Banyaknya Cerita Pagi Tadi

Oct 25, 2009


HaHaHari ini Hari Ahad...
Banyak gilew story yang aku nak story ngan korang ;) ahahaha
Ceritanya dari pagi tadi dibawa ke tengahari :)

FessLi.. aku nak ucap syabas inspektor sahab..syabas kerana saya berasa suspek terhadap anda kerana telah melandingkan kapal terbang dengan cukup cantik..siyes sit weh.. aku xleh blah ngan Kapten Ridzuan..haha gua respek sama lu sebab lu pakai spek dan muka lu cam apek..dan lagi tak hensem + tak macho macam aku...tapi dia tua tak macam aku...wakakaka...

SekonLi.. aku dapat kenalan baru kat dalam flight tuh weh.. 2 orang.. brother² macam aku...huahua.. neway aku tetibe boleh ngam ngan kepala dorang yang agak weNg sket.. fes dia sapa aku..

BRO 1 : Salam , Hang duk mana ?
Melz : Aku duk Johoq la.. Hang orang utara ka?
BRO 1 : Haa la Aku jer dia orang mana aku tatau..Hang gi Kl wat pa ?
Melz : Aku kerja sana..Yang tuh sonyap ajer.. takleh bercakap ka?
Bro 2 : Waklu aku xleh bercakap..haha aku pestime naik Kapaltebang.. Teruja mata aku tgk pramugari :) hehe
Melz : Owh tape..ko tukar tempat duduk lai.. ko tgk luar sana.. hehe
BRO 2 : Okeh Cun..

Salam kenal begitu panjang... karang aku duk Putaq² kepala korang macam Entry :

Tetibe jer.. BRO 2 menyapa...
BRO 2 : Weh hang tgk pramugari tuh..hahaha.. muka puteh , kaki hitam.. apa kehal?
BRO 1 : Lain mak lain bapak kot..hahaha
Melz : Uishh ko nie..dia tepek Bedak 8kg kat muko dia uh..wakakakkaa

Kitorang gelak berdekah² kat Seat 15 A B C..

banyak lagi kitorang duk bual...TAPI kitorang xda borak 3gp semua tuh ..kalau nak tuh korang usha Blog SIGGPLUS...dia otai bab camni...boleh tanya dia..hahaha...

OK nie cerita Seat 20 F buat hal.. hahaha Pak Bangla sebab aku usha time nak pergi toilet..padahal sajer pergi..hahaha nak tgk sapa yang duk KROIHH KROHHH Wtfishh..hahaha
Aku taleh blah weh.. Baru 5 minit duduk dah macam 1 Bulan tak tidor..wakakakak...

Ko bayangkan... Aku Seat 15.. boleh dengar dari Seat 20... wakakaka Oh Dunia Awan Dania...

Yang aku nak berdekah... Mamat sorang nie berbulu ajer muke dia...pastu buat muka ketat..panas sangat la tuh..wakakkakaka kalau aku pun... mmg nak humban Pak Bangla tuh turun flight..wakakkakaka....

TedLi...nie aku nak story naik bas plak..time tuh dari LCCT ke KL Sentral..hahaha aku nie kan baik... sapa setuju? ROFLMAO... aku sajer tegur dak seblah aku..sebab muka dia ketat xleh blah.. ada masalah sengugut ker? tapi dia laki.. aku tegur dia dengan cara memberi Nugget..

Haha Nugget dalam bag aku tinggal 2..so aku nak la bagi dia ..xkan aku nak makan syok² sorang²... TAPI!! aku bagi dia..dia tolak...sampai hati ko tolak rezeki yang mak aku masak!!!!mentang² aku suka makan kentang...hahaha ..tapi tape aku suka..aku makan 2² ..aku yang kenyang..ko lapar saper suruh tolak rezeki...padan muka ko! hahahah

PotLi...Aku sajer usha² dalam bas tuh..mana la tau ada rezeki aweks boleh terlekat....hahaha tapi haram...tetibe ajer aku terpandang Mamat Bangla kat belakang aku...ADUSSSS Cuak aku..muka bengis macam x pernah makan mangis.. aku bukan apa...cuak dia ada sawan babun jer..tetibe dia cantas kepala aku ngan parang ke..sapa tau?? haahahahahhaha

"Ko nie banyak tgk filem hindustan la Melz".......... dahh stop aku takut.. aku buat muka cute ajer bila pandang mamat tuh... ;)

Sekian.. Berita dari Oleh Melz bak kata pepatah dibawah !

18 Comments:

chipsmore said...

aku dah lama x layan hindustan

~ceRRy beRRy~ said...

ahahahaha...
mesra alam sungguh la kamo nih!



melllllll...
NAK NUGGETTTTTT~!!!

siggplus said...

cilakak gua jugak kena pasal benda2 lucah ni..gua pervert free lah..haha

cibai

chokio_nia said...

haha..pramugari tu pakai socks kale itam la kot..tak pasal2 kene tuduh pakai bedak 8 kati..eh2 8 kg..haha

aLeen aVriL said...

erm...aku penah da jmpe org tidow cengitu..tp bukan ler dlm flight..

dlm bus trnsnasional je pon...
15 min bawu gerak diew da sedap kroih2 kat blakang....klu munyik slow xper tp kuat bagai xhengat....skali skala bselang seli munyik bgeladak gn air liur basi,..eiiiiii...geli..

huhuuuuuhuu.....

cybernetic88 said...

hahaaha. de jgk otai 3GP ko masukkn ye. cian kawan tu =P.

bnyk sngt tu bro tepek bdak. haha. negro kawin omputih. stndart r. hehe

Melz said...

Chipsmore : apa lagi ? jom la layan.. 10% dah hampir siap banner :P

Melz said...

~ceRRy beRRy~ : ifa mari.. sini mel bagi nugget beku.. mao ? ROFLMAO

Melz said...

siggplus : ala bro..jgn cb-cb..hahahahaha Traffic ! penting tuh :P

Melz said...

chokio_nia : hahaha tuh semua dusta chokio :P.. dia mesti main tepung kat belakang tuh ;P

Melz said...

aLeen aVriL : aleen .. hahaha..seb baik 15 minit.. tapi tape kita anggap dia sedang menyanyi tuh..hahahaha

Melz said...

cybernetic88 : tape...wakakakak dah mintak kebenaran..ROFL

joegrimjow said...

nottigham game ada tiket flight free

YanTzYanTtiE said...

bangla nek flight???
wah makin hebat mereke skunk/..hahahaha

PeJuAnG HiDup said...

melz, aku nak duduk sebelah mu la. ble mkn nugget n usha awek kn? ;p

Melz said...

joe : eh yeke ? hahaha nak nak :P

Melz said...

Yant : jangan kata x hebat dorang nie..dia konker semua seat kat belakang..hahahaha

Melz said...

pejuang hidup : boleh ajer..hahaha nanti ada mase aku usha untuk ko :P keh keh .. gua pencinta wanita

Copyright © 2011 !MelRomeo! Melz | Personal B.l.o.g

Design By Melz | MelRomeo