Hell-O JayBee

Nov 6, 2009

JOHOR

Hello JB..gua kat rumah nie...sapa orang jb meh la ajak gua kuar..gua bosan nie..kah kah kah...Hello..aaa gua dah balik nie...Balik Johor duhhh... aaa yela..Kat Rumah la takkan kat pasar plak rumah gua..hahaha

Cam bese gua bosan first² sebab hujan..kalau gua bukak internet.. kompem router gua blow kene petir.. Gua sayang router Belking Gua nie..dah berjasa baper tahun dah.. kah kah kah...Gua relax.. gua layan lagu kat Nset gua..sampai gua tidoq..

Lepas gua bangun..ujan dah reda.. gua suka.. petir pun dah xda..lagi gua suka.. gua on switch..gua layan internet..first gua bukak Nuffnang.. gua nak tgk duit gua..hahaha second gua bukak blog gua..gua nak tgk baper ramai dah jawab..hahaha best² ramai jawab..thnx weh support gua :P

Pastu gua bukak Youtube..gua layan lagu Caprice - Fantasy Girl nie pun sebab abg gua layan..gua boleh terjebak..Best sangat lagu nie..gua support la dan gua layan la sebab orang malaysianyer singer :P keh keh keh...kalau lu nak layan.. lu click..lu jangan wat muka malu kat sini na... yang gua tau Caprice nie ada facebook.. tak silap gua la.. Ariz Ramli tak silap gua ( Gua Layan SEO ) kah kah kah :P

So gua apa lagi..menghabiskan masa gua dengan Game² yang sememangnyer buatkan masa depan gua gelap seketika.. hahaha gua kalau balik rumah dah jadi cam apa..Tabiat gua Makan tidoq On9 makan On9 on9 On9 sampai ke subuh..apa yang gua tekan.. apa yang gua main.. gua pun tatau.. mata gua sangap.. tak tidoq cam gampang dah mata nie..kah kah kah kah..atas kusi pun boleh lentoq.. ko bayangkan.. boleh bayangkan x ? kalau x leh kau imagine plak.. hahaha

Gua balik KL Sok Ahad.. lu tunggu KL gua datang...calo gua yang sanggap kebohsanan..Entry gua yang bersahaja dan santai..lu nak baca..teruskan na :P gua xdahal kah kah kah

Click nuff gua .. bagi gua jadi kaya na :P

14 Comments:

Mr. Cuz said...

blk jge anak johor ni yer..haha
aku pn bosan gk ni melz..haha

Melz said...

mr.cuz haha kene balik :P

aNiSa hANg tUaH said...

oh.
org jb rupenye.
jom ah
jenjalan kat jusco tebrau!
huhu

tgu aku balik jb raye haji nih
:P

green said...

x blek lagi..
kena jmpe lec la plak..

Melz said...

anisa : wah jauh jgak tuh.. mel area tmn u - skudai...

tuh kat area taman daya kan

green : elek green soklusa balik la tuh hahaha

aNiSa hANg tUaH said...

Oho..kite lak kat johor jaye,
hihi

Melz said...

anisa : haha sekarang kat JJ lagi ker ? nanti la ada mase mel go Jusco tebrau..hahah roger2 :P

my name is Ain said...

jom2..ain pn kt JB.. haha

chokio_nia said...

alah..takde kat johor la plak..huuu

hurmmm..busy sket ah...taleh join kuiz..sob2..

Melz said...

Ain : JB kat area mana tuh ?

cik ian@aH Lian~ said...

perghhhh johor sakan neh.
sama2...

Melz said...

cik ain : hahaha jumpa ibu tersayang dan keluarga mesti mau sakan na

chokio_nia said...

ahaha..senai ah..=)

Melz said...

chokio : hahaha boleh la ko jemput aku kat airport sana :P

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo