidmat Approve Comment...So korang jangan Risau pasal "jawapan i dia tiru" "kenapa jawapan i sama ngan dia? " bla bla :P

Contoh :
Soklan Senang ~
1st jawapan betul dan cepat akan mendapat 8PT
2nd jawapan betul dan cepat akan mendapat 5PT
3rd Jawapan betul dan cepat akan mendapat 3PT

Untuk soklan Susah ~
1st Jawapan betul dan cepat akan mendapat 10PT
2nd Jawapan betul dan cepat akan mendapat 7PT
3rd Jawapan betul dan cepat akan mendapat 5PT

Korang harus Mengumpul Pointz2 untuk mendapatkan hadiah2 :)

Ramai bertanya...............RULES no 9

Rules No 9..Bermaksud seperti dibawah..
Untuk Soalan Link Ke Blog Lain yang akan aku buat di Apapaje.blogspot.com

Ia akan berjalan seperti ~~
Aku akan buat satu entry yang berbunyi....

Soalan Seterusnya untuk QuizMelz...
Sila dapatkan Soalan Di blog Apapaje.Blogspot.com
Dan Jawap Di dalam Ruangan Comment MelRomeo.Blogspot.com

Apapaje.blogspot.com akan membuat satu soalan Dan Jawapannya akan Diberikan kepada aku..

Korang perlu pergi ke blog Apapaje.blogspot.com untuk Mendapatkan Soalan.. Dan Memberi jawapan di dalam Ruangan Comment MelRomeo.blogspot.com untuk aku teliti setiap jawapan..

Aku harap korang Faham Cara Kuiz Ini Berjalan :)
MelWhisper : aku ingin merapatkan lagi hubungan BLOGGER semua :)
Melz

13 Comments:

miSs siv said...

kire nye kalo nak jawab kat blog ko tuh, kat ruangan komen entry yg pasal kuiz kat blog ape2aje eh?
ehh paham x ayat aku tuh?
hik3

Melz said...

Miss Siv : baca Soalan dari Apa2aje.. dan jawap di Blog MelRomeo.blogspot.com..

sebab takkan aku nak tulis soalan yang dia nak bagi..hahaha

step
1. Baca Soalan di blog apa2aje..
2. Jawap di Blog Melromeo

Jawapan Aku yang Judge.. paham ?

..::..ein..::.. said...

melz....
sumpah ein x phm..adeeiii..maklum lerr..org x pndai BM n x pndai nak baca..ni yg lmbt pick up...tp xpe la..nnt ein try juga

Melz said...

Ein : takpe..nanti mel guide time Soalan Link Ke Blog Lain

miSs siv said...

aaa..
pagi ni start?
kul bape?
nak set alarm.
hahah

Melz said...

miss : start 12 - 1ptg camtuh..tgk mata nie :P hahahaha

cybernetic88 said...

huh nk start dah ye???. wah teruja. haha

DzuLagiL said...

salam,
erm...
aiseh, bro...
ada kelas ar plak tgh hari nie...
lps zohor x leh ker?

Farhah Zaidah said...

owh ..cmtu ye..pning gak r..lmbt tol impuls nk smpai ke otak ni...

sueanne said...

salam melz..
kite pun nak join gak..hahah..
wlaupun agak blur2x sikit..tapi nak join gak la..hehehe

Melz said...

acapz : dah start tuh :P mauhahahaha


Dzulagil : arround 12PM ke atas bro :S


farhah : hahaa takpe..farhah just jawab ajer okeh! :) muahaha

sueanne : Join²..relax jangan blur² hahaha

Encik Azizan said...

aku pon pening suda.haha

chokio_nia said...

adeh melz..penin2..haha..tape la..aku jadi pemerhati saja..

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo