Derita Merindu Aku Suka !

Oct 24, 2009

Hari ini hari sabtu ,
otak ku tetibe buntu ,
bila nampak awek ayu ,
dengan tetibe aku terkedu ,
Otak yang buntu jadi lepu ,
Aku tau awek tuh control ayu ,
Dia pandang aku tersimpul malu,

Stop Stop Stop dem u !!
Aku tamao berpuisi laaaa hahahahaha...

Aku nak Story pasal apa aku pun tak tau ,
Tapikan aku sedang ketagih mendengar lagu ,
Nama lagu tuh tajuknya Derita Merindu ,
Aku xleh blah sebb aku dengar sungguh sayu ..
Aku dapat tau pun dari YnaaOhYnaa yuhhuuuu :)

Derita Merindu - Ahli Fiqir

Aku suka Semua Kosa kata yang dorang pakai..
Smart weh... aku SASPEK korang la Ahli Fiqir :P
So aku nak korang layanz sekali dua ngan aku ..

8 Comments:

julietANNA said...

haha loveee this song tu!
best sangat kan?suka nyanyi dgn kawan2.
if skali dgr taktau pn ahlifiqir punya lagu sbb music totally differ ngan lagu dorg yg sebelum2 ni.

eiy-Da said...

hahah..
eeeeuuuuuu...

Samaira said...

fuyooo tajuk cam besh hehe
nk try dgr arr lagu tu ehehe

chokio_nia said...

kate tanak berpuisi dah
tapi ending ayat sume urup same lah..
puisi ko bagus bah..
jadi teruskan ah..

perghh..aku plak terikot ko dah..haha

siggplus said...

cit cakap tak serupa bikin

buat aku naik runsin

aku rasa nak p kencin

tahan lama sampai pencen

ha ni versi kedah

sI tEDI said...

x pernah dengar lagu ni. tertinggalnya aku

♥SYAFIQAH ♥ said...

t nak try dgr gakla...huhu

YanTzYanTtiE said...

hahahha...mcm2 awak ni melz =p
lagu ahli fikir mmg best...i suspeck derang gaks =)

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo