Mel Addict Already !

Oct 14, 2009

Pantuns yang agak melantuns :

Hadap komter dari pagi ke malam ,
Hadap komter sampai mata jadi lebam ,
Game Mafia Wars aku x paham cam haram ,
Tapi boss aku ajaq aku teruih paham .

Yes ! aku dah ketagih mafia wars...ah sudah sebab apa? sebab BOSS aku ajak..wakaka.. first² aku dah try usha Game nie..tapi satu apa aku tak paham.. sebab banyak sangat Tab dia... tapi itu dulu ... la nie

Melz Addict kepada Mafia Wars..WTFishMan


yang aku bertambah xleh bla... ada mat salleh yang selekeh ini boleh menambahkan keADDICTtan aku terhadap game nie dengan mengajaq aku... ada sedikit perbualan.. huahua



wakakak tak macam aku melayan jer mamat tuh kan :) huahuahua... mamat ? cam awek je ada emma :P uhuks ...

Neway aku dah level 14 tau ! huahua baru men dah level 14.. ntah senang kot.. weh jangan gelabah cakap "baru level 14 dah kerek " apa aku kesah.. aku baru main.. aku kesah apa..wakaka neway nie SS aku hambek !


Berita dari Blogger ,
Melz - Moscow

18 Comments:

~@k1 is @utuMn!~ said...

aik!
bos ajk men game ea~
byk bgs!
abs laa...
on fb 24 jam kmO pasni!
heheheh

aLeen aVriL said...

boss baik giler kentang klu ajak sx main game...

asl boss aku xde baik cengitu..opppsss tkutuk suda...

hahahaa..
aku xreti 1 haper pon gn mafia wars ker..farm ape nth kat fb tuh pon aku xreti...
huhuhu.....

Melz ajor sikit...
kater 'serahkan pd yg pakar'
hahahaa

+akufobia+ said...

aa.ku belum ada kan masa ku untuk main.

shal said...

woouu..
tringat plak aku ngn mafia war aku tuh...
lma x jenguk.. dah bkasam kot.. ^^

YanTzYanTtiE said...

saya addict kat street racing, mafia wars n farmville...pekebun tegar =p

siggplus said...

gua dlu main, tp sejak dh terer ni dh malas dah..bila lawan je mesti lawan aku tu mati..haha

Melz said...

Aki : wakaka xda la 24 jam ;) huahuahuaa bahaya kalau dah terlampau addict nie :) huahu

Melz said...

Aleen : uish..mel pun masih separa belajaq lagi nie...dak reti sangat..men tekan² jak..hahaha

Melz said...

asyraf : cari mase untuk main ;) hahaha

Melz said...

shal : weh main la balik weh..hahaha kite jadi geng... huahua jangan biarkan jak..rugi na :P

Melz said...

yan : wah yan meh² ite geng...hahaha :) boleh ? mel ada kebun jgak..baru lebel 10 ;) huahua masih belum tegar sebab asyik kene curik :(

Melz said...

siggplus : wakaka bongkak sia = lawan mati.. wakkaakaka dush² ko.. jomla men balik.. kite geng..kasi mati semua orang. . huahuahua

YanTzYanTtiE said...

owh..yekew? alah kitew pun baru lev 11..huhu..eh...jom jom jadi family mafia i n jom jadi neighbours I dlm farmville n jom jadi crew i dlm street racing...wahhhh gitewwww...
jom jom jom..kite men game mukabuku ni =p

miss hirose said...

sme la ngn bf su,,
da giler men mende ni..
men gne fb su plak tu
sb fb die xrmi org..kakakaka

Melz said...

yan : bukan farmville .. haha mel men barn buddy.. street racing belum sentuh lagi..hahaha okeh nanti i cari u kat dalam MukaBUku itu :)

YanTzYanTtiE said...

hhuhuhuh..kewllll...cari i oke...leh bergaming di muke buku...
owh barnbuddy.oke lah tu..perkebun tegar jugak tu... =p

adeQ faRra said...

huhu...agk ktinggalan nk juin bce blog nih....tp jgn jelez farra da level 54....hihi....mmg addict coz bkak mata jer da on.....tp yg tbaru MAFIA RESURRECTION,tu farra x reti....coz lg memeningkan....smpai skg level 2 jer....hihihi

Melz said...

Farra : takpe ketinggalan camna pun..mel still boleh baca comment² :D haha...Pergh 54.. dah otai nie ;P ..uit ada Mafia resurrection ke? dalam pesbuk jgak ke?

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo