Genap 3 Bulan BlogginG

Nov 13, 2009

Alhamdullilah Syukur ,

21 November 2009 ini genaplah aku berblogging selama 3 Bulan ! Terima kasih kepada yang menyokong blog ini dari 21 Ogos 2009 :) Sesungguhnya dalam 3 Bulan ini , banyak yang telah aku harungi dan banyak yang telah aku tempuhi . Banyak cerita yang telah aku huraikan dan banyak cerita yang telah aku baca .

Aku hanya mampu tersenyum dan berasa sesuatu dengan apa yang telah aku buat selama . Namun aku akan terus berusaha untuk mencapai matlamat blogging aku kerana aku tahu yang blog ini adalah blog personal ! Tiada apa yang menarik tentang diri aku dan tiada apa yang menarik tentang apa yang aku ingin sampaikan. Namun Kau semua menerima baik hasil nukilan aku dari 1 entry ke 1 entry ! Aku berterima kasih kepada kau semua.


Ini yang aku mampu dan aku akan terus berusaha lagi
Terima kasih kepada korang yang menyokong blog ini !

Harus diingatkan tanpa pembaca apalah blog ini , tanpa visitor kemanalah blog ini boleh pergi . tanpa kau semua aku tak berdaya menulis . Terima kasih kepada semua yang menyokong blog

MelRomeo.Blogspot.Com !

Tujuan aku menulis ini bukanlah kerana apa. tapi kerana aku ingin berkongsi yang sekiranya aku boleh , maka kau semua juga boleh ! Aku masih baru dalam dunia blogging personal dan aku tahu masih ramai yang ingin memulakan suatu blog tapi keingginannya terbantut akibat perasaan negatif yang melanda diri . Buang perasaan itu dan majulah kita bersama untuk mencapai apa kehendak kita .

Mungkin kau semua pernah dengar , "Orang ada blog , kita pun nak ada blog" yea semua orang boleh berblogging walaupun kau cakap aku tiada idea dalam hidup aku simple dan tiada apa yang aku boleh olahkan . Berhenti disitu dan berfikir yang kau boleh menceritakan sesuatu perkara yang luar jangkaannya ! Dan kau juga boleh mengolah suatu cerita menjadi 1 cerita yang menarik !

41 Comments:

atiQah adNan said...

saya suke menulis sebab tu wujudkan laman blog.. ape pun mmg berbaloi-baloi... wah teruskan blogging yaa.. bukan senang wo nak pikat hati orang nak baca belog kitaa..apepun awk berjayaa... hehe~

Melz said...

atiQah adNan : Ku masih belom berjaya :D tapi perlukan lagi sokongan dari semua yang lain.. aku masih kerdil dibawah yang perlu dipimpin kembali untuk ke atas :)

yeap bukan senang nak pikat hati seseorang untuk suka terhadap apa yang kita tulis..kerana dari mata turun ke mulut dan akhirnya turun ke hati.. sekiranya ia boleh diterima..ia akan diterima dengan hati yang terbuka :)

hBz said...

melz, salute lu la..-perfect!

MsAnisSyahirah said...

3 bulan ke?
tengok cam dah 3 tahun blogging..

hihi..

alhamdulillah, teruskan berblogging lagi ya..

naz said...

congrats dude. kipidap!

Melz said...

Hbz : Thnx weh..kau selalu bagi aku semangat ! thnx gilew aku cakap sama kau :) wakakaka.. Jom la Ym..aku guide slow²

Melz said...

MsAnis : yeap masih 3 bulan untuk blog ini :) thnx yea anis coz support this blog :) appreciate that ! seriously

Melz said...

Naz : thnx Naz.. :) hehe akan ku kipidap.. <-- cute la.. i lioke

Cik aiNa said...

tiru la macam sayee..ahhaaa.
bole x melz aku nak poyo kat sini jap.
aku dah amalkan petua ko tu..teramat la mujarab oke

Melz said...

Cik Aina : apa plak x boleh :) sebarkan jer aina apa yang telah aku bagitau kepada kau..jangan simpan na..aku x kesah..benda baik sebarkan..kau dapat benda baik jgak.. :) teruskan berblogging..

Thumbs up kepada kau yang gigih.. aku suka !

||| PöJìé PööH ||| said...

Wahhh!!
Tahniah Melz..
Walaupun kamu baru 3bulan, namun pengalaman kamu dan usaha kamu untuk berkongsi amat aku kagumi :)

Melz said...

Pojie : thnx Pojie ! aku harap apa yang aku bagi via conference tuh semua dapat kau semua manfaatkan dan dapat kau gunakan untuk memajukan diri dalam dunia blogging..aku memberi kerana pengalaman..tanpa pengalaman tiada apa untuk kita bicara !

BuLaN iTu aKu said...

haapy anivesari/... ehehehehehhehe
salam perkenalan

Melz said...

Bulan itu Aku : belum lagi ..hahaha belum cukup setahun kah kah :P baru 3bulan :P kerdil lagi

neway salam kenal :) nice to know you

HaSue said...

tahniah mel.baru 3 bulan dah ramai pengunjung..nanti kalo ada nk tanya lg refer blog mel jek..hehe.tq ye

Melz said...

HaSue : thnx hasue atas ucapan itu :) neway tanpa visitor ..siapalah blog ini :) okeh akan sentiasa boleh direfer :P

«♪Ruff♪» said...

dasat la lu bro...bru 3 bln..lu nye rank tinggi tuh...

ku wat blog sbb member ajak2...alhamdulillah da setahun lebey..walaupn on off jerk..ngeee

mello said...

tahniah2! sama-sama la kita majukan diri di alam blogging..

aku cuba ntuk mengolah komen ni ntuk jd satu komen yg menarik tp mcm tak berjaya je..hahaha

azizan4444 said...

wow! tu je aku ley ckp.haha

Melz said...

Ruff : aku buat blog sebab teringin nak menaip..tangan aku tak henti suka sangat menaip lirik bila dengar lagu.. sebab tuh aku mula berblogging "personal" neway tanpa korang sapalah blog nie ruff oit :P

Melz said...

Mello : sokey Mello , Cukup setakat ia adalah sebuah comment.. cukup sudah aku merasai kepuasan.. walaupun ia serangkap kata :) aku anggap ia ikhlas dari mu..eceh.. hahaha

neway thnx weh support blog nie.. yeap teruskan berblogging :)

Melz said...

azizan : kau punya pun apa kurangnya zan..hahaha

.:Fathiha Zainal:. said...

Waaa.. Tahniah mel! Keep it up! Even masih baru, kejayaan anda mengagumkan! Dengki ni.. =p
Peace!

Melz said...

Fathiha Zainal : thnx :P

neway jangan dengki ku :P ku tak sanggup hahahaha

Noorlaila Mohamed Nor said...

3 bulan?
sungguh?
tapi kau dah cukup femes okeh!

Melz said...

Noorlaila : Aku x kejar femes..aku x kejar follower ..aku kejar pengetahuan dan kawan ! hehehe

chokio_nia said...

wah..br 3 bulan??ingat da 3 taun..huhu

Melz said...

Chokio : 3 bulan la yunk :) hahaha jauh lagi nak merangkak 3 tahun tuh.. :P ada lagi 33Bulan lagi :P muahhaha

chokio_nia said...

haha..struggle kre 33 bulan lagi..wah2..yunk ke??haha..kang kenepelangkung ngan awek ko ne..haha

Melz said...

Chokio : hahaha.. aku mana ada awek..masih singgle minggle. pringgles ahahaha hidup aku bebas ~

ekin_melah said...

tahniah2 baru 3 bulan dh maju mcm skrg :)

Melz said...

ekin_melah : Alhamdulillah Ekin :) ada sedikit tips akan dikongsi kan nanti

ween said...

masyuk visitors kau ;)

baru 3 bln byk gini? thums up!

Melz said...

ween : yeap 3 bulan :) Thnx ween..mel akan usaha lagi insyaAllah :)

need tips ? roger ym :)

sukiminna said...

wa..baru 3 bulan blogging trafik sehari da capai > 600 unik hebat la ko bro..neway blog ko mmg best.

Melz said...

SUkiminna ; thnx suki :) hehe mel gunakan sedikit tips :D nanti mel bagi lagi wokeh

wniizzati said...

best post ni..
org ad blog, kita pun nk ada blog.. maklumla dunia IT skrang ni.. bkn sj berblog tapi boleh buat duit, buat bisness. betul x?
ada traffic, ada readers, ada communication, ada untung.

ZahirZ™ said...

Tahniah Melz
moga terus diberi petunjuk dan hidayah...
ko memamg blogger timuran...
penuh adat,adab dan kesopanan...
keep going Melz=)

Aidi-Safuan said...

wateheck sehari ada 600 lebey visitor?!!!
aku sehari ada 100 lebey jer.sob2..

aried said...

tahniah Melz.. hebat giler ko.. leh jadi aku punye sifu ye..hehehe.. truja tgok ko ni...

F U N F A B U L O S I T Y said...

go!go!chaiyokk2! ;D

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo