Imsonia + Lapar = Combohore

Nov 1, 2009

Walaupun BLog nie tgh ada Quiz².. tapi blog ini masih ada port untuk aku pacak entry :)

Pesli ari ni aku rasa sangat ngantok yang teramat sangat... yang boleh bikin aku telan pil tido 20 bijik dengan muka takleh blah..Semalam Overnite gerak CC .. dalam pala lutut fikir main 6 jam sudah..ada package..cadangnya nak main game + blogging muahuaha..kire dalam 6 jam tuh dari pukul 10pm sampai la 4pagi nak gerak balik rumah la kan? uhuks..yela tuh.. last² bang tambah 3 jam..bosan plak...

Tuptup aku main 9 Jam.. Nonstop..balik rumah tgk dah cam siang..singgah 7e jab beli maggie.. buat alas perut..boleh ? huahuahua.. aku tgk berader casher tuh muka sangap nak tidoq ajer..aku kasi sedas kat kepala dia baru tau ... huahua...

Neway Lepak kat rumah lepas makan...mata xleh pejam...weh apakah ? sebab xleh pejam..aku layan internet lagi..layan punya layan..aku set jam 12tgh hari aku kene bangun..yele nak posting soklan...hahaha... So kirenya aku tiduq ari nie dari kol 9.30pagi - 12 tgh hari... uhuks.. mata pedih >.> ....korang tgk..kuasa blogging camna ? huahuahua....

Petang hujan lebat yang amat... perut lapaq lagi.. nak kuaq beli makan apakan lagi ? adess malas gilew hari ahad nie...Aku terus roger Mekdi.. perbualan ngan Awek cun..sore dia lembut ajer.. tapi aku panas last² dia cakap.. "Harap maaf encik , keadaan cuaca x mengizinkan untuk pihak kami menghantar " APAKAH??? perut aku sapa nak izinkan ? nak jer aku cakap "ada aku kesah?"

K lah... nak gerak beli KepCi.. ari nie no mood to Mekdi :|

15 Comments:

Mr. Cuz said...

mantap bro..haha..aku rse hari aku tdo pling lene sebab blk kg..haha tnpe ganguan tenet sbb xde..mmg sdap tdo..
cian ko bro..xpe2 hsilnya nnt pasti meliurkan..hehe

aLeen aVriL said...

huhuuhuh...gilew ah mel...lame gilew duk depan pc...
huhuhu...

so mlm nih nk tido ka xmo tido...?

Melz said...

Mr.Cuz : hahaha xda hal kot.. aku kalau sabtu / jumaat / mata aku jadi 24jam x leh tutup :P


aleen : hahaha tuh kire xdahal lagi tuh aleen.. kalau ada abg mel.. komfirm terus cakap ngan tokey tuh.. 12jam ~

Encik Azizan said...

ko layan awek indon ke mlm td bro?haha

Mr. Cuz said...

haha..mmg blogger tegar la ko ni...ym aku xleh nk on..meebo pn xleh nk pkai..
ko de tempat lain yg leh on ym??

Melz said...

Encik azizan : kah kah kah :D awek indon pun xnak ngan aku weh..bukan laku pun aku nie >.> bapak ah kutuk diri yang melampau muahahahaha


Mr Cuz : weh aku belom cukup syarat untuk tegar dehhh.. muahahaha

Ko try Via Mail.yahoo.com

kat situ boleh ym jgak sekarang

cybernetic88 said...

haha. apkh yg ko wt smpai xtdo. tngok 3gp ke. hahaha. adoi la. =P

Encik Azizan said...

ahaha..taw xpe..nasib sdr diri..klu x aku nk siram air klu x sdr..hahaha..mlm ni smpai sbh lg ke bro?haha

Melz said...

acapz : banyak la ko 3gp..muahahaha :P ROFLMAO

encik azizan : X la.. ari nie tiduq awal lew..mati aku kalau buat ari2 hahahahaha

hasni said...

huhu
dasyat gila xtidu malam
newey
macd lagi cedap dr kepci

chokio_nia said...

haha..sian gle..makan la kedai mamak ke..ok sket kot...tak elok fasfud ne...haha..tapi ske gak mkn mekdi..lol

Melz said...

hasni : hahaha nak wat cane..dorang x leh anto >.< tepakse makan kepci

chokio : Owh..no no no.. say no to Mamaks.. hahaha faham2 na :D

siggplus said...

haha kesian..

gua dulu pernah blogging + dota 18 jam direct..haaa dahsyat tak?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

teringat time blaja kolej dulu...bab ngadap pc sampai pagi mmg jadi kebiasaan..huhuhu ingatkan mel kyg dengar sore awek cun mekdi tu...muahahahah

ViLdA FiDa said...

kepci...kepci...adoaiiiiiii..lapo wehhh

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo