Contest AreKoobest.blogspot.com

Oct 6, 2009

AKU SEKADAR MENYERTAI CONTEST boolatBOOLAT

Aku ngan Kawan² telah Seboolat Suara untuk masuk contest ini..berikut adalah keboolatan kami yang fail duk pikat awek² dia super maket sebab kami x maket !..





Hijau muda itu Kawan ku naim , badannya boolat cakap cina pelat pernah sesat kat selat melaka sebab beli spek boolat..mempunyai janggut yang lebat serta dagu yang boolat...selain itu juga , beliau mempunyai jambul yang boolat sekiranyer disetting seboolat²nya

Hijau pekat itu aku Melz , aku ada tahi lalat yang boolat di tangan kiri yang semakin memboolat kecilnyer...aku juga mempunyai muka ara² boolat serta lesung pipit di kiri yang boolat tapi kecik dan suka sakat boolat( bulat Naim)..aku juga mempunyai bola yang boolat di rumah!

Kuning itu Alan , ada BCG boolat sebesar Bulan purnama yang semakin boolat membesar (walaupun bulat besaq mana pun,dia tetap bCg tau!) hek² , citer² nak menjadi macam Dato' Lat dan suka makan salad yang kelat dan pandai bermain alat musik..

Maroon/merah itu Kecik suka jgak buat muka ketat sampai memboolat² mulutnyer..dia juge mempunyai mata yang boolat berwarna hitam pekat..dia mempunyai jam Casio yang boolat sejak aku kenal dia :)

Begitulah citer aku dan sahabat²ku serta boolat²an yang kami ada! sekian - Kami nak buat boolatan semasa mengambil gambar , tapi tak sempat akibat Seorang kawan kami yang mengambil gambar menggunakan Handset boolatnyer telah kehabisan battery..

MelWhisper : Sekian dari akuMelz yang x berapa boolat..Kami bukan sepupu SparePart .. tapi kami sahabat!

p/s kalau dapat gundam tuh.. aku nak ubah dia jadi boolat! hek²

27 Comments:

K~UN said...

haha..omoshirokatta!
tapi kan...kan...nak gbr couple la bro~
nvr mind la..boleh diterima sbg contestant jugak=)

zan-xray said...

ye ye.. setuju orang kat atas aku ni.
(tak jadi nak buat komen pjg kira tak sampai tahap karangan spm.)

misz benida said...

mcm sunuk je cntest tu??
dpt hdiah x??
aku mmg suke hdiah2 nih..
haha

~ceRRy beRRy~ said...

ahahaha...
lawak la kamo ni melz!
muke kamo bolat ke?
daku tgk bujur cam bola ragbi jer...
ngeh3...

Melz said...

K~UN : Aku xda awek..wakakakak tuh yang aku sedih tuh..wakaka
boleh isi borang sapa nak..lalala

Melz said...

zan : wakakakaka tuh nak bikin esay..berbuih dah trangan nie..hahahaha

Melz said...

misz benida : best gila tgk akt www.arekoobest.blogspot.com hehehe dapat awek jepun kalau menang untuk pompuan..dapat robotCom kalau laki menang..hehe

Melz said...

Ifa : wakakaka.. bola rakbi plak.. huahua...nanti mel google tgk bola rakbi sama x..

.:Mas Ayu @ Minah Kiwi:. said...

nak join jugak la... harap2 menang la yer ...

Melz said...

minah kiwi : hahaha yea harap-harap dapat la menang :P

aLeen aVriL said...

Sape yg wat contest nih sbnrnyer....???

touyakaruma said...

yang pasti perut anda semua sudah boolat

Melz said...

aleen : arekoobest.blogspot.com blogger nie yang buat ..hehe mel join atas dasar gumbira-gumbira ajer..huahua

Melz said...

touyakaruma : perut mel x bulat lew..hahaha slim! tgk pic pakai baju pepel tuh..hahaha

miss lolly said...

oh mel yg tidak boolat. lolly yg bermata boolat suda datanggg:P

Melz said...

lolly : wakaka mel boolat! di muka..yeke .. lolly mata boolat datang lagi dengan dindang + Tora

Noorlaila Mohamed Nor said...

haha kejadahnya pompuan menang dpt awek jepun~
apa laa yg best sgt ngn gundam tu
semua pakat nak sgt

cybernetic88 said...

hoho. mng robot gundam. tp aku nk patung awek tu. hahaha =P

Wai said...

otak ku dari bujur terus jadi boolat baca entry nih....
=P

Melz said...

noorlaila : sye pakat nak bagi kat anak buah..huahuahua

Melz said...

acapz : tulapasal.. huahua..aku tgk patung awek jepun tuh..terus ngidam nak kapel ngan awek jepun..huahua

Melz said...

wai : mel pun tatau otak mel apa shape dia..hehe

siGADiSitu, said...

walaweyhh.
ayat die memb0olattt.
ahaks!
beshbeshh~

Melz said...

sigadisitu : haha itu ayat tade koje tuh yang jadi cenggitu :)

joegrimjow said...

nice2
ntah nape macam nak join jugak

Melz said...

joe : hahaha join ajer bro :) aku join atas nama suke-suke :P

Make Dreams said...

this blogs was a good looking, have good layer and template.nice to be here.

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo