Kawan Oh Sahabat

Oct 5, 2009

Kawan dan Sahabat...yeap entri kali nie semuanyer pasal kawan.. kawan nie ada orang cakap ibarat biskut..tapi x semua biskut itu sedap..kadang² dah expired..kadang² sedap..kadang² rase nak muntah kalau dimakan..

Dalam dunia xda kawan apa akan jadi? uhuks...dunia mesti x ceria ;).. tapi kawan akan ilang kalau kawan itu ada aweks/pakwes dan kalau kawan itu jenis lupa daratan :0

kawan dan sahabat.. apa bezanyer? bagi aku ada bezanyer..tapi bagi korang ? uhuks ..dari segi persepsi Huruf yang digunakan untuk menjadikan satu perkataan..terlalu berbeza..kan?
tapi pada maknanyer..

Sahabat : sahabat baik atau sahabat rapat korang.. yang terlalu ambik berat pasal korang..kirenyer orang yang paling dekat ngan korang..semua pasal korang ..sahabat tuh mesti tau..dan sahabat tuh takkan burukkan korang serta takkan tikam korang..

Kawan : kawan ada macam² kawan makan kawan . kawan tikam kawan.. kawan minum kawan ada? uhuks tapi bagi aku kawan ramai tapi yang ikhlasnyer cume 1/4 dari semua yang dikawan..

Aku ada kawan..yeap..aku juga ada sahabat.. Perempuan dan Lelaki.. sebab dorang la kadang² buat aku ada perasaan yg macam²...hehe : Berikut gambar² aku ngan member aku..Sharing is Caring Huh :)

Kawan² Real Life Ku .. walaupun ramai lagi..uhuks






MelWhisper : Dari situ Mel Teringat akan satu Ayat yang sering didengar ...Kawan biar Beriban, Berchenta biar 1.. ahaks... dan mel juge terfikir :

Kenal > Benci > Kawan > Cinta > Tunang > Kahwin

17 Comments:

CikYana(",) said...

yana de kawan
yana de sahabat

dorang yg ceriakan hari2 yana
huhuhu

tp de gk kawan yg away cmtu je
pas dorg de awek or pakwe..

ZARA 札拉 said...

hehehe~

hidup memang ceria sentiasa~
bahkan banyak membawa bahagia dengan telatah mereka~

siggplus said...

tu belum masuk cerita pasal hilang kawan sebab masuk MLM..heh

+akufobia+ said...

macammacam ada.kawan semua.

aLeen aVriL said...

macam2 ler melz nih..
kawan gn melz msti syok kan..ari2 melz bt org ketawa...
bace blog melz pon da ketawa skan..
nikn plak klu bkawan real punyer..
btmbah bdekah2 ler hilai tawanya..

btoi x melz??
msti kwn2 melz slalu ckp cm nih klu melz duk bborak gn dorg..

"ko nih suke melawak ler melz,,aku ckp seyes nih..ko memain lak..seyes sikit ler"

eh ade ker dorg cko cm tuh??

Melz said...

cik yana : btol tuh..haha mel dulu ada sekali teraway.. :P lalala tapi terus berkabung duk rapat ngan kawan balik..uhuks

Melz said...

Zara : betul tuh..hehe telatah dorang + lawak dorang yang x leh blah buatkan ase appy jer ;)

Melz said...

Siggplus : wakakak say no to MLM :P

Melz said...

akufobia : tersilap pilih kawan naya :P

Melz said...

Aleen : hehe ekceli mel yang banyak berdekah berguling² dengar lawak dari dorang.. yela instant humor :D mana x berguling..

LuVidA^^ said...

kem salam kwn2...pix las skali sensored ouh..
=p

Melz said...

Luvida : hek² tak tersensored den :) tuh baru pas mandi kat batu layar..best gilew hek²

Afifee said...

uish..nasib xruntuh troli tu yea :D

Melz said...

afifee : troly tuh khas dibuat untuk begitu..hahaha dibuat dari titanium uhuks..(sillydah)

cybernetic88 said...

Kenal > Benci > Kawan > Cinta > Tunang > Kahwin. haha. aku setuju sngt yg ni. hehe =P

Melz said...

cybernetic88 : hehe ko setuju..bagus aku pun setuju! huahua

Lady Nass said...

i have kawan,
i have sahabat,
but i prefer sahabat than kawan,
becoz i do need them in my life.

kawan datang dan pergi,
sahabat setia menanti.

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo